استارت آپ OrderPay، موفق به دريافت نماد اعتماد الكترونيك برای فروش اینترنتی محصولات و خدمات خود از طریق پایگاه اینترنتی OrderPay.IR شد.

نماد اعتماد الکترونیکی نشانه‌ای است كه از سوی مركز توسعه تجارت الكترونيكی (وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت) به عنوان تأييديه فروش اينترنتی، با هدف قانونمند كردن و چارچوب‌دهی به فعالیتهای مجازی وب‌سايت‌های تجاری به سازمان‌ها و شركت‌های ذی‌صلاح اعطاء می‌شود.

مهم‌ترین اصل در خريدهای اينترنتی، خريد از فروشگاه‌های دارای نماد اعتماد الکترونيک است.

برای اطمینان از صحت نماد اين فروشگاه‌ها، با کليک بر روی نماد اعتماد الکترونيک در صفحه اول پایگاه اينترنتی، صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که مشخصات فروشگاه اينترنتی و تاريخ اعتبار آن درج شده است. اگر بر روی نشان نماد اعتماد الکترونيک کليک کنيد به سايتی با آدرس http://www.enamad.ir وارد می‌شوید، همچنين با کليک بر روی صفحه نيز می‌توان از عکس نبودن اطلاعات نمايش داده شده فروشگاه اينترنتی دارای مجوز مطمئن شد؛ در اين خصوص آدرس سايت نمايش داده شده در پروفايل نماد با آدرس فروشگاه اينترنتی بايد يکی بوده و هيچ تفاوتی نداشته باشد.

تیم اوردرپی، به منظور جلب اعتماد کاربران و به منظور ایجاد اطمینان از این‌که این پایگاه اینترنتی به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهد کرد و حقوق مصرف‌کنندگان را به رسمیت می‌شناسد،‌ اقدام به دریافت نماد الکترونیکی نمود.

لازم به ذکر است وجود این نشان در کسب‌وکارهایی که به صورت مجازی اقدام به ارائه کالا و خدمات می‌نمایند و خریداران آن‌ها از طریق وب‌سایت اقدام به گذاشتن سفارش و خرید می‌نمایند، به خریدار این امکان را می‌دهد که با آرامش خاطر اقدام به خرید نماید.

۱-نماد اعتماد الکترونیکی به منظور جلب اعتماد کاربران در هنگام مراجعه به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی است. اعطای این نماد بعد از دریافت کامل مشخصات و مدارک لازمه و تائید شرایط لازم، صورت می پذیرد.

۲-دریافت خدمات از سایت هایی که دارای این نماد هستند برای مشتریان کاملاً امن و بیخطر بوده و مشتریان با اعتماد کامل میتوانند از خدمات سایت های دارای نماد اعتماد استفاده نمایند به همین دلیل سایت هایی که موفق به اخذ نماد اعتماد الکترونیکی شده اند، توسط نهاد های مربوطه به صورت کامل تأیید شده و کاملاً قابل اعتماد می باشند.

۳-این گواهینامه به پاس ارج نهادن به اقدامات مجموعه در راستای اهداف مشتری مداری و رعایت کامل قوانین کشور، استانداردها و اصول تجارت الکترونیک، توسط وزارت صنعت معدن و تجارت به استارت آپ OrderPay اهدا شده که این خود نشان دهنده تلاش بی پایان مجموعه، به منظور ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفی به مشتریان عزیز می باشد.


https://ipt24.com/blog/%d8%a7%d8%b3%...a%d9%85%d8%a7/