استارت‌آپ ویکند تبریز افتتاح شد




اولین روز از استارت‌آپ ویکند تبریز چهارشنبه ۱۳ تیرماه ۱۳۹۷ در سالن دکتر مبین تبریز برگزار شد.
استارت‌آپ ویکند تبریز یک رویداد کارآفرینی و شیوه‌ای سریع و کاربردی برای عملی کردن ایده‌های متخصصان در عرصه‌های مختلف است که در سه روز آخر هفته برگزار می‌شود و این رویداد ۵۴ ساعته به حوزه خاصی اختصاص ندارد. در این رویداد افراد فرصت شبکه‌سازی خواهند داشت و با افرادی آشنا می‌شوند که به طور جدی به دنبال شروع کسب‌وکار خود هستند. همچنین مربیان و صاحبان کسب‌وکار در این رویداد در کنار افراد شرکت کننده حضور دارند.
این رویداد که به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی، مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی و تاکسی آنلانین قونقا برگزار شد، میزبان سخنرانانی همچون حسن اطاعت، فعال استارتاپی و مدیرعامل شرکت ایده‌های نوین پارسیان، آرش پوراسماعیل، مدرس دانشگاه و عضو دفتر معماری فرایند بنیان، پیمان کهان‌ور، بنیان­‌گذار فکت و صادق بیجندی، رییس سازمان تجاری‌سازی اشتغال دانش آموختگان جهاد برای در میان گذاشتن تجربیات خود با ایده‌پردازان حضور داشتند.
در این رویداد منتورهایی همچون آرش میلانی، هم‌بنیان‌گذار و نینجای خوشحال‌سازی در پینگونیو، امیر حبیب‌زاده، هم‌بنیان‌گذار و مدیر فنی سابق ایوند، قادر صادقی هم‌بنیان‌گذار و رییس هیات مدیره رایچت، ‌‌متخصص و مشاور دیجیتال مارکتینگ و بنیان‌گذار شرکت رایان برتر، سارا ستوده، مدیر توسعه‌ی کسب و کار شرکت سایمان تک و هم‌بنیان‌گذار استارت‌آپ هاردنت حضور دارند.
مراسم اصلی از ساعت ۱۶ شروع شد و بعد از خوش‌آمد گویی، افرادی که با ایده حضور یافته بودند هر کدام در ۶۰ ثانیه به ارایه ایده خود به سایر شرکت‌کنندگان پرداختند. در ادامه بعد از صحبت منتورها با صاحب ایده‌ها یک ایده برای هر گروه انتخاب شد و هر گروه با حضور یک طراح، برنامه‌نویس و بازاریاب شروع به کار کرد.
این رویداد که تا دو روز دیگر نیز ادامه دارد در روزهای آینده، هر تیم در محل خود مستقر می‌شود و شروع به کار خواهد کرد. در طول کار به کمک منتورها نکته‌های کلیدی در زمینه‌های مختلف مانند طراحی، اجرا و بازاریابی را یاد می‌گیرند و در اجرای ایده تیم از این نکته‌ها استفاده خواهند کرد.





استارت‌آپ ویکند تبریز افتتاح شد - ictstartups.ir