در این اینفوگرافی قصد داریم تا شما را با 7 راهکار بازاریابی (در بستر دیجیتال مارکتینگ) معرفی کنیم. این روش‌ها برای کسب و کارهایی نظیر دندان پزشکی‌ها و مراکز زیبایی بسیار کاربردی می‌باشند. اما صادقانه بگوییم! این اینفوگرافی را بیشتر برای کسانی تهیه کرده‌ایم که مشتریانی در حوزه «دندان پزشکی» و «کلینیک های زیبایی» دارند! یعنی آژانس های دیجیتال مارکتینگ!

اگر شما هم مشتریانی از این دست دارید، بهترین راهکارهایی که می‌توانید برای بازاریابی کسب و کارشان در دنیای دیجیتال به آن‌ها ارائه دهید، این 7 روش می‌باشد. پس با 7 راهکار برای بازاریابی کسب و کارهایی مانند دندان پزشکی همراه باشید!
7 راهکار برای بازاریابی کسب و کارهایی مانند دندان پزشکی متن اینفوگرافی:

تخفیف ویژه برای مخاطب ویژه!

برای مشتریان‌تان تخفیف‌های ویژه‌ای را به صورت مقطعی اختصاص بدهید. این کار تاثیر به سزایی در وفادارسازی مشتریان‌تان دارد!
فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

کمک کردن به مخاطبان و پاسخ‌گویی به سوالات پزشکی و زیبایی آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی شما را به منبعی برای پاسخ‌گویی به سوالات اساسی‌شان در این زمینه‌ها تبدیل می‌کند، و چه بسا همین افراد، تبدیل به مشتریان شما بشوند. دقت کنید که در صفحات شبکه‌های اجتماعی‌تان تبلیغ نکنید؛ بلکه در کنار مخاطب و پاسخ‌گوی نیاز او باشید.
فعالیت در گوگل پلاس

اگرچه گوگل پلاس در کشور ما به اندازه دیگر شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار نیست؛ اما فعالیت در گوگل پلاس به رتبه شما در سئو کمک قابل توجهی خواهد کرد.
تبلیغات گوگلی

یکی از پربازده‌ترین روش‌ها برای کلینیک‌های زیبایی و دندان پزشکی، تبلیغات گوگلی‌ست.
البته این کار را در کنار سئو نیز می‌توانید انجام دهید.
سئوی محلی (Local SEO)

باید بتوانید با استفاده از سئو محلی یا Local SEO، در وهله اول به جذب مشتریانی بپردازید که در محدوده جغرافیایی شما هستند.
مسلما مردم به کلینیک‌های نزدیک منزل‌شان تمایل بیشتری دارند!
وب‌سایت پاسخ‌گو!

سیستمی را در وب‌سایت‌تان تعبیه کنید که مخاطب بتواند سوالات خود را در وب‌سایت و از شما بپرسد.
سئو (SEO)

طبق تحقیقات گوگل، ۷۰ درصد افراد، تنها بر روی ۳ نتیجه اول جست و جو کلیک می‌کنند و هیچ‌گاه به سراغ دیگر نتایج نمی‌روند.
سعی کنید جزو آن ۳ نتیجه باشید!

[اینفوگرافی]: 7 راهکار برای بازاریابی کسب و کارهایی مانند دندان پزشکی - شبکه مدیران Modir TV