مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، طی پیامی، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارکنان متعهد دولت خدمتگزار به خصوص همکاران مجموعه تامین اجتماعی تبریک گفت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، متن پیام دکتر سید تقی نوربخش به شرح زیر است: دوم الی هشتم شهریورماه هرسال مقارن است با هفته گرامیداشت دولت به عنوان یکی از ارکان اصلی قوای سه گانه کشور. نهادی متعهد به اجرای همه جانبه قوانین موضوعه، و در صفوف نخست خدمت به مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی. همچنین چهارم شهریور و سومین روز از هفته دولت، موسوم است به روز کارمند؛ روز تجلیل از کسانی که با خلوص، صداقت و پشتکار، صبور و شکیبا، کمر همت در راه خدمت به مردم بسته اند، و با عزمی راسخ، در دستگاه های متنوع اجرایی از جمله در بزرگترین و محوری ترین بخش نظام رفاه و تامین اجتماعی، یعنی سازمان تامین اجتماعی از هیچ کوششی برای جلب رضایت نیروهای مولد و کارآفرین دیروز و امروز کشور دریغ نمی دارند.
اینجانب که افتخار همکاری با هزاران نفر از خدوم ترین فرزندان این مرز و بوم را دارم، همیشه و همواره به وجود و حضور همکارانی متعهد، دلسوز و توانمند در صفوف بیمه ای، درمانی و اقتصادی سازمان بر خود می بالم.
پر واضح است که تعالی سازمان تامین اجتماعی، در گرو تلاش های صادقانه مردان و زنان پرتوان، شریف و صدیقی است که بی ادعا، در جای جای میهن پهناور اسلامی به خدمت مشغولند.
اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان ارجمند رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارکنان متعهد دولت خدمتگزار به خصوص تمامی همکارانم در مجموعه تامین اجتماعی تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روزافزون آنان را در مسیر جلب رضایت هر چه بیشتر بیمه شدگان، کارفرمایان، کارآفرینان و بازنشستگان و مستمری بگیران از درگاه خداوند رحمان خواستارم.



http://www.tamin.ir/News/Item/30921/2/30921.html