مدیر کل تامین اجتماعی استان لرستان گفت: حمایت و صیانت از منابع سازمان تامین اجتماعی یک ضرورت و رسالت مهم است و شرکای اجتماعی سازمان می توانند نقش سازنده ای در این راستا ایفا کنند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، شهنازحمزه لوی درنشست هیات اجرایی خانه کارگر استان لرستان که با حضور حسن صادقی معاون دبیر اجرایی خانه کارگر کشور برگزار شد، افزود: تامین اجتماعی در فرایند وصول مطالبات با تعامل رفتار می کند تا باعث رکود و یا تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی نشود.
وی ادامه داد: از سوی دیگر این سازمان باید منابع مورد نیاز را تامین و برای عرضه خدمات و تعهدات بیمه ای به بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش در کشور هزینه کند.
حمزه لوی گفت: تامین اجتماعی به لحاظ تحت پوشش قراردادن بخش قابل توجهی از جمعیت کشور به عنوان یکی از ارکان مهم کشور هم اکنون نیازمند حمایت مسوولین و همکاری کارفرمایان است.
وی افزود : تامین اجتماعی و آینده این سازمان به صاحبان آن یعنی بیمه شدگان، کارگران و مستمری بگیران گره خورده است، لذا می طلبد تا شرکای اجتماعی سازمان با همراهی از سازمان پاسداری کنند و تداوم حیات این سازمان را تضمین کنند.


http://www.tamin.ir/News/Item/30619/2/30619.html