امام جمعه ابرکوه در دیدار مدیر کل تامین اجتماعی یزد گفت: سازمان تامین اجتماعی یکی از مهمترین ارکان سازنده امنیت خاطر و آرامش در جامعه است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در محل اداره کل تامین اجتماعی استان یزد حضور یافت و ضمن گفتگو با مدیر کل، ازنزدیک با همکاران نیز دیدار کرد.
امام جمعه ابرکوه ضمن برشمردن کارکردهای سازمان تامین اجتماعی گفت: خدمات رسانی به مردم در این حوزه باعث رضایت مندی مردم از نظام و کشور است.
وی اظهار داشت: یکی از مهمترین ارکان فراهم کردن رضایت مندی مردم، خدمات سازمان تامین اجتماعی است به گونه ای که لازمه وجودی آن زمانی مشخص می شود که حتی تصور یک روز نبود خدمات وتعهدات آن در جامعه امری بعید و دور از ذهن است.
امام جمعه ابرکوه افزود: مردم نیز با دیدن خدمات صادقانه و دلسوزی کارکنان تامین اجتماعی قدردان آن هستند و تمام تلاش را برای حمایت ازآن معطوف می کنند.
وی عملکرد سازمان تامین اجتماعی در ابرکوه را مثبت ارزیابی وخاطر نشان کرد: ضریب پوشش تامین اجتماعی در شهرستان بالاست و این امر در جای خود قابل تحسین است .
مدیر کل تامین اجتماعی استان یزد نیز در این دیدار گفت:این تعاملات باعث دلگرمی هرچه بیشتر کارکنان خواهد شد و در نهایت بهبود خدمات وتعهدات را به دنبال خواهد داشت.
محمد صابری گفت: با درک مشکلات اقتصادی، تعاملات بسیار خوبی با جامعه کارفرمایی استان برقرار شده تا ضمن وصول مطالبات قانونی چرخه تولید نیز متوقف نشود.
وی اظهار داشت: استان یزد هم اکنون بالغ بر ٨٣٠ هزار نفر از جمعیت استان را تحت پوشش قرار داده است که با ضریب پوشش ٧٨ درصدی بالاترین ضریب پوشش را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.
صابری در رابطه با خدمات رسانی هر چه بیستر به مخاطبان سازمان گفت: تمامی تلاش مجموعه تامین اجتماعی این است تا در سریعترین زمان ودر نزدیک ترین فاصله مکانی به مراجعین خود سرویس دهی کند.
وی اظهار داشت: خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی نقش مهمی در کاهش مراجعات وهزینه ها داشته است و همچنین جایگزینی کارت هوشمند در آینده نزدیک به جای دفترچه بیمه رضایت حداکثری مخاطبان را به همراه خواهد داشت.
گفتنی است، در شهرستان ابرکوه ٣٢ هزار نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و از خدمات این سازمان بهره مند می شوند.


http://www.tamin.ir/News/Item/30853/2/30853.html