ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2017/09/15
    نوشته ها
    1,670
    19
    مدیر بخش

    آیا بیت کوین یک آزمایش ساختگی توسط آژانس امنیت ملی آمریکا است؟


    در این مقاله درباره یک‌سری از فرضیات خواهیم خواند. شواهد نشان می‌دهد که آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA)، پیش از آنکه یک ارزدیجیتال واحد در دنیا مطرح شود، بیت کوین را به عنوان یک عملیات روانشناسی (PSYOP) راه اندازی کرده است.
    بر اساس شواهد موجود، ظاهرا NSA بیت کوین را به منظور یک آزمایش «نرمال سازی» طراحی کرده است تا آگاهی و اطلاعات بیشتری درباره ماهیت یک ارزدیجیتال به مردم داده شود. سپس، پولهای اعتباری طبق برنامه از رده خارج می شوند ( در ادامه مقاله بیشتر در این باره خواهیم خواند) و ارزدیجیتال جدیدی تحت نظارت دولت، جای آن را خواهد گرفت. بدین ترتیب، تمام معاملات و کیف پول های دیجیتال توسط سازمان های دولتی غرب؛ کنترل خواهند شد.
    جزئیات «پول دیجیتال» از زبان ریاضیدانان NSA، در دو دهه قبل

    چه شواهدی دال بر این ادعا وجود دارد؟ ابتدا نگاهی به گزارش «How to make a mint: The cryptography of anonymous electronic cash» که حدود ۲۰ سال از انتشار آن می گذرد بیاندازید. در این گزارش جزئیاتی از ساختار کلی و عملکرد ارزدیجیتال بیت کوین نوشته شده است.
    چه کسی این گزارش را نوشته است؟ تعجب نکنید… اما گزارش در اصل به دست ریاضیدانان رمزنگاری نوشته شده است که در دپارتمان فناوری و پژوهش امنیت اطلاعات واقع در آژانس امنیت ملی کار می‌کردند.
    به عبارتی دیگر، پیش از آنکه بیت کوین ساخته شود، این سازمان از جزئیات پروتکل آن و مسائلی نظیر اصول اصالت سنجی امضا، حذف تقلب در کوین دیجیتال از طریق تصدیق تراکنش ها و ویژگی های متعدد دیگری که حاکی از ناشناس بودن و غیر قابل کشف بودن تراکنش ها هستند، صحبت کرده است. سند مذکور توضیحات گسترده ای در باب ریسک وقوع پول شویی از طریق ارزدیجیتال، ارائه داده است. همچنین، توصیفاتی درباره «هش کردن امن» به منظور «یک طرفه بودن و مقاومت در برابر تصادم» را نیز مطرح نموده است.
    البته سیستم بیت کوین از آنچه که گفته شده پیشرفته تر است و مسائل دیگری به آن اضافه شده است. نظیر: ماینینگ، و سیستم احراز هویت تراکنشهایی که در بستر شبکه ی همتا به همتای بلاک چین صورت میگیرند. مشخص است که NSA پیش از آنکه اسم ارز دیجیتال به گوش کاربران حرفه ای امروز برسد، درباره آن تحقیق و پژوهش کرده است. به خاطر داشته باشید که مخترع بیت کوین را با نام ساتوشی ناکاموتو میشناسیم. گفته شده که این فرد برای خودش یک میلیون بیت کوین کنار گذاشته است. در فضای مجازی مقالات و پست های زیادی هستند که درباره هویت احتمالی او نوشته شده اند. مقالات بسیار دیگری نیز درباره این نوشته شده است که NSA ساتوشی را شناسایی کرده است. البته، امکان این نیز وجود دارد که ساتوشی خود NSA باشد! یعنی یا برای این سازمان کار میکند، و یا اینکه کلا یک شخصیت ساختگی است که NSA به منظور انجام این آزمایش بزرگ به وجود آورده است.
    همچنین، NSA برای بیت کوین هش رمزپایه ای را طراحی کرده است تا تمام تراکنش های آن امن باشند.
    سالها پیش از آنکه بیت کوین پا به دنیای دیجیتال بگذارد، NSA مقاله ای در باب جزئیات پروتکل آن منتشر کرده است. مهم تر از همه اینکه، دلیل دیگری برای اثبات مدعی مذکور وجود دارد: هش SHA-256 که تمام تراکنشهای بیت کوین در بستر آن صورت میگیرند، توسط این آژانس طراحی شده است. NSA این هش را طراحی و مؤسسه ملی فناوری و استانداردها آن را منتشر نموده است.
    خبرگزاری هکر نیوز هم به نقل از محقق علوم رمز پایه ای به نام متیو گرین از دانشگاه هاپکینز اعلام کرده است:
    فرض بر اینکه NSA به نوعی در این هش دست برده و تحقیقات میدانی متوجه آن نشده باشند. بنابرین، با انجام فعالیتی قابل کشف و موثق، امکان جعل تراکنش ها وجود خواهد داشت. ترسناک تر اینکه، یک فرد به سرعت و به آسانی راهی برای شناسایی تصادم در این هش پیدا میکند و کنترل کل شبکه را در دست میگیرد.
    به عبارت دیگر، چنانچه هش SHA-256، که توسط NSA ایجاد شده است، از یک روش بک‌دور برای شکستن رمزگذاری موجود برخوردار باشد، این آژانس مختار است هر زمان که بخواهد بیت کوین ها را به سرقت ببرد. اسم آن روز را «روز صفرها» میگذاریم!
    در انتهای مقاله موهیت کومار به طرز مرموزی نوشته شده است:
    هنوز برای نتیجه گیری درباره بیت کوین زود است. احتمالا این ارز از ابتدا به این منظور طراحی شده که به عنوان ابزاری برای کنترل ذخیره های پولی در جهان مورد استفاده قرار بگیرد.
    هدف کومار از گفتن این جمله اشاره به یک هدف بزرگتر بوده است:
    اعمال نظارت و کنترل قانونی بر روی ذخیره های پولی در جهان، پس از سقوط سیستم پول اعتباری و جایگزینی آن با یک ارز دیجیتال کنترل شده و واحد.
    اگر فکر می‌کنید ارزدیجیتال ضد گلوله است، دوباره فکر کنید!

    اگر تصور میکنید که رمزنگاری ارزهای دیجیتال امن و ضدگلوله است، نگاهی به مقاله (Researchers Crack 1024-bit RSA Encryption in GnuPG Crypto Library) در هکرنیوز بیاندازید. در این مقاله نوشته شده که از طریق تجزیه و تحلیل الگوی استفاده از حافظه و یا خروجی های الکترومغناطیسی که حین رمزگشایی متصاعد میشوند، امکان هک کلید رمزنگاری در یک سیستم وجود دارد. به این نکته مهم توجه کنید که سیستم رمزنگاری مذکور ۱۰۲۴ بیتی بوده است. گفته شده که یک سیستم ۲۰۴۸ بیتی را هم میتوان به همین روش کرک کرد. در حقیقت، هر روز لایه های رمزنگاری توسط هکرهای هوشمند شکسته میشوند. در حال حاضر برخی از این لایه ها توان ارزهای متعددی را تامین میکنند. فقط یک ریاضی دان فوق حرفه ای قادر به تشخیص این خواهد بود که آیا ارز دیجیتال حقیقتا امن و غیر قابل هک شدن است.
    در واقع، هر ارز دیجیتالی با اختراع محاسبات کوانتومی در مقیاس بزرگتر منسوخ می شود. وقتی چین موفق به ساخت یک کامپیوتر کوانتومی ۲۵۶ بیتی بشود، می‌تواند تمام بیت کوین های دنیا را به سرقت ببرد! ( حتی میتواند اسرار ملی زیادی را کشف کند و خسارت های جهانی زیاد دیگری را به بار بیاورد)
    ده گام «نقشه بزرگ» جهان‌گرایان (و چگونگی استفاده از بیت کوین در آن) :

    به طور خلاصه، در ادامه طرح نقشه ای گفته شده که احتمالا جهان گرایان از آن برای اعمال کنترل و نظارت روی ذخایر پولی جهان، پس اندازها و تراکنش های مالی، و اعمال سلطه تمام و کمال بر بشریت استفاده خواهند کرد. (این نقشه با بیت کوین شروع میشود
    ۱- بیت کوین ایجاد شده توسط NSA را گسترش میدهیم تا مردم به استفاده از این ارزدیجیتال ترغیب شوند.
    ۲- بی سر و صدا یک ارزدیجیتال کنترل شده میسازیم که بعدا جایگزین آن کنیم. ( مثل جی‌پی‌مورگان )
    ۳- یک عملیات ساختگی و بزرگ در سطح جهانی راه می اندازیم که طی آن بازارهای سهام مشکل جدی پیدا کنند و پول اعتباری به آتش کشیده شود. ( مثلا حمله فضایی ها، بمب الکترومغناطیسی کره شمالی، یا شبکه الکتریکی بزرگ و توزیع شده تروریسی، یا هر چیز ساختگی دیگری)
    ۴- همه چیز را تقصیر دشمنی می‌اندازیم که از لحاظ سیاسی قابل قبول باشد. (کره شمالی، روسیه، و…)
    ۵- اجازه میدهیم هرم پول دیجیتال از هم بپاشد تا مردم از آن پراکنده شوند. ( مثل مشکلات اجتماعی در ونزوئلا که باعث شد مردم در میان زباله ها به دنبال غذا بگردند.)
    ۶- بعد یک نمایش بزرگ راه بیاندازیم و یک ارز دولتی جایگزین را معرفی کنیم تا همه بفهمند که با این کار از بشریت پشتیبانی کرده ایم. سپس، منتظر میمانیم تا سرمایه گذاران ناامید، تمام پول اعتباریشان را به ارز دیجیتال رسمی که به آنها معرفی شده است، تبدیل کنند.
    ۷- پول نقد را ممنوع میکنیم و کاری میکنیم داشتن طلا و نقره جرم محسوب شود. و همه این کارها را البته به اسم حفظ «امنیت» جامعه خواهیم کرد.
    ۸- در اختیار داشتن تمام ارزهای دیجیتال غیر رسمی نظیر بیت کوین را غیر قانونی میکنیم. و ارزش این ارزها را تقریبا یک شبه به صفر میرسانیم تا همه به ارز جدیدی روی بیاورند که NSA بلاک چین آن را کنترل میکند.
    ۹- بازشناسی با امواج رادیویی (RFID) و یا بازخوان های بیومتریک را برای همه تراکنش ها اجباری میکنیم تا فعالیتهای ارز دیجیتال جدید در سطح جهانی تایید شوند. بدین ترتیب مو به موی فعالیت ها را زیر نظر خواهیم داشت.
    ۱۰- بعد از اعمال یک نظارت به تمام معنا، از این بلاک چین برای کنترل و ردیابی تمام معاملات، سرمایه گذاری ها و فعالیت های تجاری استفاده میکنیم. بخشي از آن را نیز به «کسر اتوماتیک مالیات» اختصاص میدهیم. در مواقع ضروری نیز، سازمان های دولتی مختار هستند نرخ بهره منفی را تعیین کنند و بدین ترتیب هر روز به صورت خودکار از میزان دارایی افراد کاسته شود.
    با همۀ این کارها، جهان‌گرایان میتوانند دسترسی مالی افرادی که از دولت انتقاد می کنند را کاملا غیر ممکن سازند و کلیه جوانب زندگیشان را تحت نظارت بگیرند. می‌توانند در ازای تخلفات راهنمایی رانندگی، مالیات پلاک وسایل نقلیه، اینترنت و هزار و یک نوع مالیات اجباری و دیوان سالار دیگر به صورت خودکار پول برداشت کنند. بنابرین افراد دیگر هیچ گونه کنترلی روی سرمایه خود نخواهند داشت.
    منبع: naturalnews



    https://arzdigital.com/evidence-bitc...orld-currency/
+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوعات مشابه

  1. چرا بیت کوین با طرح پانزی کاملا در تضاد است؟
    توسط Arshia در انجمن ارز های دیجیتال
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/12/27, 22:01
  2. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/11/30, 08:28
  3. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/11/23, 18:53
  4. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/11/21, 08:12
  5. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/11/19, 11:02

مجوز های ارسال و ویرایش