نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از اداره کل تامین اجتماعی مازندران بازدید و خدمات و اقدامات این سازمان را قابل تقدیر دانست.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهندس محمد دامادی در جریان این بازدید، با اشاره به نقش ویژه تامین اجتماعی دربرقراری عدالت اجتماعی گفت: مجلس ودولت باید دغدغه بیشتری برای حمایت از تامین اجتماعی داشته باشند تا ضمن گسترش جامعه تحت پوشش تامین اجتماعی، این نهاد بزرگ بیمه گر بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.
وی با بیان اینکه خدمات ارزنده مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی باعث احیاء این سازمان شده است، اظهار داشت: اصلاحات و اقدامات خوبی از زمان حضور دکتر سیدتقی نوربخش در سازمان تأمین‌ اجتماعی انجام شده که این اقدامات قابل تقدیر است .
مهندس دامادی گفت: تامین اجتماعی وخدمات و حمایتهای متنوع وگسترده آن در حوزه های بیمه ای و درمانی بسیاررضایت بخش و امیدوارکننده است و نقطه اتکا وامید کارگران واقشار مولد ومحروم جامعه بشمارمی رود. لذا این سازمان در ایجاد امنیت اجتماعی و آرامش خاطر آحاد جامعه عاملی کلیدی است.
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران در این دیدار گفت: از جمعیت ٣ میلیون و ١٠٠ هزار نفری استان، یک میلیون و ٨٠٠ هزار نفر معادل ٥٨درصد تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند که با وجود مشکلات مالی و بدهی معوقه کارفرمایان مدیون که بالغ بر ٣٠٠میلیارد تومان است، تاکنون توانسته ایم به تعهدات خودبا صحت وسلامت عمل کنیم.
سیدعلی اصغرمحمودی افزود: دردوسال اخیر اقدامات بسیار ارزنده مانند طرح کرامت رضوی، نسیم سلامت و اعطای تسهیلات برای بازنشستگان پیش بینی شده که بسیار برای جامعه رضایت بخش بوده است.



http://www.tamin.ir/News/Item/30316/2/30316.html