همزمان با هفته دولت و با حضور مقامات استانی و شهرستانی و شرکای اجتماعی سازمان،‌ نوسازی و بازسازی ساختمان اداری تامین اجتماعی شعبه ٤ تبریز با اعتباری بالغ بر ٥٥٠ میلیون تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مدیر کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این ساختمان که با نام همکار شهید حسن علافی مزین شده است، با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی، سازمانی عمومی غیردولتی است که برای سیاستها و برنامه های توسعه ای کشور گام بر می دارد، به ضرورت توسعه فضای فیزیکی شعب همگام با گسترش چتر سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد.
جعفر سمساری افزود: نوسازی انجام شده در راستای ایجاد زیرساختهای لازم برای اجرای طرح ساختار نوین خدمات است و ایجاد چنین فضای مطلوب خدمت رسانی همراه با توسعه ارائه خدمات غیرحضوری تأمین رضایت بیش از پیش مخاطبین را درپی خواهد داشت.
وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک روز کارمند به تمامی همکاران سازمان، تحقق اهداف و برنامه های سازمان گسترده ای همچون سازمان تأمین اجتماعی که بیش از نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش قرار داده است را مرهون تلاش و همت کارکنان خدوم و پرتلاش دانست و گفت: اداره کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی توانسته است در سه ماهه اول سال جاری، ارتقای ٢٣ نمره ای در ارزیابی عملکرد حوزه معاونت فنی و درآمد را کسب کند.
سمساری، با اعلام اینکه کارکنان موفق کارکنانی هستند که راه خروج از تنگناها را بشناسند،‌ کاردانی، ‌شرح صدر،‌ مردم دوستی، ‌فروتنی و نرم خویی را از خصوصیات کارکنان موفق دانست و تصریح کرد: تسریع در کار مردم توأم با گشاده رویی،‌ حفظ حرمت و عدل و انصاف، رضایت خلق و خالق را جلب می کند و تحقق اهداف متعالی سازمان را در پی خواهد داشت.
در پایان این مراسم از کارکنان نمونه سال ١٣٩٤ اداره کل و شعب ششگانه تبریز و همکاران ساعی و تلاشگر در بازسازی شعبه چهار تبریز تجلیل شد.


http://www.tamin.ir/News/Item/31044/2/31044.html