گروهی از فعالان کارگری اراک و شازند با حضور در اداره کل تامین اجتماعی استان مرکزی با مدیر کل تامین اجتماعی این استان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،‌ در این دیدار زند عضو هیات مدیره کانون شوراهای اسلامی کار استان مرکزی و عضو هیات حل اختلاف استان مرکزی از آمادگی جامعه کارگری در همکاری و حمایت از سازمان تامین اجتماعی سخن گفت و اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی حافظ منافع کارگران، امانتدار سرمایه های جامعه کارگری و مایه مباهات جامعه کارگری است.
در ادامه نیز عبدالحمیدی عضو تشکیلات خانه کارگر و هئیت های حل اختلاف استان مرکزی نیز در سخنانی با اشاره به اینکه جامعه کارگری همواره نسبت به سازمان تامین اجتماعی تعلق خاطر دارند، گفت: جامعه کارگری به عنوان بازوان اصلی و توانمند سازمان تامین اجتماعی بوده و خواهد بود.
مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی نیز با بیان این مطلب که شناخت و آگاهی کاملی نسبت به مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی استان دارد، گفت: با همگرایی که بین جامعه کارگری و کارفرمایی و سازمان تامین اجتماعی برقرار است می توانیم به اهداف عالیه برسیم.
بیدهندی افزود: همواره دغدغه جامعه کارگری مود توجه ماست و امیدواریم با یاری یکدیگر گامهایی برای از میان برداشته شدن مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی برداریم.
مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی در ادامه افزود: سازمان تامین اجتماعی متعلق به بیمه شدگان و کارگران است.


http://www.tamin.ir/News/Item/35570/2/35570.html