مدیرکل تامین اجتماعی البرز از اجرائی شدن پرونده های الکترونیکی بیمه شدگان تامین اجتماعی این استان تا پایان سال خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مرتضی سلامی در جلسه شورای هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با حضور رئیس برنامه و بودجه استان، مدیرکل تعاون، رفاه و کار اجتماعی و اعضای شورای هماهنگی استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: ارائه خدمات الکترونیکی به بیمه شدگان و کارفرمایان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و کاهش هزینه ها و ارائه خدمات مطلوب در دستور کار سازمان قرار گرفته است.
وی افزود: در همین راستا حق بیمه کارگاه ها توسط کارفرمایان از طریق اینترنت و هم چنین ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی و حق بیمه از طریق پست الکترونیکی و حدودا ٧٤درصد برگ پرداخت حق بیمه ی (بیمه شدگان اختیاری، مشاغل آزاد، کارگران ساختمانی و قالیبافان و ...) که فاقد کارفرما هستند بصورت اینترنتی پرداخت می شود که در کاهش هزینه و جلوگیری اتلاف زمان بیمه شدگان نقش بسیار محسوسی داشته است.
سلامی ادامه داد: تشکیل پرونده الکترونیکی بیمه شدگان جدیدالورود در دستور کار قرار گرفته و بیمه شدگان جدید دارای پرونده الکترونیکی هستند و تا پایان سال جاری نیز پرونده بیمه شدگان قدیمی نیز بصورت الکترونیکی ثبت رایانه می شود و پرونده های کاغذی و بایگانی از سطح استان جمع آوری و تمام اطلاعات بیمه شدگان درسیستم ثبت می شود و قدمی بسیار اساسی و مهم در حرکت به سمت سازمان پویا و چابک است.
وی در ادامه جلسه درخصوص اجرایی شدن ساختار نوین در شعب فردیس و نظر آباد و میزخدمت و خدماتی که به مراجعه کنندگان ارائه می شود به شرکت کنندگان توضیحاتی ارائه کرد.

http://www.tamin.ir/News/Item/35657/2/35657.html