بازاریابی موتورهای جست و جو (sem) و روشهای آن
یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال، بازاریابی موتورهای جست و جو یا SEM است. تعریف SEM به این صورت است که:
بازاریابی موتورهای جست و جو یا Search Engine Marketing، به روشهایی میگویند که در آن، با استفاده از دیده شدن در بالاترین نتایج جست و جو، مخاطبانی هدفمند را به سمت وبسایت خود روانه کنیم.
دو روش اصلی بازاریابی از طریق موتورهای جست و جو، سئو (SEO) و تبلیغات گوگلیست. در این اینفوگرافی قصد داریم تا به معرفی کلی این دو روش پربازده بازاریابی اینترنتی بپردازیم. با اینفوگرافی SEM و روشهای آن همراه باشید:
https://startupforum.ir/images/cdn/2018/04/3910.jpgبازاریابی موتورهای جست و جو (SEM) و روشهای آن
[اینفوگرافی]: بازاریابی موتورهای جست و جو (SEM) و روشهای آن - شبکه مدیران Modir TV