ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
صفحه 1 از 3 123 آخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 22
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی

    اینفوگرافیک های مدیریت و رهبری

    11 ویژگی رهبران کسب وکارهای موفق میلیارد دلاری

    در این مقاله میخوام به 11 ویژگی رهبران کسب و کارهای موفق میلیارد دلاری اشاره کنم .که اگر شما هم این 11 ویژگی کلیدی را جزئی از شخصیت خود کنید ، به احتمال زیاد شما هم به یکی از رهبران موفق تبدیل خواهید شد.
    1.اعتماد به نفس و شجاعت ادامه دادن

    باور کنید هر کدام از رهبران بزرگ کسب و کار مانند استیو جابز و بیل گیتس و غیره ، در ابتدای کارشان مورد تمسخر و حتی تحقیر قرار گرفتند اما با این حال این شجاعت و اعتماد به نفس را داشتند که به کارشان ادامه دهند ، و نتیجه کارشان را گرفتند پس شما هم باید از همچین شجاعتی برخوردار باشید.

    2.توان کنترل خود

    هر مدیر و رهبر موفق قبل از اینکه به کنترل دیگران فکر کند ، به کنترل خود توجه می کند . زیرا کسی که نتواند خود را کنترل کند ، نمی تواند کارمندان و کسب و کار خود را کنترل کند. پس به فکر رفتار و کرده های خود توجه کنید.

    3.احساس انصاف و عدالت

    اگر یک مدیر عدالت نداشته باشد و موقعیت های شغلی را بخاطر روابط فامیلی و غیره تقسیم کند ، به سرعت همه نیروهای انسانی کلیدی و مهم در کسب و کارش را از دست می دهد که باعث فلج شدن بیزینس می شود.

    4.قاطعیت در تصمیم گیری

    اگر مدیری در تصمیم گیری خود قاطع نباشد و چند بار تصمیم و گفته خود را تغییر دهد. پس از مدتی کارمندان ،او را شخصی بی درایت و بی لیاقت ( چون به کار خود اعتماد ندارد ) تلقی میکنند که این اتفاق برای هر مدیری یک فاجعه است.

    5.برنامه ریزی

    رهبر یک کسب و کار ( کسب و کارهای موفق ) باید همیشه برنامه هایی اجرایی داشته باشد و بر اساس آنها حرکت کند . رهبری که برنامه نداشته باشد و بر اساس حدث و گمان مسیر کسب و کار را طی کند .مانند فرمانده کشتی است که هدایت کشتی را به باد سپرده و انتظار دارد به مقصد برسد.

    6.فعال بودن

    مدیر کسب و کارهای موفق باید بیشتر از کارمندان خود زمان برای بیزنس خود صرف کنند . به طور کلی آدمی های که تنبل هستند هیچوقت یک مدیر کسب وکار نمی شوند و اگر هم شوند احتمالا به اشتباه ( آشنا بازی ) این اتفاق افتاده و به زودی کسب و کار را به سمت شکست وحشتناکی هدایت می کنند.

    7.جنتلمن بودن

    اگر شخصیت همه مدیران موفق دنیا را تحلیل کنید به این نتیجه میرسید که انسان هایی بسیار دلسور و محترمی هستند .که به هر شخصی بی توجه به اینکه در چه مقامی است و یا چقدر ثروت دارد ، احترام میذارن . زیرا اگر این تیپ شخصیت را نداشته باشند ، نمیتوانند ارتباط خوبی با افراد مهم بسازند. و همانطور که می دانید دنیای کسب و کار ، دنیای ارتباطاته و بدون داشتن دوست و ارتباط با آدم های جدید نمیتونید زیاد موفق باشید

    8.احساس همدردی و همدلی

    یک رهبر موفق همکارن و کارمندان خود را می شناسد و مشکلات آنها را درک می کند و سعی در حل مشکلات دارد و اگر توانایی همدردی با اطرافیانش را نداشته باشد ، اطرافیان کم کم احساس بی ارزش بودن خواهند داشت که در نتیجه بازده کاری کارمندان کاسته می شود و در نهایت این اتفاق می تواند ضربه جدی را به کسب و کار او وارد می کند.

    9.تسلط بر امور

    لازمه یک رهبر موفق ، تسلط به جزئیات کسب کار خود است این ویژگی در تصمیم گیری برای کسب و کار بسیار مهم است زیرا که به انتخاب بهترین گزینه ها کمک زیادی میکند.

    10.مسئولیت پذیر بودن

    هر مدیر نه تنها باید مسئولیت تصمیمات اشتباه خود را بپذیرد بلکه باید مسئولیت نواقص موجود در کسب و کار و سیستم آن را به عهده بگیرد و تا جای ممکن از انداختن تقصیر به گردن کارمندان دوری کند.

    11.کار تیمی

    اصلی ترین وظیفه یک رهبر در کسب و کار ایجاد شوق و اشتیاق در کارمندان برای همکاری با یک دیگر و فعالیت به صورت گروهی است. و اگر این کار نتواند انجام دهد پس چیزی برای رهبری نخواهد داشت به جز یه عده آدم با تفکر متفاوت که هر کدام مسیر متفاوتی را برای فعالیت انتخاب می کند.

    این نوع رهبران با این صفت ها به جایگاه های درخشانی رسیدند پس اگر شما هم این ویژگی ها را درون خود تقویت کنید میتوانید از فرصت های زیادی در زندگی بهرمند شوید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله ویژگی های که بنیانگذاران استارتاپ باید داشته باشند و یا هفت ویژگی رهبران خوب را مطالعه کنید.





    11 ویژگی مدیران کسب و کارهای موفق میلیارد دلاری در سال 2017
  2. #2
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    5روش که شما را مطمئن میکند کارمندانتان از کارشان رضایت دارند

    بی تردید یکی از مهمترین عوامل تسریع در رشد اقتصادی یک شرکت ، توجه به کارمندان و کارکنان به عنوان سرمایه های انسانی است به همین دلیل ایجاد فضای خوش بینی و مثبت اندیشی در میان آنها می تواند در تحقق موضوع نقش به سزایی ایفا کند.محققان و پژوهشگران بارها با انجام تحقیقات متعدد ثابت کرده اند که نوع نگرش و میزان رضایت مندی کارکنان، رابطه مستقیمی با درصد موفقیت یک مجموعه دارد از همین رو آموزش سرمایه های انسانی ، تشویق و پاداش ، روحیه ، ارتباطات و قدردانی می تواند انگیزه های تازه ای را به بدنه یک سازمان تزریق کند.


  3. #3
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    اینفوگرافیک بخش های ضروری برای نوشتن یک طرح کسب و کار

    اگرچه امروز در مباحث مربوط به کسب و کارهای نوپا، تاکید بیشتری بر تهیه‌ی “مدل کسب و کار” (Business Model) می‌شود، اما هم‌چنان نوشتن یک “طرح کسب و کار” (Business Plan) هم از لحاظ حفظ یکپارچگی و نظم در اجرا و هم برای ارائه به بانک‌ها و سرمایه‌گذاران، از اهمیت بسیاری برخوردار است.






  4. #4
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    آیا تا به حال شنیده اید مارک زاکربرگ یا بیل گیتس از خود بگویند و همه ی موفقیت شان را ناشی از زحمات خودشان بدانند؟ محور صحبت های آنها همیشه کارشان بوده و به هر عاملی که بر آن اثر بگذارد توجه می کنند نه خودشان.

    تا به حال عوامل زیادی که بر کارآفرینی موثر است در استارتاپینگ مورد بررسی دقیقی قرار گرفته که می توان از میان آنها به ویژگی های شخصیتی، عادت ها، هوش هیجانی، بهره وری و خوش بینی اشاره کرد، اما فراتر از همه ی اینها، نحوه ی مدیریت کارآفرینان است .

    در این اینفوگرافیک ویژگیهایی که هر مدیر کارآفرین باید داشته باشد را بررسی میکنیم.

  5. #5
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    هنر یک رهبر کسب و کار و ویژگی های آن چیست؟

    فرهنگ محیط کار همواره در حال تغییر و تحول است تا هم به نیازهای نسل‌های جدید نیروی کار پاسخ دهد و هم به تقاضاهای اقتصادی تازه. در دنیای شتابزده، رقابتی، و پر جنب و جوش امروز، رهبران برای مشارکت دادن نیروی کار خود، از هر زمان دیگری فرصت‌ها و ضرورت بیشتری پیش روی خود دارند.


  6. #6
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    مدیریت ارتباط با مشتری



    https://www.bfn.ir/article/crm-infographic
  7. #7
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    چرخه CRM


  8. #8
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    مدیریت فرایندهای مربوط به فعالیت مشتریان در CRM



  9. #9
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    5 مزیت توسعه CRM





    http://www.cytco.net/?gallery=5803
  10. #10
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    ۶ نکته مهم برای مدیریت زمان با کارایی بیشتر

    از قدیم گفته اند: وقت طلاست. این جمله به لحاظ تقریب به ذهن ایرادی ندارد اما واقعیت این است که این جمله صحت ندارد. طلا قابل خرید و فروش و دست یافتنی است؛ اما وقت نه تنها قابل خرید و فروش نیست بلکه یک نعمت شخصی است و شما تنها مصرف کننده آن هستید. کارت عمر ما هر روز ۱۴۴۰ دقیقه شارژ می شود و اگر برای مدیریت زمان برنامه ای نداشته باشید مهلت استفاده از آن را از دست خواهید داد.

    در ادامه مطلب به ۶ اصل مهم درباره مدیریت زمان اشاره می کنیم:
    ۱- رعایت اصل پارتو (قانون ۲۰-۸۰)
    این اصل را فردی به نام «ویلفردو پارتو» ابداع و بعدها شخص دیگری به نام «ژوزف جوران» تکمیل کرد.
    این اصل می گوید: ۲۰ درصد از کارهایی را که انجام می دهیم؛ ۸۰ درصد برای ما مفید است؛ اما در مقابل ۸۰ درصد از کارهایی را که انجام می دهیم تنها ۲۰درصد برایمان مفید است. این قانون در جنبه های مختلف زندگی کاربرد دارد. به عنوان مثال، در اغلب موارد ۲۰ درصد از برنامه هایی را که از تلویزیون می بینیم ۸۰ درصد برای ما مفید است ولی ۸۰ درصد از این برنامه ها فقط و فقط ۲۰ درصد سودمند است.این قانون در مواردی چون مکالمه های تلفنی، حرف زدن و… نیز صادق است؛ بنابراین اولین گام مدیریت زمان این است که تمام انرژی و وقتمان را صرف آن ۲۰ درصد کنیم.


    ۲- رعایت نظم؛ اولویت بندی و زمان بندی کارها
    گاهی کارهایی که انجام می دهیم کارهای مفیدی است؛ اما به دلیل نداشتن نظم و اولویت بندی، بازده زیادی برای ما ندارد.داشتن یک برنامه روزانه به ما کمک می کند که از وقتمان بهتر استفاده کنیم. همین الان قلم و کاغذ بردارید و برای فردا برنامه ای تهیه کنید.


    ۳- کار را در بهترین زمان انجام دهید
    بانک، نانوایی، بازارها، ادارات، سینما، شهرهای گردشگری و زیارتی و بسیاری از مکان های دیگر، در برخی زمان ها خلوت و گاهی بسیار شلوغ است. در صورت امکان زمانی به این مراکز مراجعه کنید که خلوت تر باشد. این کار علاوه بر صرفه جویی بسیار زیاد در وقت، آرامش اعصاب و روان را به همراه دارد.


    ۴- همزمان چند کار را انجام دهید
    از بازار که می گذریم گاه کاسب هایی را می بینیم که منتظر مشتری هستند و پشت میزشان بیکار نشسته اند. این مصداق کامل تلف شدن وقت است. خانمی را می شناسم که همزمان با کار منزل، سخنرانی های مورد علاقه اش را نیز گوش می دهد. افراد موفق سعی می کنند در صورت امکان چند کار را با هم انجام دهند. البته توجه کنید که انجام برخی از کارها به تمرکز نیاز دارد که باید به تنهایی انجام شود؛ مانند مطالعه کردن.


    ۵- تمام کارهایتان هدفمند باشد
    انجام کارهایی مانند تماشای تلویزیون، مطالعه، تفریح کردن، دید و بازدید از فامیل، روزنامه خواندن و… باید هدفمند و براساس برنامه ریزی تان باشد.


    ۶- استفاده مطلوب از وقت های زائد
    با برنامه ریزی درست می توانیم از تمام زمان هایی که در اختیار داریم، استفاده کنیم حتی زمان انتظار در بانک، داخل مترو، مطب دکتر و…ساده ترین پیشنهاد این است که همیشه یک کتاب به همراه داشته باشید و در این اوقات مطالعه کنید. یادمان باشد که زمان هیچ گاه برنمی گردد.






    https://blog.tiktim.com/category/%D8...1%DB%8C%DA%A9/
+ پاسخ به موضوع
صفحه 1 از 3 123 آخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 22

مجوز های ارسال و ویرایش