مدیرکل تامین اجتماعی مازندران بابیان این که سازمان تامین اجتماعی به کارگران و بازنشستگان این سازمان تعلق دارد، گفت: امروزه حمایت وصیانت ازاین سازمان مشاع بین النسلی باید از دغدغه های جدی ما باشد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید علی اصغر محمودی در گردهمایی بازنشستگان و مستمری بگیران رستمکلا در بهشهر به اتحاد، انسجام و همدلی بازنشستگان اشاره و اظهار داشت: قدرت در وحدت و شکست در تفرقه حتمی است البته وحدت بین خدمتگزاران استان بسیار ستودنی است.
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران تصریح کرد: انقلابی در سه سال اخیر در سازمان انجام گرفته که نظیر آن در طول تاریخ سازمان نداشته ایم لذا ضمن دعوت به همدلی، همراهی و همکاری همه شرکا و خدمتگزاران امیدواریم در سایه توجهات مراجع تصمیم گیر و تصمیم ساز مشکلات خردمندان و بازنشستگان به حداقل برسد و تردید نداشته باشید که همه مسولین به مشکلات شما آگاه بوده و در تلاشند با درایت و بصیرت حل کنند.
وی ادامه داد: در ابتدا باید منابع حق بیمه بیمه شدگان خاص تامین شود تا سازمان تامین اجتماعی با کمبود منابع مواجه نشود.
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران عدالت را فلسفه این سازمان برشمرد و گفت: در ابتدا باید استقلال و مالکیت این سازمان حفظ و تقویت شود و در مرحله بعد به مشکلات سازمان رسیدگی کرد.
محمودی با اشاره به طرح های ویژه بازنشستگان گفت: طرح کرامت رضوی و اعزام به مشهد مقدس قریب به ۵۰هزار نفر که سهم استان بالغ بر ۱۵۰۰نفر است، نسیم سلامت و المپیاد ورزشی و اعزام به عتبات از جمله این طرح هاست.


http://www.tamin.ir/News/Item/35235/2/35235.html