ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
صفحه 3 از 8 نخست 12345 ... آخرین
نمایش نتایج: از 21 به 30 از 71
  1. #21
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    باسلام خدمت شما همراهان همیشگی، امروز به مطلبی میپردازیم که به تازگی افراد و شرکت های بزرگ درگیر با آن شده است. میخواهیم تا نقش هوش مصنوعی در بازاریابی محتوا را برای شما شرح دهیم.
    ایده ساخت هوش مصنوعی که برای ساده تر کردن زندگی انسان ها بوجود آمد مربوط به قرن ها پیش است. و شواهد نشان دهنده این است که این ایده به قرن ۱۴ میلادی بر میگردد. و چیزهایی که اطرافتان میبینید مثل ماشین حساب و رایانه به همین منظور اختراع شده است که زندگی انسان را سهل تر کند.
    حال چند سوال مطرح میکنم
    آیا آماده این شده اید که هوش مصنوعی به جای شما فکر کند و یا به جای شما چیزی را خلق کند؟
    آیا هوش مصنوعی میتواند خلاق باشد و خلاقانه رفتار کند؟
    حال که مبحث ما در مورد رابطه میان هوش مصنوعی و برند های تجاری است، بگذارید به بررسی کارهایی که هوش مصنوعی قادر به انجامش هست و یا نیست بپردازیم.
    توانایی های هوش مصنوعی (در محتوای بازاریابی)
    تولید محتوا:

    گزارشی که از گارتنر منتشر شده حاکی از آن است که در سال ۲۰۱۸ حدود ۲۰% از محتوای بازاریابی بوسیله ماشین تولید میشود. و طبق تحقیقات انجام شده گفته میشود که اکثر انسان ها نمیتوانند محتوایی توسط که ربات نوشته شده است را از انسان تمایز دهند.
    بازی های شبکه اجتماعی:

    هوش مصنوعی به تازگی همانند یک بمب در شبکه های اجتماعی وارد شده است. به طوری که اینستاگرام و فیس بوک روی آن شرط بندی کرده اند. چیزهایی به ویژگی آنها افزوده شده است مثل: تحلیل و بررسی احساسات، تشخیص دادن تصویر و صدا، این ها قابلیت هایی است که برای فروش و جلب توجه بیشتر افزوده شده است.
    کمپین های تبلیغات:

    بازاریابان نیز به آینده هوش مصنوعی در رابطه با بازاریابی بسیار خوشبین هستند. هوش مصنوعی در حال حاضر قادر به پیگیری رفتار مصرف کنندگان و تغییردادن جبهه به هنگامی که چیزی درست کار نمیکند است.
    پس ربات ها میتوانند از طرق مختلف شما را در بازاریابی اینترنتی یاری کنند.
    تبلیغات هوشمند:

    یادگیری، بازاریاب را در تشخیص تفاوت یافتن رفتار مشتری و علایق آن کمک میکند. شرکت های زیادی از هوش مصنوعی برای بهبود تجربه مشتری استفاده میکنند. مثلا دستیار مجازی کاربر را برای جابجایی در صفحات وب و آشنایی و برخورد با ویژگی های بیشتر یاری میدهد.
    ماشینی برای یادگیری الگوریتم های گوگل:

    ماشینی برای یادگیری الگوریتم های گوگل در سال ۲۰۱۵ توسط گوگل برین رنک معرفی شد. و گوگل گفت که این ماشین جستجو را در گوگل برای کاربر راحت تر میکند. این ماشین سعی میکند تا زبان را کشف ، معانی را تفسیر کند و علت جستجوی مورد خاص در اینترنت را بدون دخالت نیروی انسانی کشف کند.
    ضعف هوش مصنوعی (در محتوای بازاریابی)

    خلاقیت:

    خلاقیت چیزی است که نمیتوانید از هوش مصنوعی انتظار داشته باشید. البته ربات قادر هست که محتوا را با توجه به مطلب های داده شده بهینه کند و در بخش سرعت پیشرفت کند. اما توانایی تشخیص بین بی ارزش و ممتاز را ندارد.(البته هنوز ندارد.)
    چشم انداز کوتاه:

    هوش مصنوعی میتواند با دقتی بی نظیر داده های ورودی را بگیرد و روی آنها کار کند اما هیچگاه نمیتواند به آن عمق عاطفی بخشد. و این مسئله یعنی پردازش اطلاعات وارده بدون ارائه دیدگاه و چشم انداز.
    اصالت داشتن:

    هوش مصنوعی قادر است تا نیاز یک برند را از لحاظ ارتباط با مشتری بر طرف کند. اما این نکته قابل تامل است که یک تعامل انسانی را نمیتوان به یک ربات سپرد. و این عدم توانایی ربات را در پاسخ دادن منحصر به فرد به افراد را از لحاظ حسی و عاطفی میرساند (به جای پاسخ های پیش بینی شده برای مردم).
    از قدرت هوش مصنوعی در بازاریابی محتوا استفاده کنید

    بیایید ببینیم که چگونه میتوانیم از قدرت هوش مصنوعی استفاده کنیم هوش مصنوعی توانایی کمک کردن به شما در پیدا کردن محتوای مورد نظری که مخاطبان شما واقعا به آن توجه دارند را داراست. و همچنین میتواند محتوا را برای جستجو بهبود بخشد و در انتشار محتواهای بیشتر با توجه به رفتار مخاطب در گذشته و پیش بینی نیاز مخاطب به شما کمک زیادی کند.
    منبع: شنبه

    https://onliner.ir/artificial-intell...ent-marketing/
  2. #22
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    شغل هایی که هوش مصنوعی نمی تواند از بین ببرد
    چه مشاغلی با وجود ورود هوش مصنوعی از رونق نمی افتند

    در مطلب پیشین با عنوان شغل هایی که توسط هوش مصنوعی جایگزین می شوند به اهمیت هوش مصنوعی و اهمیت شناخت روندهایی که هوش مصنوعی در آینده اشاره شد. و همچنین به شغلهایی اشاره شد که در آینده ای نه چندان دور با روی کار آمدن هوش مصنوعی اعتبار خود را از دست خواهند داد مانند بازاریابی تلفنی و … .

    در این مقاله شغل هایی که هوش مصنوعی نمی تواند از بین ببرد را معرفی خواهیم کرد.

    اولین شغلی که احتمال جایگزینی آن توسط هوش مصنوعی پایین است توسعه دهندگی نرم افزار می باشد.

    دلیل این بسیار روشن است هوش مصنوعی خود از کدهای نرم افزاری بسیاری تشکیل شده است که توسعه دهندگان نرم افزار باید این کدها، الگوریتم ها و … حتی الگوریتم های تکاملی را برنامه ریزی، کرده و بنویسیند.

    شغل دومی که احتمال جایگزینی آن از شغل اول نیز کمتر است نویسندگی است.

    بله نویسندگی فعالیتی است که نیاز به تفکر، ایده پردازی، خلق و آفرینش دارد نیاز به تفکر خلاقانه و قلم خاص و جذاب دارد که به همین علت می توان با خیال راحت(البته برای من) گفت که این شغل تا آینده ای دور بر سر جای خود باقی خواهد ماند.

    شغل سوم و شغلی که بعید است به زودی توسط هوش مصنوعی جایگزین شود مدیریت فروش است

    مدیریت فروش شغلی است که برای انجام آن نیاز به مهارت هایی نظیر هوش هیجانی بالا دارد، نیاز دارد شما فردی باشید که اطلاعات بازار و مشتریان و فروشندگان و… را تجزیه تحلیل کنید، از همه مهم تر باید در این شغل تصمیم بگیرید، تصمیمات حیاتی که در رابطه با انسان ها اتخاذ می شود و این کار، کار ربات و هوش مصنوعی نیست، حداقل در حال حاضر که نیست.

    و در نهایت مدیریت منابع انسانی

    مدیریت منابع انسانی موضوعی است شناختی، موضوعی که در بسیاری موارد با ضمیر ناخودآگاه انسان ها سر و کار دارد. با عدم قطعیت و ریسک باید دست و پنجه نرم کرد زیرا انسان ها قابل پیش بینی نیستند. در مواقع احساسی و بحران باید تصمیمات به جا گرفت و … که این موارد موجب می شود نتوان به راحتی از یک روبات به جای یک مدیر منابع انسانی استفاده کرد.


    شغل هایی که هوش مصنوعی نمی تواند از بین ببرد - نیاز مدیران آینده
  3. #23
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    آینده هوش مصنوعی یک ابزار بازاریابی خلاقانه

    هوش مصنوعی، نظر صنایع مختلفی را به خود جلب نموده است. یکی از این صنایع، صنعت بزرگ و مهم بازاریابی است که بحث‌های زیادی حول آن صورت می‌گیرد و افراد مختلف، در پی آن هستند که بدانند چگونه می‌توان با استفاده از هوش مصنوعی، کارایی و اثربخشی بازاریابی را بهبود بخشید.
    هنگامی که صحبت از کاربرد فناوری هوش مصنوعی در بازاریابی به میان می‌آید، نگاه‌ها به سمت پردازش مؤثر داده‌های کلان، استفاده از آنها برای پیش‌بینی، کمک به بازاریابان، صرفه‌جویی در زمان یا جلوگیری از انجام امور تکراری معطوف می‌شود.
    در حال حاضر، هوش مصنوعی در اتوماسیون و اتخاذ تصمیمات بهتر بازاریابی به ما کمک می‌کند. این فناوری قادر است کارهای تحلیلی پیچیده را به سادگی انجام دهد.
    به گزارش وبینوکس از رایورز هوش مصنوعی به هوشی گفته می‌شود که یک ماشین در شرایط مختلف از خود نشان می‌دهد. به عبارت دیگر، هوش مصنوعی به سیستم‌هایی گفته می‌شود که می‌توانند واکنش‌هایی مشابه رفتارهای هوشمند انسانی از جمله درک شرایط پیچیده، شبیه‌سازی فرایندهای تفکری و شیوه‌های استدلالی انسانی و پاسخ موفق به آنها، یادگیری و توانایی کسب دانش و استدلال برای حل مسائل را داشته باشند.

    کاربران می‌توانند با استفاده از این فناوری، پیش‌بینی‌های خود را انجام داده و مسائل پیچیده را تجزیه و تحلیل کنند.
    همچنین یکی از کاربردهای اصلی هوش مصنوعی برای بسیاری از بازاریابان، پیش‌بینی تمایل خرید در بازدیدکنندگان وب‌سایت است. می‌دانیم که مغز انسان می‌تواند کارهای خلاقانه انجام دهد. یادگیری عمیق، عملکردی مشابه مغز انسان دارد و هوش مصنوعی نیز می‌تواند خلاقانه عمل کند.
    هوش مصنوعی می‌تواند به خلق و آفرینش مسائل هنری کمک کند.
    برنامه‌های موبایلی فراوانی وجود دارد که در دسترس کاربران است و می‎تواند نقش یک هوش مصنوعی هنری را ایفا کند. Pikazo یکی از همین برنامه‌هاست که از شبکه عصبی عمیق برای آفرینش هنر بهره می‌گیرد.
    با استفاده از هوش مصنوعی و همین برنامه‌ها می‌توان ابزار بازاریابی مناسبی در اختیار داشت و مشتریان راغب را به سمت محصولات جذب نمود.
    بکارگیری داده‌های شرکت‌های شریک در الگوریتم‌های دسته‌بندی‌کننده و استفاده از نتایج آن در یک “سیستم تجربه معمول” یکی از کاربردهای روبه‌رشد هوش مصنوعی است. شرکت‌هایی مثل AgilOne با یادگیری از رفتارهای کاربران، امکان بهینه‌سازی ایمیل و نظرات وب‌سایت‌ها را برای بازاریاب‌ها فراهم نموده است.

    آینده هوش مصنوعی یک ابزار بازاریابی خلاقانه
  4. #24
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    هوش مصنوعی تاثیر قابل توجهی در نحوه ی تعامل شرکت ها با مشتریان شان دارد.


    هوش مصنوعی

    امروزه بسیاری از مردم آشنایی خوبی با مبحث هوش مصنوعی دارند که ما هم قبلاً در وب سایت قرار داریم برخی هم از طریق فیلم هایی مثل iRobot یا جنگ ستارگان با آن آشنا شدند. با گذشت سال ها، تکنولوژی ثابت کرد که هوش مصنوعی همیشه هم قرار نیست به عنوان یک علم تخیلی و مرموز باقی بماند. به گزارش بلومبرگ، به تنهایی در سال ۲۰۱۴، ۳۰۰ میلیون دلار در شرکت های استارتاپی AI
    (Artificial Intelligence) سرمایه گذاری شد. این استارتاپ ها، انجام بسیاری از کارها را برای کسب وکارها راحت تر می کردند که بطور غیرقابل اجتنابی باعثِ شادی و رضایت مشتریان می شد.
    در واقع، این نوع از شرکت های AI در حال رشدند بطوریکه به گفته ی Gartner ، ثابت کردند که ۸۵ درصد از تعاملات کل مشتریان از سال ۲۰۲۰ اصلاً توسط انسان مدیریت نخواهد شد. حتی Forrester پیش بینی می کند که هوش مصنوعی تا پایان این دهه، به بیش از ۱۶ درصد از مشاغل آمریکایی تسلط پیدا خواهد کرد.
    هوش مصنوعی و رضایت مشتریان

    بخاطر توسعه ی تکنولوژی، کاملاً شدنی است که با کامپیوترها هم دقیقاً به همان روشی که با انسان ها ارتباط برقرار می کنیم ارتباط ایجاد کنیم. بهترین چیز درباره ی هوش مصنوعی این است که قابلیت ذخیره سازی تن ها اطلاعات را در حافظه ی خود دارد و می توانید هر زمانی که خواستید از آنها استفاده کنید. این نوع عملکرد برای بسیاری از شرکت هایی که می خواهند تجربه ی مشتری را هم به همان میزان که قادرند چیزی که مشتری می خواهد را به او بدهند بهبود بخشند، بسیار مفید است. این به میزان رضایت کلی مشتری می افزاید. بخاطر داشته باشید که خدمات مشتری یک جزء جدایی ناپذیر از رضایت مشتری ست بنابراین واقعیت این است که هوش مصنوعی می تواند با تقویت آن، به سرعت میزان رضایت مشتری را افزایش دهد.
    اپلیکیشن ها و مثال هایی از هوش مصنوعی و تجربه مشتری بطور عملی

    با گذشت سال ها، بسیاری از شرکت های تکنولوژی به سمت هوش مصنوعی رجوع کردند و نتایج جالبی برایشان بدست آمد. siri ایجاد شد تا به عنوان یکی از مشهورترین اپلیکیشن های آنها بوده و به رضایت مشتری آیفون کمک کند.
    مثلاً شما می توانید از او بخواهید چیزی را برای شما در گوگل جستجو کند، سپس صفحه ی نتایج گوگل که حاضر و آماده ست را در مقابل شما قرار خواهد داد.
    چه برندهایی برای بهبود تجربه مشتری از هوش مصنوعی استفاده می کنند؟

    همانطور که مثال اپل را عنوان کردیم و گفتیم اپل، siri را ساخت تا کاربران آیفون رضایت بیش تری داشته باشند Cortana نیز یک دستیار هوش مصنوعی ست که به کاربران تلفن کمک می کند با این تفاوت که، Cortana بجای دستگاه Apple در دستگاه های ویندوز یافت می شود.
    همینطور Cogito هم ربات پشتیبانی از مشتریِ خیلی هوشمند است که خدمات مشتریِ نمایندگان این بخش را بهبود می بخشد.
    حوزه مسافرتی هم از مزایای هوش مصنوعی استفاده زیادی داشته است. مثل Baarb پلت فرمی ست که از تکنولوژی هوش مصنوعی بطور هوشمندانه برای یافتن بهترین تقاط سفر برای مشتریان استفاده می کند. همه ی پیشنهاداتی که از سمت این پلت فرم ارائه می شود کاملاً خصوصی سازی شده و با نیازها و خواسته های هر یک از مشتریان (بطور مجزا) مناسب می باشد.
    اینها تنها بخشی از شرکت هایی هستند که از هوش مصنوعی برای تجربه مشتری استفاده می کنند.
    افزایش وفاداری مشتری از طریق تجارب شخصی سازی شده

    یکی از شگفت انگیزترین چیزها درباره ی هوش مصنوعی این است که بدانیم هوش مصنوعی چگونه می تواند از طریق داده های گردآوری شده، تجربه ی مشتری کاملا شخصی سازی شده ایجاد کرده و هم دقیقاً مشابه انسان عمل کند؟
    هوش مصنوعی توسط اولین داده های جمع آوری شده از مشتریان و ذخیره سازی آنها در بانک های حافظه ای کار می کند. سپس با استفاده از اطلاعات، می تواند به تعامل با مشتری بپردازد. هرچه اطلاعات بیش تری درون آن جای بگیرد، ارتباط هوشمندانه تری می تواند با مشتری ایجاد کند. بدین ترتیب، دقیقاً مثل انسان رفتار می کنند. یاد می گیرند، بخاطر می سپارند و عمل می کنند.
    چگونه از داده های مشتری برای تجارب شخصی سازی شده استفاده کنیم؟

    با نگاهی به مثال هایی که در بالا ذکر شد می توان نحوه ی کارِ هوش مصنوعی با استفاده از داده های مشتری جهت بهبود تجربه را ببینیم. مثلاً siri، اطلاعاتی را ذخیره می کند که به او اجازه می دهد تا وظایفی را برای فراهم کردن نیازهای تان پیشنهاد دهد. Baarb نیز بدین گونه کار می کند اما روی تنظیمات سفرهای شما تمرکز می کند تا بهترین نقاط را برای تعطیلات آینده برای شما درنظر بگیرد.
    آنچه که هوش مصنوعی را جالب می کند تواناییِ آن برای استفاده از داده هایی ست که در حافظه ی آنها برای کمک به مشتری حفظ شده است. دقیقاً مثل همان نمایندگی های خدمات مشتری که باید باشد!
    هوش مصنوعی به آرامی در حال تبدیل شدن به یک بخش جدایی ناپذیر زندگی مان می شود. با استفاده از این نوع تکنولوژی، فراهم کردن تجربه مشتری بهتر برای مصرف کنندگان تان خیلی راحت تر خواهد بود. با بهره وریِ هوشمندانه و رفتارهای انسانی اش قطعاً وظایف بسیاری از انسان ها را انجام خواهد داد و ما از همین حالا، باید برای آن روزها آماده باشیم!
    فکر می کنید جایگزین شدن هوش مصنوعی بجای انسان، چه مزایا و تهدیداتی را به همراه می آورد؟
    هوش مصنوعی می تواند در حوزه ی کاری شما جایگاهی بدست آورد؟
    نظرات خود را با ما و جامعه ای از مدیران و صاحبان کسب وکار در میان بگذارید.'

    هوش مصنوعی بخاطر مزایای زیادی که دارد کسب وکارها را به سمت خود جذب کرده است
  5. #25
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    پنج تغییری که شاخصهای اندازه گیری موفقیت کارکردهای بازاریابی در ۲۰۱۸ را تحت تأثیر قرار می دهد.
    خیلی از بازاریابان همچون سابق به اندازه گیری کلیک آخر، بدون در نظر گرفتن درک درستی از تمام بخشهای قیف بازاریابی و فروش، اعتماد می کنند. اما شاید بد نباشد که نگاهی به کارکردهای دیگری که بر این حوزه تأثیر میگذارند نیز پرداخت. در نظر گرفتن بخشهای مختلف قیف و بررسی دقیق هر بخش و مدل سازی آن به منظور بررسی دقیق فرآیندهای کارکردی مشتریان و اندازه گیری میزان اثرگذاری هر بخش بر تبدیل یک مشتری بالقوه به مشتری می تواند کمک شایان توجهی به بهبود کارکردهای بازایابی بنماید.

    تغییر اول: درک اهمیت داده ها
    استفاده از تکنولوژی های محتلف می تواند کمک شایان توجهی به تحلیل داده ها و درک درست از رفتار مشتریان ارائه نماید.

    تغییر دوم: اعتماد به داده های دیجیتال
    ارزیابی داده ها و باور نتایج آنها می تواند نقشی حیاتی در آینده حضور برندها بازی می کند. نقش بازاریابی دیجیتال و ردگیری رفتارهای مشتریان در این حوزه می تواند به رشد برند و افزایش فروش برندها کمک شایان توجهی داشته باشد.

    تغییر سوم: استفاده از راهکارهای متنوع برای ارتباط با مشتری
    محدود نبودن به ابزارهای خاص و پلتفورمها خاص می تواند امکان استفاده بهتر برای ارتباط مستقیم با مشتریان را فراهم می کند. امکان ترکیب کردن زیرساختهای مختلف برای پوشش دادن سلایق مختلف می تواند کمک قابل توجهی به توسعه دادن نقاط تماس با مشتری داشته باشد.

    تغییر چهارم: نیاز به اندازه گیری های مستقل
    ارزیابی آخرین کلیک به عنوان معیاری برای اندازه گیری موفقیت یک کمپین مبتنی بر کلیک شاید معیار درستی نباشد. همزمان، برخی از کانالها مانند بازاریابی ایمیلی کمتر از توانائی هایشان ارزیابی می شوند. شاید خیلی مهم باشد که بتوان تمامی نقاط تماس مشتری را ارزیابی و اندازه گیری کرد.

    تغییر پنجم: هوش مصنوعی
    داده ها به ما در پیش بینی بیشترین فرصتهای موجود برای هزینه کرد بودجه بازاریابی ما کمک می کند. بعلاوه، می توانیم با درک درست ارزش هر فرصت، داشتن نتایج کمپینهای قبلی، و برنامه های جاری، مدلی برای کارکردهای آتی برنامه ریزی نمود.

    خلاصه
    شاید اینها تغییرات مهمی باشند که نسبت به ۲۰۱۷ باید با حساسیت بیشتری دنبال کرد. هرچند به طور قطع اینها تنها نکاتی نیست که باید در ۲۰۱۸ در نظر گرفت، اما شاید نتوان اینها را به طور قطع ندیده گرفت.

    پنج تغییری که شاخصهای اندازه گیری در 2018 برای بهبود
  6. #26
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش

    هوش مصنوعی چگونه می تواند به همترازی بازاریابی و فروش کمک کند؟

    ارسل توسط:zaka ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ دربازاریابی دیجیتال, مقالات وب 75 بازدید
    این روزها به هر حوزه ای که نگاه کنید می توانید ردپایی از هوش مصنوعی را بیابید. گوگل از این فناوری برای پاسخ دادن به سوالات ما استفاده می کند، آمازون به کمک هوش مصنوعی محصولات خود را به ما پیشنهاد می کند و سایر سایت ها نیز از این گزینه برای بهبود تجربه کاربری بهره می برند. برای بازاریابان، هوش مصنوعی به معنای فعال کردن رشد مقیاس پذیر، افزایش درآمد و شخصی سازی تجربیات مشتریان است. بازاریابان با هوش به خوبی می دانند که هوش مصنوعی یکی از استراتژی های قدرتمند این روزهاست. این گزینه به افراد اجازه می دهد نقش خود را برای تعامل با مخاطب به شیوه شخصی سازی شده ای انجام دهند و پیام هدفمندی برای افراد ارسال نمایند. فناوری های هوش مصنوعی نیز فرصت های داخلی کلیدی ایجاد کرده که همترازی بهتری بین بازاریابی و فروش ایجاد می کند. همین امر به افزایش فروش منجر می گردد. در این مقاله قصد داریم ۵ مورد از روش هایی که هوش مصنوعی می تواند به همترازی بازاریابی و فروش کمک کند را با هم مرور کنیم. پس همراه وب ایده باشید.
    از فروش با تجربیات مرتبط مشتریان، پشتیبانی می کند:

    این روزها بیشتر مشتریان به دنبال تعاملات و تجارب شخصی سازی شده ای از طریق فرمت یا کانال ارجح خود هستند. واقعیت این است که محتوای نامرتبط اولین دلیلی است که باعث نارضایتی مشتریان نسبت به یک کسب وکار می شود. برقراری تعامل با هزاران مشتری و مشتری بالقوه از طریق محتوای شخصی سازی شده بدون مجهز کردن خود با هوش مصنوعی غیر ممکن خواهد بود. ابزارهای پیش بینی محتوای قدرت گرفته از هوش مصنوعی به بازاریابان کمک کرده است روش استراتژیک تری را پیش رو بگیرند و در عین حال از حجم کاری موجود بکاهند. این برنامه های بازاریابی می توانند سایت شما را برای مقالات، مطالعات موردی، وایت پیپرها، کتاب های الکترونیکی و ویدئوها بخزند. بعد از اینکه دارایی محتوایی جمع آوری شد، هوس مصنوعی می تواند بهترین و جذاب ترین گزینه را پیش بینی کند و ببیند چه نوع محتوایی می تواند به تبدیل شدن مشتری منجر شود. چنین بینش هایی را می توان برای برقراری تعامل با بازدیدکنندگان از طریق ایمیل، وب، رسانه های اجتماعی و کانال های موبایلی مورد استفاده قرار داد. نتیجه استفاده از چنین روشی، بازاریابی ارزشی یک به یکی است که کسب وکارها قبلا نمی توانستند از آن استفاده کنند. پلتفرم های تعاملی بازاریابی که توسط فناوری های هوش مصنوعی قدرت گرفته اند، به بازاریابان اجازه می دهند از هوش مبتنی بر داده استفاده کنند.
    بر روی سرنخ های با کیفیت تمرکز دارد و می تواند در به دست اوردن چنین سرنخ هایی مفید باشد:

    این روزها بیشتر از سال های قبل، معامله با مشتری نیازمند همترازی کامل بین بازاریابی و فروش است. یکی از دشوارترین نواحی همترازی، توافق بر روی سرنخ های با کیفیت است که به ایجاد پروفایل مشتریان ایده آل منجر می شود. البته بازاریابان با طیف وسیعی از ابزارهای یافتن سرنخ و امتیازدهی این سرنخ ها مجهز هستند اما حتی اتوماسیون ها نیز محدودیت های خاص خود را دارند. تنظیم و راه اندازی امتیازدهی به روش معناداری که با طیف وسیعی از مخاطبان، ارائه محصولات و تاکتیک های فروش همتراز باشد دشوار است. با اینحال امتیازدهی پیش بینی شده سرنخ ها باز هم نمی توانند به بنیان و اساس قدرتمندی بین فروش و بازاریابی منجر شوند. برنامه های پیش بینی امتیازدهی سیگنال های دیجیتال را از سرتاسر وب اسکن می کنند تا بتوانند مشتریان بالقوه ای را بیابند که با پروفایل مشتریان ایده آل شما همخوانی دارند. تنها کاری که شما باید انجام دهید همکاری با تیم فروش برای شناسایی مشتریان عالی است.
    می توان به کمک هوش مصنوعی پیام رسانی را مقیاس بندی و شخصی سازی کرد:

    گوگل از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای بهبود تجربه کاربری استفاده می کند. برنامه یادگیری ماشینی گوگل با عنوان رنک برین، تعامل کاربر را به منظور فراهم اوردن بهترین نتایج جستجو برای هر کوئری موجود، بررسی می کند. نتیجه چنین بررسی مداومی در صفحه نتایج جستجو دیده می شود. استفاده از چنین فناوری هایی برای درک زبانی که مخاطبان استفاده می کنند، سوالی که می پرسند و معیارهایی که دارند بسیار ضروری است. این اطلاعات هم برای تیم فروش و هم تیم بازاریابی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
    باعث عملی شدن داده های تجزیه و تحلیلی می شود:

    استفاده از داده ها برای طراحی استراتژی های بهتر تعامل با مشتری برای برنده شدن در دنیای رقابتی امروز بسیار ضروری است. این موضوع به معنای تست، سنجش و تجزیه و تحلیل است. بازاریابان از هوش مصنوعی برای جذب تعاملات انسانی واقعی تر استفاده می کنند. پلتفرم های قدرت گرفته از هوش مصنوعی نه تنها می توانند معیارهای بازاریابی را جمع آوری کنند بلکه به بازاریابان کمک می کنند تجزیه و تحلیل معناداری را تشکیل دهند و از این داده ها برای بهبود تجربه کاربران خود استفاده کنند. یک پلتفرم خوب معیارها را بررسی می کند، هر چیزی که نیاز به توجه دارد را مشخص می نماید و تغییرات مورد نیاز را اعمال می کند. فروش و بازاریابی بر اساس این داده ها و بینش های قدرتمند می توانند فعالیت خود را همتراز کنند.
    می تواند در تمرکز برای ایجاد یک استراتژی جامع مفید باشد:

    برنامه های قدرت گرفته از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی می توانند کارهای زیادی را به خوبی انجام دهند و زمانی را برای توسعه استراتژی ایجاد نمایند. هوش مصنوعی می تواند از داده ها استفاده کند، پروفایل مشتریان را ایجاد نماید؛ محتوای مراحل بعدی را انتخاب کرده و به سرنخ بفرستد و کارهای دیگری را به خوبی انجام دهد. همین امر موجب می شود تیم بازاریابی و فروش بر روی بهترین استراتژی ها و توسعه آن تمرکز داشته باشند.
    هوش مصنوعی برای بازاریابی و تیم فروش:
    هوش مصنوعی درهای جدیدی را به روی بازاریابان باز کرده است و هنوز زمان کافی برای استفاده از این گزینه رقابتی وجود دارد. یادگیری ماشینی را نمی توان به تنهایی در حوزه بازاریابی مورد استفاده قرار داد. تیم بازاریابی و فروش به کمک هوش مصنوعی می توانند همترازتر از قبل باشند. هوش مصنوعی فرصت های بسیار خوبی را در حوزه کسب سرنخ های با کیفیت، ارائه محتوای عالی، تجزیه و تحلیل داده ها و توسعه استراتژی فراهم کرده است.

    هوش مصنوعی چگونه می تواند به همترازی بازاریابی و فروش کمک کند؟ » وبلاگ وب ایده
  7. #27
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    تاثیر هوش مصنوعی بر آینده ی تجارت الکترونیک

    در دنیای تجارت الکترونیک شاهد آن هستیم که فروشنده های آنلاین علاوه بر رقابت سنگین با کسب و کارهای مشابه و فروشگاه های واقعی باید صدای برند خودشان را به گوش همه ی افراد حتی آنهایی که در دنیای دیجیتالی حضور ندارند برسانند و به این صورت است که شناخته می شوند. ما در عصری زندگی می کنیم که صبر و حوصله ی مشتریان روز به روز کمتر می شود و در این صورت به عنوان مثال وبسایتی را در نظر بگیرید که به جای اینکه در مدت 3 ثانیه بارگذاری شود این مدت به 5 دقیقه تغییر کند در این صورت مشتری به راحتی وبسایت را ترک می کند .اما امروزه ما شاهد پیشرفت علمی جدید تحت عنوانهوش مصنوعی هستیم که ارزشش را در صنعت هایی همچون بازاریابی ، اقتصاد، خدمات درمانی و... به اثبات رسانده و در آینده نزدیک نظاره گر رشد آن در دنیای تجارت الکترونیک خواهیم بود.
    به 4 مورد از مهم ترین تاثیرات هوش مصنوعی در وضعیت و پیشرفت تجارت الکترونیک اشاره می کنیم:
    1.جستجوی تصویری:
    براساس این قابلیت خریداران می توانند به صورت تصویری در دستگاه هوشمند همراه خود، کالا را مشاهده کنند و با آپلود کردن سایر اجناس و محصولات مشابه و مقایسه ی آنها از نظر رنگی ،اندازه ، شکل و...خریدی مناسب داشته باشند و حتی به صورت سه بعدی محصول را مورد بررسی قرار دهند.به این صورت مشتریان می توانند به سرعت به محصولی که نیاز دارند دسترسی داشته باشند.
    2.یکپارچه شدن دنیای واقعی و مجازی:
    در آینده فروشنده ها با استفاده از هوش مصنوعی ، اطلاعاتی که ما در بخش های مختلف فروشگاهی وبسایت از جمله بخش بررسی محصول به اشتراک گذاشته ایم را جمع آوری می کنند تا بتوانند در دنیای واقعی و فروشگاه فیزیکی خود بهترین خدمات را ارائه دهند.و محصولات را براساس اولویت های ما به ما معرفی کنند.
    3.شخصی سازی:
    در تجارت الکترونیک مهیا کردن امکان شخصی سازی و ارائه کالاهای سفارشی بر اساس سلیقه ی خریدار پدیده ی جدیدی نیست، با این حال با ورود هوش مصنوعی به این حوزه برندهای آنلاین به ابزارهای شخصی سازی بسیارکارآمدتر و دقیق تری مجهز خواهند شد.در حال حاضر فروشندگان برای شخصی سازی و یا توصیه ی طیف خاصی از محصولات از سیستم هایی استفاده می کنند که این سیستم ها براساس اولویت بندی ها ، پرفروش ترین محصولات روز،تاریخچه ی مرورهای آنلاین کاربر و... به آنها پیشنهاد می دهد اما با هوش مصنوعی ، فروشنده ها می توانند خیلی سریع تر و همزمان با تفییرات جزئی در سلیقه و نحوه انتخاب مشتری، نشانه ها را ریز به ریز بررسی کنند و محصولات خود را به بهترین شکل با نیازهای کاربران مطابقت بدهند.
    4.ظهور دستگاه های خرید مجازی:
    دستیارهای خرید مجازی هوشمند می توانند با تحلیل حجم عظیمی از اطلاعات و داده ها در کمترین زمان،بسیار سریع تر از انسان ها عمل کنند.این دستیارها رفتاری تعاملی و انسان گونه دارند که با شناخت از مالک خود بهترین موارد را برای خرید به آنها پیشنهاد دهند.
    اکنون فرصت استفاده از هوش مصنوعی به عنوان ابزاری برای ارائه ی بهترین خدمات به مصرف کننده ها فراهم شده است و آنها (فروشنده ها) باید از آن برای مهیا کردن شخصی ترین تجربه ی ممکن براساس سلیقه ی کاربران سود ببرند.


    https://radib.com/users/knowledgebas...article&id=116
  8. #28
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    ربات‌ها و هوش مصنوعی برای متخصصین بازاریابی تهدید هستند یا فرصت ؟







    تکنولوژی با چنان سرعتی در حال سبقت گرفتن از انواع مشاغل است که تا به حال بی سابقه بوده.هوش مصنوعی حتی برای مشاغل دانش محور و تخصصی هم یک تهدید محسوب می‌شود. و این سوال را برای ما که فعالیتمان در حوزه بازاریابی است ایجاد می شود که ایا ربات ها و هوش مصنوعی برای شغل ما هم تهدید محسوب میوشند و میتوانند جای ما را به عنوان متخصصین بازاریابی بگیرند ؟
    در کالیفرنیا رباتی وجود دارد که میتواند در ساعت 360 همبرگر تولید کند و این باعث می شود که همبرگرها، بهتر، ارزان تر و سریع تر آماده شوند.تنها دخالتی که نیروی انسانی در این فرایند دارد این است که آن را با مواد خام اولیه تغذیه کند و پس از اتمام کار هم آن را تمیز کند.
    آینده پژوهان آینده ای را که در آن ربات‌ها و نرم افزارهای حرفه ای بسیاری از مشاغل را به جای انسان‌ها انجام دهند را خیلی دور تصور نمی‌کنند. و یکی از مشاغلی که به زودی در آن ربات‌ها جایگزین نیروی انسانی آن می شوند، حوزه حمل و نقل عمومی است.نه تنها حمل و نقل عمومی بلکه در تمام حوزه های حمل و نقل عمومی به زودی وارد می شوند مانند هواپیماهای بدون سرنشین، خودروهای بدون سرنشین، قطارها، اتوبوس ها، خودروهای حمل افراد آسیب دیده و …
    کمپانی هایی مانند گوگل، شرکت خودروسازی ولوو، مرسدس بنز و بسیاری دیگر انواع مختلفی از این وسایل نقلیه را تولید و برخی را وارد بازار کردهاند و تا حضور هواپیماهای مسافربری عظیم بدون شرنسین در آسمان نیز راهی نمانده.
    هوش مصنوعی : از تصحیحگر آزمون تا پزشک

    هوش مصنوعی امروزه قادر به انجام بسیاری از کارهای پیچیده است. آنها قادر به درک ارتباطات و تصمیم گیری هستند و یکی از سردمداران این حوزه شرکت آی بی ام (IBM) و واتسون، ابرکامپیوتر آنهاست.چند سال قبل واتسون توانست در مسابقات قهرمانی جهان با اختلاف کمی قهرمان شود و امروز همان واتسون به عنوان یک پزشک در حال فعالیت است.
    امروزه واتسون این قابلیت را دارد که در هر ثانیه 229 میلیون کلمه را در بالاترین سطوح علمی بخواند و بفهمد و پردازش کند. در گذشته واتسون فقط به عنوان مشاور در کنار پزشکان بود اما امروز به صورت مستقل عمل میکند، تشخیص میدهد و حتی درمان میکند.
    حالا بیایید تصور کنیم که از واتسون در زمینه علم بازاریابی استفاده شود. به راحتی میتواند تحقیقات بازار کند، محتواها را برای بازاریابی محتوایی تحلیل و پردازش کند. نرخ بازگشت سرمایه کمپین های بازاریابی را محاسبه کند و بر اساس آن تصمیمات جدید بگیرد.واقعیت این است که در بسیاری از زمینه های بازاریابی میتواند بسیار سریع تر و بهتر از ما انسانها عمل کند.اما خبر خوب این است که هنوز خوشبختانه هوش هیجانی واتسون توسعه داده نشده است.
    هوش مصنوعی در پزشکی، بیمه و سرمایه‌گذاری

    هوش مصنوعی IBM در بخش پزشکی بسیار پیشرفته است ما بسیاری از علوم و زمینه های جدید وجود دارند که هنوز باید روی آن کار شود.در زمینه مشاوره بیمه و سرمایه‌گذاریشما میتوانید از یک مشاور دیجیتال استفاده کنید تا با مشتری و نیازهایش بیشتر آشنا شوید و بتوانید با آنها ارتباط خوبی ایجاد کنید.ایا ممکن است که متخصصین بازاریابی هم بتوانند همچین استفاده هایی از آن بکنند ؟
    سحنگوی IBM در این خصوص گفت هاست که آنها با یک اکوسیستم قانونی در حال همکاری هستند تا بتوانندبه روی مواردی که فکر میکنند شانس دستیابی به موفقیت در این زمینه را دارند وارد شوند. تحقیقات بازار، مطالعات موردی و آنالیز آن، خلاصه سازی صفحات زیادی از اطلاعاتی که باید بررسی شوندو …
    در خصوص فعالیت‌های بازاریابی کمی فکرکنید. آیا رباتها و هوش مصنوعی که میتواند از پس فعالیت‌های مشاوره سرمایه گذاری و وکلا بر بیاید، نمیتواند از پس انجام وظایف یک متخصص بازاریابی به خبوی بربیاید ؟
    دقیقا چه کارهایی را فقط انسانها میتوانند انجام دهند ؟
    آیا واقعا ربات‌ها و هوش مصنوعی میتوانند شغل شما را به عنوان متخصصین بازاریابی بدزدند ؟
    مزایای استفاده از هوش مصنوعی و ربات ها بر کسی پوشیده نیست. بهره‌وری عظیمی که مبتوان از آنها با سرعت و ابعاد بسیار بزرگ گرفت تا خدمات جدیدیکه به صورت شخصی سازی شده، مخصوص خودتان از کامپیوترها دریافت کنید.چه یک همبرگر ساز ساده باشد چه دکتر واتسون. اما معضوریت های زیادی برای بهره گیری از ربات ها در مقیاس عمومی و وسیع وجو دارد. چرا که آنها باعث از بین رفتن شغل‌های بسیاری خواهند شد.
    چند سال پیش یک تحقیقی در دانشگاه استنفورد انجام شد که مورد توجه قرارگرفت. نتیجه این تحقیق این بود که تا 20 سال آینده میتوان 47 درصد مشاغل موجد در ایالات متحده آمریکا را با ربات‌ها انجام داد و آنها را جایگزین نیروی انسانی کرد.
    گروه های شغلی اداری، خدماتی، فروش، حمل و نقل و تولید مشاغلی هستند که در معرض خطر جایگزینی توسط ربات‌ها هستند.
    به نظر نگارنده این مقاله، بهتر است – یا حتی باید – صنعت بازاریابی هم از این فرصت استفاده کند واز آنها بهره‌مند شود. چرا که بسیاری از فعالیت‌های بازاریابی هستند که میتوانند بسیار بهتر از انشانها توسط ربات‌ها انجام شوند. در واقع شرکتهای زیادی همین الان وجود دارند که از تکنولوژی هوش مصنوعی و ربات‌‌ها در برخی از فعالیت‌هایشان استفاده می‌کنند. مانند استفاده از یادگیری ماشینی، اتوماسیون فرایندهای بازاریابی برای افزایش بهره وری و ایجاد تجربه بهتر مشتری و حتی وفادارسازی آنها.
    همانطور که انتظار میرود توسعه این تکنولوژی ها به سرعت در حال رشد است و طبق برخی از پیش بینی ها در سال 2030 مشاغل بسیار کمی باقی خواهند ماند که فقط انسان قادر به انجامشان باشد.
    در مارکدو (Markedu) ما در حال تدوین برنامه‌های آموزشی بازاریابی برای این ربات‌ها هستیم و حدس میزنیم این ربات‌ها با سرعت نور بتوانند کلاسهایشان را به اتمام برسانند.
    قبل از اینکه خیلی دیر بشود ما باید – یا حتی بسیار ضروری است – که یک تعریف مجددی از اینکه چه مشاغلی ویژه انسانها است و اهمیت و صرورت آنها انجام دهیم و اینکه مشخص کنیم که چطور ما به عنوان انسان میتوانیم بهترین مکمل برای استفاده از قابلیت‌های فوق‌العاده هوش مصنوعی باشیم.
    در زمینه بازاریابی ما باید بفهمیم چطور می‌توانیم به انسان‌ها کمک کنیم تا بتوانند در کنار ربات‌ها کار کنند و به بهترین روش از هوش مصنوعی در راستای اهداف و مقاصد خود استفاده کنند.
    ما معتقدیم اگر ما در Markedu دستیار بازاریابی خودمان به نام خانم واتسون را داشته باشیم می‌توانیم استفاده های خیلی مفیدی از آن بکنیم، از یافتن بهترین مشاور و سخنران آموزشی مطابق با نیازهای دقیق مخاطبانمان گرفته تا تدوین بهترین مطالب و مقالات برای وبلاگمان تا انجام برخی از خدمات تبلیغاتی خودمان با بیشترین امکان بهره‌وری و از این طریق میتوانستیم به کسب و کارهای بسیار بیشتری با اثربخشی بسیار بیشتری کمک کنیم تا بتوانند کسب و کار خودشان را رونق دهند و سهم بازار بیشتری را به دست آورند. و از طریق اشتراک و استفاده از هوش هیجانی نیروی متخصص خودمان با قابلیت‌های فوقالعاده خانم واتسون میتوانستیم شغل‌های بیشتری را ایجاد کنیم و کسبو کراهای بیشتری رو نجات دهیم و رونق بخشیم.
    ما دوست داریم نظرات و دیدگاه‌ای شما را در این خصوص در قسمت نظرات دریافت کنیم و حتی در این خصوص در شبکه های اجتماعی مانند توییتر و در مورد آن با هشتگ #markedu-ai بحث کنیم.


    ربات‌ها و هوش مصنوعی برای متخصصین بازاریابی تهدید هستند یا فرصت ؟ – آکادمی بازاریابی مارکدیو نمایندگی ایران
  9. #29
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی و افزایش فروش


    با پیشرفت هوش مصنوعی صنعت بازاریابی به چه سمتی خواهد رفت؟ به گزارش آلامتو و به نقل از ibazaryabi.com؛ در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید احتمالا در مورد پیشرفت چشمگیر هوش مصنوعی و تاثیر آن بر روی فرآیند فروش و بازاریابی چیزهایی شنیده‌اید. یادگیری ماشین و سایر فناوری‌های تجزیه و تحلیل داده‌ها و پیش‌بینی بازار رهبران و نوآوران بازار و به تبع آن فرآیند فروش در کسب و کارها را تحت تاثیر قرار داده است. از این‌رو امروزه به جای استفاده از شهود انسانی و اطلاعات تجربی از هوش مصنوعی و دیگر تکنیک‌های علم اطلاعات برای پیش‌بینی بازار، تجزیه و تحلیل ترافیک سایت‌ها و کمک به فرآیند فروش استفاده می‌شود. اگر شما هم مایل هستید که با روش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین که برای تجزیه و تحلیل ترافیک سایت و کمک به فرآیند فروش استفاده می‌شوند آشنا شوید. در این مطلب با ما همراه باشید تا چند تکنیک مهم در این زمینه را مورد بررسی قرار دهیم. تجزیه و تحلیل داده‌ها و جمع‌آوری اطلاعات برای پیگیری فرآیند فروش

    اگر در زمینه‌ی تجارت الکترونیکی فعالیت کرده باشید مطمئنا می‌دانید که در کنار خریدهای اینترنتی که در هر ماه انجام می‌شود. تعدادی از خریدهای مشتریان نیز به دلایل مختلف نیمه کاره متوقف می‌شود. توقف یا نیمه کاره رها شدن سفارش می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. تجزیه و تحلیل داده‌های به دست آمده از سایت‌ها توسط الگوریتم‌های هوش مصنوعی می‌تواند اطلاعات دقیقی در مورد دلایل توقف این سفارش‌ها در اختیار صاحبان کسب و کار قرار دهد. پیگیری این اطلاعات و رفع نواقص می‌تواند با تسهیل فرآیند خرید مشتری میزان فروش کسب و کارها را افزایش دهد. در حقیقت می‌توان گفت تحلیل این داده‌ها برای بهبود فرآیند فروش نوعی سرمایه گذاری بلند مدت برای کسب و کارها است. رتبه‌بندی شهرها بر اساس میزان ورود از موتور جستجو و تکمیل خرید

    اگر قصد دارید به عنوان یک کسب و کار موفق فعالیت خود را توسعه دهید بهتر است میزان ورودی سایت خود را همواره مورد بررسی قرار دهید. هر چند در کسب و کارهای اینترنتی مسئله‌ی ناحیه‌ی جغرافیایی رنگ می‌بازد. اما گاهی برای توسعه کسب و کار خود لازم است که با بررسی دقیق میزان ورودی از موتورهای جستجو، مشتریان خود را بر اساس شهر و کشورشان دسته‌بندی کنید. این کار باعث می‌شود ناحیه‌ای که امکان گسترش حیطه شغلی شما در آن بیشتر است را شناسایی کنید. توجه داشته باشید که معمولا شهرهای بزرگ میزان تقاضای بیشتری از محصولات متنوع را دارند. اما اگر قصد دارید خارج از مرزهای جغرافیایی فکر کنید بنابراین نیاز چندانی به دسته‌بندی شهرها و استان‌ها نخواهید داشت. بلکه لازم است اطلاعاتی در مورد علایق و سلایق مردم این کشورها به دست آورید. استفاده از هوش مصنوعی برای گسترش بازار و ورود به بازارهای جدید

    تجزیه و تحلیل داده‌های سایت‌ها فرصت مناسبی برای گسترش بازار و فراهم کردن امکانات برای ورود به بازارهای جدید است. فراموش نکنید که مدل‌سازی کسب و کار و پیش‌بینی نیازها و سلایق مشتریان مهمترین گام برای رشد و توسعه کسب و کار شما خواهد بود. البته توجه داشته باشید که امروزه گسترش استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی امکان تحلیل اطلاعات و داده‌های سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی را تا میزان زیادی تسهیل کرده است. همین الگوریتم‌ها می‌توانند امکان گسترش بازار و ورود به بازارهای جدید را برای کسب و کارهای نوپا فراهم کنند. البته لازم به ذکر است که پیش‌بینی بازار برای ورود به بازارهای جدید و ایجاد نیاز در مخاطب نیازمند استفاده از روش‌ها و ابزارهای دیگری است. بالا بردن سطح آگاهی با شناسایی مخاطبان هدف و تسهیل فرآیند فروش

    می‌توان گفت تیم بازاریابی هر کسب و کاری مهمترین بخش از فعالیت‌های فرآیند فروش را پیش می‌برد. بنابراین برای تسهیل فرآیند فروش کسب و کارها لازم است که تیم فروش به کمک تیم بازاریابی به شناسایی مخاطبان هدف بپردازد. افزایش آگاهی و اطلاعات در مورد مخاطبان هدف و تحلیل اطلاعات آن‌ها به کمک الگوریتم‌های هوش مصنوعی می‌تواند گام موثری در جهت پیشبرد اهداف برندها و کسب و کارها باشد. بنابراین برای تبدیل شدن به یک کسب و کار موفق لازم است با شناسایی مخاطبان هدف و تحلیل اطلاعات آن‌ها سعی کنید با پیشنهاد محصولات مورد علاقه‌ی هر مشتری فرآیند فروش محصولات خود و خرید مشتری را لذت بخش‌تر کنید. آنچه که گفته شد تنها اشاره‌ی کوچکی به نقش الگوریتم‌های هوش مصنوعی در فرآیند فروش، بازاریابی و طراحی محصول است. به عنوان یک کسب و کار مدرن لازم است که با افزایش آگاهی خود در زمینه‌ی تحلیل اطلاعات و بزرگ داده‌ها سعی کنید به پیش‌بینی نیازهای مشتریان و بازار بپردازید. این امر به شما کمک خواهد کرد که همواره از پیشگامان بازار باقی بمانید.

    کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی و افزایش فروش – ارس پی سی
  10. #30
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    فیسبوک قصد دارد از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی رفتار کاربران خود استفاده کند. اطلاعات به دست آمده به مراکز تبلیغاتی فروخته می‌شود تا هم رفتار مشتریان را پیش‌بینی کنند و هم محصولات مرتبط را به نمایش بگذارند.
    هرچند وقت یک بار درمورد هوش مصنوعی اخبار متنوعی می‌شنویم؛ مثلا از این که دوربین بسیاری از تلفن‌های همراه هوشمند به واسطه بهره‌مندی از هوش مصنوعی قوی تر می‌شود.
    حالا در گزارش امروز باخبر شدیم که فیسبوک می‌خواهد از همین طریق کسب درآمد کند. همان‌طور که می‌دانیم، شرکت‌های بزرگی مثل گوگل و فیسبوک به واسطه جستجو و لایک کاربران خود، تبلیغات مرتبط نمایش می‌دهند. بنابراین شرکت‌های تبلیغ کننده می‌توانند بسته به سلیقه کاربرانی که هدف قرار گرفته‌اند، نظر آن‌ها را به سمت خود جلب کنند.
    حالا فیسبوک می‌خواهد با هوش مصنوعی رفتار کاربران خود را پیش‌بینی کند و همین اطلاعات را بفروشد. فروش این اطلاعات از آن‌جایی می‌تواند حائز اهمیت باشد که مراکز تبلیغاتی بتوانند مسیر تفکر احتمالی خریداران خود را دریابند. در مرحله‌ی بعد می‌توانند بسته به تحلیل به دست آمده، محصولات مرتبط با نیاز مشتریان را بفروشند و بهتر روی سیستم مارکتینگ خود تمرکز کند.
    نظر شما درمورد سیاست جدید این شرکت چیست؟
    منبع: theintercept



    Source link


    هوش مصنوعی به کمک بازاریابی فیسبوک می‌آید – اخبار از همه جا
+ پاسخ به موضوع
صفحه 3 از 8 نخست 12345 ... آخرین
نمایش نتایج: از 21 به 30 از 71

موضوعات مشابه

  1. کاربرد مهم هوش مصنوعی _ مبادلات مالی
    توسط Sina homaei در انجمن هوش مصنوعی AI
    پاسخ: 29
    آخرين نوشته: 2018/04/28, 00:06
  2. ۶ تاثیر هوش مصنوعی در زندگی آینده انسان‌ها
    توسط Sina homaei در انجمن هوش مصنوعی AI
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/04/26, 17:33
  3. گام های گوگل به سمت هوش مصنوعی
    توسط Sina homaei در انجمن هوش مصنوعی AI
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/04/26, 17:29
  4. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/04/26, 17:18
  5. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/04/26, 16:33

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش