همکاران سیستم- به‌نظر می‌رسد موتور جست‌وجوی اینترنتی Bing و دستیار هوشمند Cortana مایکروسافت، هر روز تغییرات قابل ملاحظه‌ای نداشته باشند.اما مایکروسافت در پشت صحنه تلاش می‌کند با ادغام بینش‌های واقعی از منابع بیش‌تر از جمله نظرهای منتشر شده از سوی کاربران شبکه اجتماعی Reddit آن‌ها را هوشمندتر کند.
به گزارش وب‌سایت pcworld؛ شرکت مایکروسافت در کنفرانسی که با محوریت هوش مصنوعی در شهر سانفرانسیسکو برگزار شده بود تعدادی از پیشرفت‌هایی که در مجموع باعث هوشمندتر شدن جست‌وجوگر Bing، دستیار هوشمند Cortana و مجموعه نرم‌افزاری Office می‌شد را به نمایش گذاشت.

بعضی از این پیشرفت‌هایی که مایکروسافت پشت‌‌صحنه‌ی برای فناوری‌های خود در نظر می‌گیرد به این شرکت کمک می‌کند تا ویژگی‌های منحصر به‌فرد خود را از طریق آن‌ها به نمایش بگذارد و در میان پلتفرم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که از سوی شرکت‌های آمازون، اپل و گوگل ارایه می‌شود توان رقابت داشته باشد.
مایکروسافت در مورد موتور جست‌وجوی اینترنتی Bing توضیح داد که در تلاش است منابع اطلاعاتی مختلف را در اختیار آن بگذارد. به عنوان مثال اگر در این جست‌وجوگر اینترنتی سوال «آیا کلسترول بد است؟» مطرح شود، این سیستم به‌شکل هوشمندانه سوال را از جوانب مختلف بررسی کند. یا اگر از Bing یک سوال در مورد فرد مشهوری پرسیده شود، این پلتفرم از منابع دقیق پاسخ آن را منتشر می‌کند.

https://www.systemgroup.net/tech-new...-%d8%b4%d8%af/