مدیرکل تامین اجتماعی زنجان گفت: دوازدهمین المپیاد ورزشی رشته دو و میدانی کارکنان مرد تامین اجتماعی سراسر کشور، با حضور نمایندگان سازمان مرکزی و مسئولین استانی برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی؛ مسعود علیاری در آیین افتتاحیه این دوره از مسابقات، به ضرورت توجه به منابع انسانی و زمینه های افزایش بهره وری آن در سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: بدون شک پرداختن به امر مهم ورزش، زمینه شادابی و نشاط جسمی و روحی را در منابع انسانی سازمان ایجاد می کند.
وی با بیان اینکه تامین اجتماعی به عنوان یکی از بزرگ ترین سازمان های کشور مطرح است، اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر ٧٥ هزار نیروی انسانی در این سازمان به جامعه هدف، خدمت رسانی می کنند.
علیاری با بیان اینکه هم اکنون مجموعه تامین اجتماعی ١٨ نوع خدمت بیمه ای و درمانی را به طیف گسترده افراد تحت پوشش و مستمری بگیران ارائه می کند، تصریح کرد: متاسفانه در چند سال گذشته به دلیل حجم زیاد کار، فرصت پرداختن به اموری همچون ورزش کارکنان که تاثیر مستقیمی روی بهره وری دارد، فراهم نشده بود ولی در حال حاضر مجموعه سازمان برنامه هایی را در این خصوص در دستور کار خود قرار داده است.
علی اشتری رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل خدمات عمومی و رفاه تامین اجتماعی نیز در ادامه این مراسم، به ضرورت گنجاندن برنامه های ورزشی برای کارکنان در سازمان ها اشاره کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی در تلاش است با اجرای برنامه های متعدد، زمینه نهادینه شدن ورزش و فعالیت های ورزشی را در کارکنان این مجموعه ایجاد کند .
گفتنی است، در این دوره از مسابقات ورزشی رشته دو و میدانی کارکنان سازمان تامین اجتماعی سراسر کشور که از تاریخ ١٣ لغایت ١٥ مرداد ماه برگزار شد، تیم های شرکت کننده در قالب ٣٢ تیم از ١٩ استان کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.


http://www.tamin.ir/News/Item/30254/2/30254.html