روش های تولید محتوای با کیفیت
برای رشد کسبوکار، باید محتوای آنلاین با کیفیتتری تولید کنید تا آوازهی محصول، خدمات و شرکتتان مثل طوفان کاترینا بین مردم بپیچد (برای اینکار میتوانید سئو را هم تقویت کنید). در ثانی، محتوای سایت شما، باید مشتریان را به تعامل بیشتر وا دارد و در بهترین حالت، پاتوقی شود که عدهای خود را متعلق به آنجا احساس کنند.
میتوانید با گرفتن نیروهای دورکار و خارج از محیط شرکت، محتوا بسازید – که لابد قبلا چنین کاری را خودتان امتحان کردهاید. بدی این کار آن است که این جور نیروها، شرکت و محصول شما را به خوبی نمیشناسند و مفاهیم باارزش شما برایشان ملموس نیست. وقتی که پای تعامل با مشتریان به وسط بیاید، آن محتوایی حرف اول را میزند که سندیت داشته باشد.
چه کسی میتواند ذهن مشتریان شما را به روشی واقعی و سندیتدار درگیر کند؟ جواب این سؤال جلوی شما نشسته است: کارمند عزیزتان.
من اخیرا گپ مفصلی داشتم با لی یورگنسن و جیمز پدن که از متخصصین چیرهدست بازاریابی محتوا در شرکت بزرگ ORACLE هستند. در این گپ و گفت از زیر زبانشان نکاتی بیرون کشیدم که به کارمندان مربوط میشود و اگر رعایتشان کنید محتوای باکیفیتی روی سایت خواهید گذاشت.
برگرفته از: inc.com
https://www.chetor.com/235-7-%d8%b1%...1%db%8c%d8%aa/