جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار ورفاه اجتماعی یزد با حضور مهندس کلانتری معاون وزیر در امور تعاون و سایر اعضاء شورای رفاه استان، به میزبانی اداره کل تامین اجتماعی استان یزد برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل تامین اجتماعی یزد در این جلسه گفت: استان یزد با ضریب پوشش خدمات تامین اجتماعی ٧٨ درصد از بالاترین پوشش های بیمه ای در کشور است لذا این موقعیت با مدیریت صحیح و حمایت همه جانبه شرکای اجتماعی سازمان می تواند بیش از پیش به یک فرصت مناسبت برای حفظ اشتغال بیانجامد.
محمدصابری افزود: با وجود مشکلات اقتصادی، سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان درآمد هزینه ای توانسته است در سریعترین زمان ممکن و در نزدیک ترین مکان خدمات خود را به افراد تحت پوشش ارائه دهد.
مدیر کل تامین اجتماعی استان یزد در ادامه به بعضی از طرحهای جدید سازمان همچون نامنویسی متمرکز بیمه شدگان وتخصیص شماره SSN به آنان، تاسیس اداره کل اتباع برای ارائه خدمات وتعهدات سازمان به اتباع و مهاجرین خارجی و اقدامات اولیه در خصوص کارت هوشمند سلامت و جایگزینی آن با دفترچه های درمانی بیمه شدگان در آینده نزدیک و... اشاره کرد وافزود: امیدواریم بتوانیم با بهره گیری از امکانات فراهم آمده شاهد رضایت حداکثری مخاطبان سازمان باشیم .
معاون وزیر تعاون، کار وفاه اجتماعی نیز در این جلسه گفت: برای موفقیت و دستیابی به اهداف جلسات هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید باسایر ارگانهای مرتبط با اشتغال همچون ارگانهای زیربط در امور صنایع وکشاورزی نیز هماهنگی کرد.
سید حمید کلانتری افزود: اگر بتوانیم به اشتغال پایدار دست یابیم می توانیم تا حد زیادی بر آسیب های اجتماعی نیز فائق آییم.
وی اظهار داشت: دغدغه ایجاد اشتغال وحفظ آن باید برای تمامی دست اندرکاران زیربط نهادینه شود به گونه ای که به صورت یک فرهنگ ریشه دار نمود پیدا کند .


http://www.tamin.ir/News/Item/34198/2/34198.html