تعداد شش هزار و ٨٤١ نفر تا پایان آبان ماه امسال به خانواده بزرگ تامین اجتماعی گلستان پیوستند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل تامین اجتماعی گلستان با بیان مطلب فوق گفت: تعداد بیمه شدگان کارگران ساختمانی در گلستان، تا پایان مهر ماه امسال به ١٩ هزار رسید که در مقایسه با سال گذشته با تعداد ١٤ هزار و ٦٥٧ نفر میزان ٣٠ درصد افزایش را نشان می دهد.
علی اصغر نیک نیا افزود: بیمه شدگان حرف و مشاغل آزاد نیز در هفت ماه منتهی به مهر امسال به ١٦ هزار و ٩٢٠ نفر رسید که در مقایسه با سال گذشته با تعداد ١٥ هزار و ٤٣٩ نفر به میزان ١٠ درصد افزایش داشته است.
وی گفت: تعداد پرونده مستمری بگیران نیز در مدت یاد شده از رقم ٣٢ هزار و شش پرونده به ٣٤ هزار و ١٣٦ پرونده رسید که این نیز رقمی حدود هفت درصد افزایش را نشان می دهد.
نیک نیا ادامه داد: تعداد افراد مستمری بگیر اصلی و تبعی هم در هفت ماه منتهی به مهر امسال حدود شش درصد افزایش داشته است و از ٧٤ هزار و ١٧٠ نفر به ٧٨ هزار و ٣٧٩ نفر رسید.
مدیر کل تامین اجتماعی گلستان اظهار کرد: تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در این استان تا پایان مهر ماه امسال به سه هزار و ٧٨٤ نفر رسید .
گفتنی است هم اکنون مجموع تعداد بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی در گلستان تعداد ٢٤٣ هزار و ٤١ نفر است که با در نظر گرفتن افراد تبعی به ٦٦١ هزار و ٥٨٧ نفر می رسد.


http://www.tamin.ir/News/Item/34686/2/34686.html