مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تامین اجتماعی استان سیستان و بلوچستان با حضور آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان ، عبدالرحمان تاج الدین معاون حقوقی و امور مجلس، دکتر محمدرضا جعفریان مشاور عالی مدیرعامل، دکتر رضا امینی مشاور مدیرعامل و مدیر کل امور استان ها و حسن ضیغمی مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، معاونت سیاسی و اجتماعی استاندار و مسئولان استانی برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان در این مراسم گفت: خط مشی سازمان تامین اجتماعی در دوره مدیریت فعلی در دولت تدبیر و امید به پاس نکوداشت سرمایه عظیم نیروی انسانی در سازمان، پیوسته این بوده که اگر تصمیم بر جابجایی مدیری گرفته می شود بحث گردش نخبگان و استفاده بهینه از همه ظرفیتهای انسانی سازمان تامین اجتماعی مدنظر است.
عبدالرحمن تاج الدین افزود: امروز سازمان تامین اجتماعی افتخار می کند که بیش از نیمی از جمعیت کشور را مخاطب قرار داده و نزدیک به ٤٢ میلیون نفر ذینفع این سازمان هستند.
وی در ادامه با بیان این مطلب که سازمان تأمین اجتماعی فراتر از همه نگاه های سیاسی و جناحی، قبیله ای و قومی به مقام خدمت و خدمتگزاری افتخار می کند، عنوان کرد: سازمان تأمین اجتماعی تلاش کرده است در دولت تدبیر و امید با هماهنگی و همراهی تک تک همکاران در عرصه درمان و بیمه ای در سراسر کشور بر اساس ماموریتهای شناخته شده و رسالت های قانونی انجام خدمت کند.
تاج الدین اظهار داشت: امروز سازمان تامین اجتماعی در عرصه ملی؛ توانمندی های خویش را به اثبات رسانده و توانسته با وجود مشکلات اقتصادی و تنگناهایی که بر ملت ایران توسط دشمنان در قالب تحریم ها تحمیل شد، با قدرت مأموریتها را به انجام برساند.
وی با بیان این مطلب که سازمان تامین اجتماعی افتخار دارد که بتواند خدمتگزار شرکای اجتماعی خویش باشد، تاکید کرد: ما امروز اعتقاد داریم که باید خدمتگزار کسانی باشیم که به عنوان بیمه گذار تامین اجتماعی، کارگر، بازنشسته و مستمری بگیر مخاطب ما هستند.
آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان نیز در این مراسم با بیان این موضوع که مدیر زمانی می تواند مدیری موفق باشد که فرا مذهب و فرا قومیت باشد، عنوان کرد: اگر فرد این دو اصل را با رعایت ظرافت و حساسیت منطقه در خودش بوجود بیاورد می تواند به اهداف عالیه سازمان خود دست یابد.
وی اظهار داشت: ما نیازمند مدیریت قوی هستیم و آنچه که برای ما در استان مهم است، مدیریت بدون خط کشی است، به گونه ای مدیریت صورت بگیرد که همه احساس کنند این مدیر متعلق به خودشان است.
در این مراسم مدیرکل جدید تأمین اجتماعی استان سیستان و بلوچستان گفت: امیدوارم با همدلی و همراهی تمامی همکاران بتوانیم برای خدمت به جامعه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی و تحقق اهداف سازمان و اهداف پیش رو در استان موثر و در همراهی با سیاستهای دولت تدبیر و امید سربلند باشیم.
غلامحسن خسروی جوان اظهار امیدواری کرد: در همین راستا از منابع سازمان تامین اجتماعی که حق الناس است به نحو احسن صیانت کنیم.


http://www.tamin.ir/News/Item/32346/2/32346.html