سامانه ارزی که استارتاپ‌ها می‌توانند ارز موردنیاز خود را از آن بگیرند

سامانه ارزی محصولات و خدمات فناوری کشور با هدف تحت پوشش قرار دادن کلیه فرآیندهای اجرایی و عملیاتی خدمات ارزی فعالان فناوری اطلاعات کشور (ویژه خدمات و محصولات نرم‌افزاری) در بستر خدمات الکترونیکی راه‌اندازی شد.
خدمات ارزی این سامانه به دو گروه، سازمان‌های دولتی و حاکمیتی و شرکت‌ها و استارتاپ‌ها اختصاص دارد و فعالیت‌ها، حوزه‌های خدماتی و محصولات مختلف در این حوزه را شامل می‌شود.
شبکه‌های اطلاعاتی، بازاریابی دیجیتال، خدمات مشاوره کارشناسان خارجی، خدمات کارشناسی در نصب و راه‌اندازی و آموزش تجهیزات، نظارت بر نصب و راه‌اندازی، تست و تعمیر دستگاه‌های اعزام شده به خارج، استفاده از شبکه خدمات رایانه‌ای اینترنتی و اجاره دستگاه‌های مرتبط، اسناد طراحی و مهندسی، حق لیسانس و دانش فنی و نرم‌افزار از جمله فعالیت‌ها و حوزه‌های خدماتی و محصولاتی است که مشمول ارائه خدمات ارزی این سامانه می‌شوند.
درصورت استفاده از سایر عناوین مشابه در معرفی خدمات و محصولات، بررسی و تشخیص مشمول بودن خدمات ارزی متقاضی، با نظر کمیته‌های تخصصی و نظرات کارگروه‌های کارشناسی خواهد بود.نایع فرهنگی٬ نایع فرهنگی٬
متقاضان برای دریافت این خدمات در مرحله اول باید از طریق سامانه اینترنتی نصر - ورود کاربران برای ثبت‌نام اقدام کرده و پس از دریافت پیامک تایید ثبت‌نام، در مرحله دوم برای تکمیل پرونده الکترونیکی باید اطلاعات و اسناد هویتی و ثبتی، تجاری خدمات و محصولات ارزی و اطلاعات پروفرمای خود را ثبت و تصاویر درخواست شده را ارسال کنند. نهایتا اعلام نظر قطعی نتایج، پس از بررسی از طرف کارگروه خدمات ارزی به متقاضیان اعلام می‌شود.


شنبه‌پرس | سامانه ارزی که استارتاپ‌ها می‌توانند ارز موردنیاز خود را از آن بگیرند - شنبه‌پرس