شرکت Civil Maps اخیراً در ویدیویی نحوه استفاده خودروهای خود ران از تکنولوژی هوش مصنوعی برای حرکت بر روی جاده ها را نمایش داده است. در این ویدیو نشان داده شده است که چرا استفاده از این نوع خودروها به نفع همه دنیا است.

به گزارش کلیک، اگر شما نیز از آن دسته از کاربرانی هستید که همواره به فکر این هستید که جاده های دنیا در چشم اتومبیل های خود ران چگونه است بهتر است ویدئویی که شرکت Civil Maps در این زمینه ساخته است را حتماً مشاهده کنید. در این ویدیو در واقع چیزی که اتومبیل های خود ران با استفاده از حس گرهای تعبیه شده بر روی آن ها و همچنین اطلاعاتی که از طریق کامپیوتر خود به آن ها دسترسی دارد و پردازش می کند، نمایش داده شده است. این ویدیو را می توان نمونه ای از نحوه درک و دریافت اطلاعات خودرو از محیط پیرامون آن دانست. از طرفی این شرکت که یکی از شرکت های فعال در زمینه طراحی و ساخت نقشه های HD است، در ویدیویی دیگر نشان داده است که خودروهای خود ران چگونه از نقشه های سه بعدی و جزییات آن ها در کنار داده های دریافتی از طریق حس گرها، دوربین های اپتیکی و سایر سخت افزارهای کامپیوتری تعبیه شده بر روی خودرو برای درک آنچه که در محیط اطراف خودرو می گذرد استفاده می کند.

همچنین در این ویدیو نشان داده شده است خودرو ها چگونه از اشیا درکی مانند عابران پیاده دارد و در واقع هر آنچه که در محیط پیرامون خودرو قرار دارد را مانند عابر پیاده در نظر می گیرد.

از دیگر مواردی که در این ویدیو به آن پرداخته شده است نحوه استفاده خودروهای خود ران برای نگاشت و موقعیت یابی در سرعت های بالاتر از ۱۱۳ کیلومتر بر ساعت یا ۷۰ مایل بر ساعت در بزرگراه ها است. همان طور که در بررسی ها نشان داده شده است ایمنی خودرو های خود ران بسیار بالاتر از ایمنی خودروهایی است که توسط انسان هدایت می شوند. در واقع استفاده از این نوع خودرو ها در عبور و مرور بسیار ایمن و دقیق است.




منبع
کلیک