نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد کارگزاری و واگذاری خدمات تأمین اجتماعی به بخش خصوصی رویکردی قابل تحسین است که موجب افزایش سطح بهره وری می شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر خدابخشی در آیین افتتاح کارگزاری شهرستان الیگودرز با اشاره به اهمیت کاهش تصدی گری دولت افزود: تأسیس کارگزاری در شهرستان الیگودرز قطعاً باعث ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات بیمه ای و افزایش میزان رضایتمندی بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران این شهرستان خواهد شد.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان لرستان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه ١٨هزار و ٢٠٠ نفر بیمه شده اصلی و ٣هزار و ٨٠ نفر مستمری بگیر از خدمات این سازمان در شهرستان الیگودرز بهره می برند، گفت: در راستای کاهش تصدی گری سازمان با ایجاد کارگزاری در شهرستان الیگودرز برخی امور بیمه ای را به بخش خصوصی واگذار کردیم و امیدواریم که کارکنان این مجموعه با تکریم شرکای اجتماعی سازمان خدمات مورد نیاز آنان را عرضه کنند.
شهناز حمزه لوی افزود: ماهانه ٤٥٠میلیارد ریال بابت پرداخت حقوق به مستمری بگیران تامین اجتماعی این استان پرداخت می شود.
وی با اشاره به رویکرد تامین اجتماعی مبنی بر حرکت به سوی دولت الکترونیک افزود: سازمان با ایجاد سامانه پرداخت حق بیمه اینترنتی و استقرار طرح SSN و ایجاد پرونده های الکترونیکی بدنبال تأمین رفاه و آسایش و آرامش برای بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان تحت پوشش سازمان است.


http://www.tamin.ir/News/Item/31759/2/31759.html