پرسه زدن در دنیا در بین نسل جدید به طور فزاینده ای در حال محبوب شدن می باشد و در حدود ۸۴ درصد از مسافرانی که دارای سنینی بین ۱۸ تا ۳۵ سال هستند در حال حاضر برای تعطیلات بعدی خود برنامه ریزی می کنند.این قضیه در مرحله ای بین درس خواندن و داشتن یک شغل تمام وقت رخ می دهد که مردم تمایل به کاوش در جهان و پیدا کردن خود دارند.
تنها یک سفر دور برای مردم کافیست تا آنها پی به باگ موجود در سفر ببرند،اما با یک شغل تمام وقت برنامه ریزی برای سفری به دور دنیا کاری سخت خواهد بود.هر چند که افزایش تطبیق پذیری نیروی کار با فناوری سبب آسان تر شدن کار کردن در سراسر دنیا خواهد شد.به همین دلیل،افراد حرفه ای می توانند به سفر در دنیا بپردازند بدون اینکه حرفه خود را به حالت تعلیق در آورند.
به دنبال اخذ یک روش جدید برای محیط کاری We Roam راه اندازی شده است، که به نظر می رسد به دنبال ایجاد مکانی مستقل از محیط کار می باشد. این استارت آپ در اوایل امسال راه اندازی شده است، We Roam یک برنامه سفری به دور دنیا به همراه سرپرست هایی برای این سفرها را ایجاد کرده است که مخصوص آن دسته از افرادی است که می توانند از راه دور نیز کار کنند.
“تقاضا برای کار و سفر در حال رشدی نمایی می باشد، اما اخیرا مشخص شده است که شرکت هایی که در این زمینه فعالیت دارند کم کم دچار شکست در تحویل کیفیتی که قول داده بودند می شوند، که در نتیجه این قضیه سطوح بالایی از نارضایتی و برگشت از سفرهای میان مدت رخ می دهد.این عملکرد ناقص توسط شرکت های نسل اول سفر سبب ایجاد موج دومی از شرکت های کاری/سفری شده است.” این صحبت ها را یکی از موسسان We roam به نام ، Sean Harvey بیان کرده است.
مانند بسیاری از تبادلات دانش آموزان،Harvey متوجه این باگ در سال ۲۰۰۹ و پس از اینکه در بارسولنا شروع به درس خواندن کرد شد.در بازگشت به آمریکا وی شروع به کار در فروش فناوری برای Yelp شد و در طی آن زمان وی به سفر کردن نیز ادامه می داد.وی در همین حین فکر می کرد که چگونه سبک زندگی وی می تواند تبدیل به یک هنجار شود و و چگونه می تواند فضاها و مکان هایی که در آن مردم کار می کنند را به چالش تبدیل کند.
“We Roam از این ایده به وجود آمد که مسافرت و کار از راه دور می تواند به شکلی طبیعی در کنار یکدیگر وجود داشته باشد، هر شرکتی،می تواند تجربه های فرهنگی را با توسعه حرفه ای خود در کنار یکدیگر داشته باشد تا بالاخره سبب پیشرفت در مسیر کاری شما شود” این صحبت ها را Harvey بیان می کند.
هر یک از سفرهای We Roam گروهی از افراد شاغل را به سفری در سراسر دنیا می برد و مدت این سفر ۱۲ ماه است، و به آنها اجازه زندگی و کار در شهری جدید را برای هر ماه را می دهد و در آمریکای جنوبی،آفریقا، اروپا و آسیا توقف می کند. هر مقصد بر اساس مختصاتی که در مناطق جذاب واقع شده باشد انتخاب می شود که در آنها باید کسب و کارهای پر رونق وجود داشته باشد.
در حال حاضر مردمی که حاضر به شرکت در تورهای We Roam می باشند می توانند در برنامه آن برای مدت ۶ ماه ثبت نام کنند و در حدود ۱۵ هزار دلار و بپردازند و یا برای ۱۲ ماه مبلغ ۲۷ هزار دلار را پرداخت کنند.
در حالیکه We Roam پیشنهاد محل های کار مستقل از مکان کار را می دهد، افراد حرفه ای در این بین می توانند تجربه کار در فرهنگ های مختلف را کسب کنند و فرصتی برای درگیر ساختن خود را در جوامع کسب و کار محلی را داشته باشند.
همچنین استارت آپ یک شرکتی برای مشارکت در برنامه های خود نیز راه اندازی کرده است که در آن با شرکت هایی پیشرویی که تمایل به همکاری با We Roam برای بهره مند شدن از مزایایی همچون جذب نیرو،حفظ و ابزارهای توسعه دارند می باشد.
We Roam برای تمامی جنبه های سفر که شامل اقامت، مسافرت،دسترسی تمام مدت به محیط کار به اشتراک گذاشته شده، برنامه هایی با هدف توسعه شخصی با دسترسی به مخازن و کارگاه های آموزشی رویدادهای اجتماعی پشتیبانی زمینی در تمامی ساعات برنامه ریزی کرده است.
از زمان شروع به کار این استارت آپ، We Roam در حال گسترش بوده است و در حال حاضر در ۱۲ مکان می شود که از جمله آنمها می توان از ویتنام،سیبری،بارسلونا و برزیل نام برد.

منبع : Startup Daily
استارت آپ آمریکایی We Roam به دنبال ایجاد محیط های کاری مستقل از مکان در سراسر جهان است - ایران استارتاپ اولین سایت اخبار استارتاپهای ایرانی و خارجی