⁣استارتاپ‌ها حمایت نمی‌خواهند فقط مانع حرکت ما نشوید

استارتاپ الوپارک خدمات جست‌وجو و رزرو آنلاین جای پارک به کاربرانش ارائه می‌دهد. سعید امینیان، بنیانگذار و مدیرعامل این استارتاپ توضیح می‌دهد: «از اسفند ۱۳۹۶ شروع به کار کردیم و هنوز در فاز اول فعالیت هستیم و برای شروع یک پارکینگ عمومی در شهر تهران را تحت پوشش داریم.»

به گزارش خبرگزاری شنبه‌پرس، امینیان نحوه کار اپلیکیشن واستارتاپ الوپارک را به این صورت توضیح می‌دهد: «کاربر پارکینگ محدوده مقصد مورد نظر را جست‌وجو می‌کند و مدت زمانی که برای توقف نیاز دارد را هم تعیین می‌کند و هزینه پارکینگ برای مدت زمان تعیین شده را مشاهده ‌‌کرده و به صورت آنلاین پرداخت می‌کند. کاربر بعد از انجام این مرحله کد رزرو را دریافت می‌کند و در زمان مشخص‌شده می‌تواند به پارکینگ وارد شود. البته این هزینه ۲۰درصد کمتر از زمانی است که به صورت حضوری به پارکینگ مراجعه کند.»
بنیانگذار استارتاپ الوپارک فاز بعدی فعالیت این استارتاپ را تحت پوشش قرار‌دادن پارکینگ‌های کنار خیابان‌ها و در مرحله بعد پارکینگ‌های اختصاصی و خصوصی سطح شهر می‌داند. امینیان می‌گوید: «الوپارک یک تیم ۷ نفره است که در آن ۴ نفر بنیانگذار هستند. علی‌رغم تلاش‌های زیادی که در جهت رفاه حال شهروندان داریم، متاسفانه برای اجرای طرح در پارکینگ‌ها سازمان‌هایی هستند که مانع کار می‌شوند و در نهایت این شهروندان هستند که متضرر می‌شوند. من نمی‌خواهم بگویم که از استارتاپ‌ها حمایت خاصی انجام دهند، تنها می‌گویم جلوی حرکت و فعالیت ما را نگیرند.»
مدیرعامل استارتاپ الوپارک در رابطه با علت و اهدافش برای شرکت در نمایشگاه اینوتکس گفت: «ما به دنبال مذاکرات B2B با استارتاپ‌های دیگر هستیم که این امکان به خوبی در اینوتکس وجود دارد. علاوه بر آن می‌خواستیم اکوسیستم استارتاپی که در حوزه ما کار می‌کنند و در مجموع بازار را رصد کنیم. در آخر هم امکان گرفتن مشاوره و منتورینگ در اینجا به خوبی فراهم است که ما می‌توانیم برای توسعه کارمان از این موقعیت استفاده کنیم.» امینیان در ادامه از ناهماهنگی‌هایی که در برگزاری اینوتکس ۲۰۱۸ وجود داشت و عدم اطلاع‌رسانی دقیق به شرکت‌کنندگان صحبت کرد و گفت علی‌رغم کم و کاستی‌ها استقبال خوبی از آن شده بود.


شنبه‌پرس | استارتاپ‌ها حمایت نمی‌خواهند فقط مانع حرکت ما نشوید - شنبه‌پرس