مدیرکل تامین اجتماعی گلستان گفت: این اداره کل هرماه به حدود ٣٣ هزار بازنشسته و مستمری بگیر این استان ٤٥٠ میلیارد ریال مستمری پرداخت می کند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمد حیدری نژاد درنشست با جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی گنبدکاووس که معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان نیز در آن حضور داشت، افزود: پرداخت این میزان مستمری از محل منابع درآمدی سازمان تامین اجتماعی که بخش عمده آن از محل دریافت حق بیمه است، انجام می شود.
وی اظهار داشت: با وجود مشکلات اقتصادی در کشور، درسایه تغییر مدیریت سازمان و حمایت های دولت تدبیر و امید، امروز انجام تعهدات و پرداخت مطالبات به اعضا بویژه بازنشستگان به روز شده است.
وی همچنین کانون های بازنشستگی در شهرستان ها، استان ها و کشور را ظرفیت خوبی برای ارائه نظرات کارشناسی به نهادهای قانونگذار و نظارتی بویژه مجلس شورای اسلامی دانست و اظهار داشت: باید از تصویب قوانینی که تنها بار مالی بر سازمان تامین اجتماعی تحمیل و این سازمان را در انجام تعهدات با مشکل مواجه می کند، به شدت پرهیز شود.
دراین نشست برخی بازنشستگان به ارائه پیشنهادات و مطالب خود پرداختند.
گفتنی است، شهرستان گنبدکاووس با ٣٦٠ هزار نفر جمعیت که ٥ هزار نفر آنان مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی هستند، درشرق استان گلستان واقع است.


http://www.tamin.ir/News/Item/31409/2/31409.html