مدیر کل تامین اجتماعی کردستان با مهندس علوی نماینده شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل تامین اجتماعی کردستان در این دیدار ضمن تشکر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بابت تدوین و تصویب ماده ١٣ برنامه ششم توسعه در رابطه با تعیین تکلیف بدهی‌های دولت به تأمین اجتماعی، گفت: امروز تعیین تکلیف و تصویب نهایی پرداخت بدهی دولت به تأمین اجتماعی مطالبه اصلی شرکای اجتماعی سازمان از نمایندگان مجلس است.
صلاح قریشی افزود: با تحقق این مطالبه اساسی امکان تقویت بنیه مالی سازمان تأمین اجتماعی فراهم و به این ترتیب تمامی خواسته ها و انتظارات برحق جامعه کارگری، کارفرمایی و بازنشستگان فراهم می شود.
وی از توجه دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نظرات کارشناسی سازمان تامین اجتماعی در بررسی و تصویب قوانین مرتبط با این سازمان تشکر کرد و افزود: این تعامل بی‌سابقه است و ما از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم در راستای پشتیبانی از نیروهای زحمتکش و مولد استان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی با حمایت جدی همواره همراه این قشر جامعه که جمعیتی بالغ بر نصف جمعیت در استان و کشور هستند، باشند.



http://www.tamin.ir/News/Item/35267/2/35267.html