استان البرز ۶۲ استارتاپ شناسنامه‌دار دارد

غلامرضا حمیدی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز در آیین امضای تفاهم‌نامه استارتاپ شهرداری کرج با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و ورزش و جوانان بیان کرد در بخش مدیریت ICT اقدامات خوبی در استان البرز انجام شده است. او در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «اکنون در استان البرز ۶۲ استارتاپ شناسنامه‌دار شکل گرفته که این امر گام موثری برای نوآوری در عرصه اقتصادی بر مبنای زیرساخت‌های ارتباطی است. البته باید تعداد استارتاپ‌های البرز از یک‌صد استارتاپ فراتر رود.»
حمیدی اشاره کرد: «هم‌افزایی و همدلی بین دستگاه‌های اجرایی استان البرز موجب شده تا روند اجرایی پروژه‌های زیرساختی به خوبی پیش برود.» او با بیان اینکه جمعیت کاربران اینترنتی استان البرز در سال ۹۳ حدود ۴۰۰ هزار نفر بود، که امروز این جمعیت بیش از ۵ برابر افزایش یافته است و اکنون ۱۴۴ روستای استان دارای شبکه اینترنتی است گفت که این امر خود یک ثروت اقتصادی برای منطقه محسوب می‌شود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز با بیان اینکه بازی‌های رایانه‌ای در کشور ثروت ایجاد می‌کند، در این زمینه اضافه کرد: «امروز در کشور ۲۹ میلیون نفر بازی رایانه‌ای انجام می‌دهند و بیشتر این بازی‌ها خارجی هستند و باید به سمت بازی‌های داخلی پیش رفت.»