خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
در بخش اول 4 کمپین خلاقانهی ایرلاینها در زمینه بازاریابی محتوایی با کمپینهایی که توسط هواپیمایی ایسلند و WestJet اجرا شد آشنا شدیم. در بخش دوم 4 کمپین خلاقانهی ایرلاینها در زمینه بازاریابی محتوایی، کمپینهای هواپیمایی Virgin America و امارات (Emirates) را بررسی خواهیم کرد. با Modir TV همراه باشید: 3) هواپیمایی Virgin Americaنام کمپین: Between Meetingsمجری: هواپیمایی Virgin Americaابزارها: بخش بلاگ وبسایتهدف: جذب Lead / جلب اعتماد به برند کمپین Between Meetings به جرأت یکی از کمپینهای موفق و فکر شده در زمینهی بازاریابی محتوایی میباشد. در یک سریِ مقالات (Series of Blogposts)، هواپیمایی Virgin America تمامی کارهایی را که یک مسافر میتواند در عرض یک ساعت، در مسافرت به شهرهای مختلف انجام دهد، معرفی کرد. یک راهنمای سفر تمام عیار برای سفر به شهرهای مختلف آمریکا. از اسکیت سواری در مونترال گرفته تا کتابخانهی Kurt Vonnegut در ایندیاناپولیس، Virgin America راهنماهای جامعی را برای هر شهر تدارک دیده است؛ به طوری که خواندن و بررسی آنها هر فردی را برای سفر کردن تهییج میکند. چرا این کمپین موفق بود؟ وقتی وارد یک شهر ناشناخته میشوید، از این که نمیدانید در این تایمی که در این شهر هستید باید چه کار کنید کلافه میشوید و حوصلهتان سر میرود! اما ویرجین-امریکا اجازه نمیدهد حوصلهی شما سر برود! این ایرلاین با ارائهی راهکارها و پیشنهاداتی شگفتانگیز، حتی برای چند ده دقیقه ماندن در یک شهر نیز میتواند برای شما برنامهریزی کند. آنها پیشنهادات متنوعی برای سفر چند دقیقه یا چند ساعتی شما میدهند. از مکانهای تفریحی و فرهنگی بگیرید، تا رستورانها و طبیعت و استادیوم بسکتبال! از طرفی Virgin America از کاربران خود میخواهد که اطلاعات و تجربهی خود را نیز در کامنتها اشتراکگذاری کنند. همچنین با اشتراک آن در شبکههای اجتماعی، افراد بیشتری از مطالب آنها بهره میبردند و چه بسا این افراد، مشتریان احتمالی ویرجین-امریکا باشند! 4) هواپیمایی اماراتنام کمپین: Be Thereمجری: هواپیمایی اماراتابزارها: رسانههای جمعی (تلویزیون، رسانههای اجتماعی، ویدیویی و…)هدف: پروموت برند پس از جست و جوی فراوان از بین مستعدترین کارکنان هواپیمایی امارات، بالاخره 7 نفر به عنوان «Globalistas» برای یک ماجراجویی حسابی انتخاب شدند! این افراد بایستی به کشورهای مختلفی در سرتاسر دنیا سفر میکردند و دربارهی جواهراتی مخفی گزارش تهیه میکردند. این سفر همراه با ماجراجوییهایی هیجانانگیز همراه بود. همه مراحل خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و… نیز توسط خود هواپیمایی امارات تهیه شده بود. کمپین با سفر Rahed Ammoura (یکی از مربیان اتاق خلبانی در هواپیمایی امارات) به بالی شروع شد. سفر او با پروازهای روزانهی امارات به این جزیره نیز همزمان گردید. همچنین هواپیمایی امارات در این کمپین با National Geographic جهانی نیز همکاری کرد و بدین ترتیب، یک اطلاعرسانی وسیع از این ماجراجویی در دنیا انجام شد. چرا این کمپین موفق بود؟ با این کمپین، هواپیمایی امارات دو مورد را به نمایش گذاشت: این که چقدر برای کارکنان خود ارزش قائل است.این که سفر کردن چقدر میتواند هیجانانگیز و ماجراجویانه باشد! ماد به برند هواپیمایی امارات با همکاری National Geographic، یک داستانسرایی زیبا و تجربهای هیجانانگیز را به سفردوستان سراسر دنیا مخابره کردند و در زمینهی دیجیتال مارکتینگ نیز، با استفادهی بهینه از شبکههای اجتماعی، کاربران را تشویق به اشتراک این محتوا نمودند. LinkedIn Google+ Telegram Facebook Twitter 4 کمپین خلاقانه از ایرلاینها در زمینه بازاریابی محتوایی – بخش دوم - شبکه مدیران Modir TV
مشاهده قوانین انجمن