با هدف تسهیل و تسریع ارائه خدمات و افزایش رضایتمندی بیشتر مخاطبان، سومین کارگزاری رسمی تامین اجتماعی استان زنجان و اولین کارگزاری شهرستان ابهر آغاز به کار کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان در مراسم افتتاح کارگزاری ابهر گفت: خدماتی همچون جذب بیمه شدگان، شناسایی کارگاههای جدید، صدور و تمدید دفترچه های درمانی، تمدید اعتبار، صدورفیش حق بیمه، دریافت لیست و نیابت از کارفرمایان به منظور انجام امور بیمه ای و برخی فرایندهای تعهدات کوتاه مدت درزمره وظایف کارگزاری هاست.
مسعود علیاری اظهار امیدواری کرد: افتتاح این کارگزاری جدید در مسیر تسهیل خدمات و افزایش رضایتمندی ساکنین منطقه وکاهش بار مراجعات به دو کارگزاری دیگر مثمرثمر باشد .
وی افزود: در شهرستان ابهر ۳۳ هزار نفر بیمه شده اصلی که با افراد تحت تکفل شان، حدود ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی داریم.
مدیرکل تامین اجتماعی زنجان با اشاره به افزایش خدمات غیر حضوری این سازمان افزود: از سال ۹۳ تا کنون شاهد کاهش مراجعه ۵۵ هزار نفری به واحدهای اجرایی تامین اجتماعی در این استان هستیم.
علیاری با اشاره به افتتاح کارگزاری در شهرستان ابهر تاکید کرد: با افتتاح کارگزاری تامین اجتماعی در شهرستان ابهر برای ۱۵ نفر بصورت مستقیم اشتغال زایی شده است.
وی با اشاره به افتتاح دفاتر کارگزاری تامین اجتماعی جدید در استان زنجان افزود: ظرف مدت دو ماه آینده دفاتر کارگزاری در شهرهای هیدج و صائین قلعه افتتاح خواهد شد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: عملیات اجرایی پرونده های الکترونیکی در ماه های آتی در استان زنجان شروع خواهد شد و تا پایان سال نیز به اتمام خواهد رسید.
فرماندار شهرستان ابهر در این مراسم اظهار داشت: دولت می خواهد با استفاده از بخش خصوصی خدمات را مستقیم به دست مردم برساند.
ایمانی با اشاره به افتتاح و بهره برداری برنامه های عمرانی ابهر در هفته دولت تصریح کرد: پروژه های عمرانی این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۰۵ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح خواهند شد.
فرماندار ابهر با اشاره به افتتاح طرح های سرمایه گذاری در ابهر افزود: ۳ طرح سرمایه گذاری در این شهرستان ا با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان در شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.



http://www.tamin.ir/News/Item/30932/2/30932.html