مدیرکل تامین اجتماعی اصفهان در دیدارهای جداگانه با نمایندگان استان گفتگو کرد و بر گسترده شدن پوشش بیمه ای مردم تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی اصغر دادخواه مدیر کل تامین اجتماعی اصفهان با نمایندگان اصفهان، نائین، خور و بیابانک و نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
مدیر کل تامین اجتماعی اصفهان در این دیدارها گفت: از آنجایی که خدمات و تعهدات سازمان به صورت فراگیر به بیش از ٦٥ درصد جمعیت استان و بالغ بر ٢٠ نوع خدمت و انجام تعهدات ارائه می شود لازم است کارفرمایان نسبت به پرداخت به موقع پرداخت حق بیمه اقدام کنند.
علی اصغر دادخواه افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در زمان تصویب قوانین بارمالی آن را درنظر گیرند تا خللی درانجام وظایف این سازمان خطیر و بزرگ ایجاد نشود.
وی به اجرای طرحهای نوین سازمان تامین اجتماعی در سال ٩٥ ازجمله طرح SSN و پرونده بیمه ای الکترونیک به عنوان خدمات الکترونیک این سازمان اشاره کرد.
دکتر عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر کل تامین اجتماعی استان با اشاره به خدمات ارزشمند سازمان در بخش بیمه ای و درمان، نگاه نمایندگان مردم را به سازمان تأمین اجتماعی از حیث دامنه و گستره خدمات سازمان تأمین اجتماعی مهم و با اهمیت و دقت در انجام قوانین با در نظر گرفتن بار مالی آن را لازم دانست.
دکتر تاج الدین نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار هدف اصلی همه خادمین به نظام جمهوری اسلامی ایران را خدمت به مردم دانست و گفت: در انتخاب افراد برای مسئولیتها لازم است از بین افراد شایسته و واجد شرایط استفاده شود و شایسته سالاری را سرلوحه امور قرار دهیم.
پوربافرانی نماینده مردم نائین و خور وبیابانک در مجلس شورای اسلامی نیز در دیدار با مدیر کل تامین اجتماعی اصفهان به توجه مدیریت استان در خصوص پیگیری اهداف کلان سازمان تامین اجتماعی دراستان اشاره کرد.
نماینده مردم نطنزوقمصردرمجلس شورای اسلامی نیز بامدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان دیدار و گفتگو کرد.
دکتر صفاری ضمن تأکید بر پرداخت حق بیمه توسط کارفرمایان در موعد مقرر، توجه وافر به مشکلات کارفرمایان را مهم دانست.

http://www.tamin.ir/News/Item/34112/2/34112.html