ترجمه ماشینی :


بنابراین در حال حاضر شما ممکن است در مورد ZenCash شنیده، اما آنچه در آن است؟ و چه چیزی باعث می شود آن را از سایر رمزنگاری های دیگر متفاوت کند؟

سکه محافظ برای معاملات امن
ZenCash یک سکه حریم خصوصی است. سکه های حفظ حریم خصوصی به کاربران اجازه می دهد تا تراکنش های امن و آفلاین را به دیگر کاربران ارسال کنند. بنابراین اگر می خواستم 1 ذن را بفرستم، من فقط آن را به آدرس خود از من فرستادم. زین نیز توانایی ارسال پیغام خصوصی با معاملات خود را دارد. بنابراین کاربران می توانند پیام های خود را با معاملات خود شامل شوند. این پیام ها می توانند زمینه را برای پرداخت ها اضافه کنند.

تبادل کیف پول zencash



پلت فرم ناشر امن ناشناس
ZenCash همچنین می تواند برای نشر امن و ناشناس مورد استفاده قرار گیرد. کاربران نهایی می توانند ارتباطات خصوصی را در بلوکچین ارائه دهند، که ناشران ناشناس ناگهان را قادر می سازد. این اجازه می دهد تا کاربران به ایمن و ناشناس ایجاد پست، بدون آشکار هویت خود. به نظر من، من فکر می کنم این راه برای ارسال ناشناس یکی از ویژگی های مهم برای موفقیت ZenCash است.

معکوس Cryptocurrency
ZenCash یک رمزنگاری معکوس می باشد و یا Cryptocurrency POW (Proof of Work). این به این معنی است که وقتی من ZenCash را به شما ارسال میکنم، باید بر روی بلوکچین تأیید شود. معدنچیان کار خود را پشت سر می گذارند، با راه اندازی مراکز معدنی خود به شبکه ZenCash برای بررسی معاملات و حل الگوریتم equihash در blockchain. آنها اساسا شبکه ZenCash را اجرا می کنند. در عوض به معادن و قدرت محاسباتی کمک می کنند، پاداش های بلوک را دریافت می کنند. برای هر بلوک که حل شده است، قطعه ذن به یک استخر استخراج می شود که افرادی که معدنچیان GPU را ساخته اند و به شبکه ZenCash وصل شده اند، یک علامت کوچک ZenCash برای کار خود دریافت می کنند. کار اساسا برون سپرده شده است (که اجازه می دهد که شبکه غیر متمرکز شود) و سپس کار برای آن پرداخت می شود. این تمرکززدایی یک جزء کلیدی از cryptocurrency است.

اکنون که کمی درباره ZenCash می دانید و از آن استفاده می کنید، اجازه دهید به برخی از تاریخ ها دست پیدا کنیم و آن چه که سکه های دیگر را متفاوت می سازد.

تاریخچه ZenCash
ZenCash اساسا نوه بزرگ Bitcoin است. بیت کوین، OG رمزنگاری، ناشر کریپتوکورنال بود. ZenCash از ZClassic (ZCL) استخراج شده بود که از ZCash (ZEC) بریده شد، که در نهایت کلون Bitcoin بود (BTC). ZenCash اساسا برای تولد رمزنگاری جدید ایجاد شد که می توانست تحت کنترل آنها اهداف و ایدئولوژی های خود را برآورده کند.

در نهایت، ZenCash بیت کوین است با اجزای امنیتی و ناشناس، هدف دیگری و تیم توسعه آن در پشت آن.

درخت خانوادگی zencash

جدول تخفیف پاداش

پس چرا ما به آن نیاز داریم وقتی Bitcoin و ZCash وجود دارد؟
یک تفاوت قابل توجه این است که ZenCash 8.5 درصد از هر پاداش معدن بلوک را برای عملیات پشت سرهم، توسعه و بازاریابی زین به سایر نقاط جهان می برد. این حیاتی است؛ برخی از ارزها متوجه نمی شوند که یک زمان و پول برای توسعه و به بازار عرضه می شود. اگر هیچ کس در مورد یک ارز نمی داند، هیچ استفاده یا ارزش ندارد و هرگز نخواهد رفت.

3.5٪ از هر بلوک بلوک معدن نیز به گره های امن منتقل می شود. گره های امن بسیار پیچیده و عمیق هستند، اما اساسا آنها پایه و اساس برای آنچه که یک شبکه ارتباطی گسترده و رمزگذاری شده را تشکیل می دهند. 3.5٪ به افرادی که این گره ها را میزبانی می کنند، می رود، به این ترتیب می توان شبکه را امن، پایدار، ناشناس و غیر متمرکز کرد.

ZenCash همچنین دارای یک تیم بسیار فعال و با استعداد است، اما من برای آن کلمه ای را نمی پذیرم. سرپرستی به کمال زنجان و صحبت کردن با تیم خود و پیوستن به بیش از 2،250 عضو در جامعه زنکاش.

امیدوارم این به شما بخش خوبی از ZenCash را بدهد، چگونه کار می کند، چه چیزی می تواند برای آن استفاده شود، و چه چیزی آن را منحصر به فرد می کند. پذیرش گسترده ای از چیزی مانند ZenCash واقعا می تواند جهان را تغییر دهد و چگونه در آن ارتباط برقرار کنیم. این موضوع مهم نیست که چه کسی آن را هدایت می کند، اما من فکر می کنم که ZenCash یک تیم عالی و توانایی های لازم برای انجام این کار دارد. با به دست آوردن ارز در حال حاضر، شما می توانید از یک ماموریت مانند آن حمایت.

در مورد ZenCash بسیار مورد توجه است. اگر میخواهید بیشتر بدانید، برخی از موارد زیر را بررسی کنید یا برای پستهای مربوط به ZenCash بیشتر تنظیم کنید:

ZenCash Website
ZenCash Blog
ZenCash on Bitcointalk
ZenCash on YouTube
ZenCash on Reddit
ZenCash on Facebook
ZenCash Slack

What is ZenCash? - VoskCoin