مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان از راه اندازی واحد اقماری کارگزاری برای شعبه ٣ بندرعباس به منظور خدمات دهی به جامعه تحت پوشش این شعبه خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید فاضل حیدری بلوکی ضمن اعلام این خبر افزود: شعبه ٣ بندرعباس جمعیتی بالغ بر ٥٦ هزار نفر را تحت پوشش دارد که حدود ٢٩ درصد از جمعیت کل افراد تحت پوشش تامین اجتماعی در این شهرستان را شامل می شود.
وی افزود: از این تعداد، ٥٣ هزار و ٧٦٦ نفر بیمه شده اصلی و تبعی و ٢هزار و ٧٧٠ نفر نیز مستمری بگیر و خانواده های تحت تکفل آنها را شامل می شود.
حیدری بلوکی هدف از راه اندازی واحد اقماری کارگزاری برای شعبه ٣ بندرعباس را کاهش تصدی گری و واگذاری بخشی از ارائه خدمات به بخش خصوصی و همچنین خدمات دهی بهتر به کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش این شعبه دانست و گفت: این واحد کارگزاری در حال حاضر آماده ارائه خدمات است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: این سازمان بیمه گر با تحت پوشش قرار دادن بیش از ٨٩٧هزار نفر در استان، ٥٧ درصد کل جمعیت هاین استان را از خدمات و تعهدات بهره مند ساخته است.
وی یادآور شد: از طریق ١٦ شعبه دایم و اصلی، ٨ شعبه اقماری در شهرستان ها و همچنین ٢واحد کارگزاری اصلی و یک واحد کارگزاری اقماری در بندرعباس به بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان هرمزگانی خدمات بیمه ای ارائه می شود.


http://www.tamin.ir/News/Item/31736/2/31736.html