مدیر کل تامین اجتماعی قزوین با بیان اینکه هر چه مخاطبین ٦٨ درصدی استان صنعتی قزوین، آگاه تر به مسایل بیمه ای باشند، تامین اجتماعی فضای آسوده تری را جهت ارائه خدمات خود پشت سر خواهد گذاشت، گفت: مجموعه استان موظف به امانتداری از سرمایه عظیم سهامداران و ارائه اطلاعات کامل از قوانین بیمه ای خواهند بود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سیروس نصیری در دوره آموزشی تعاون روستایی بر نقش مهم و اساسی روستاها در پایداری و بقاء نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد اظهار داشت: اهتمام ویژه به تمامی امور مربوط به روستائیان، اعم از تسهیلات آب، برق، مسائل جاده ای و غیره، نقش و وظایف خطیر تعاون روستائی را مضاعف نموده و در این میان آگاهی از قوانین و تعهدات بزرگترین سازمان بیمه ای کشور نیز امری انکار ناپذیر است.
وی افزود: آمادگی برگزاری نشست های متعدد تخصصی و ویژه تر را برای بیان راهکارهای اساسی در راستای پاسخگویی بهینه و شفاف حتی در سطوح شهرستانی اعلام می نمائیم.
معین الدین، ریاست تعاون روستائی استان قزوین نیز ضمن تقدیر از تعامل بهینه مجموعه مدیریت تامین اجتماعی استان در برپایی نشست های مشترک و ارائه راهکارهای ضروری تصریح کرد: مدیران تعاونی های استان قزوین، سفیران سازمان در نقاط مختلف تولیدی و کشاورزی استان بوده و همواره نیازمند بهره مندی از نشست های آموزشی مشترک هستند.
گفتنی است؛ در خاتمه این نشست، پرسش و پاسخ توسط روسا و کارشناسان ارشد درآمد و بیمه شدگان استان، برگزار و ضمن اطلاع رسانی کامل از قوانین بیمه ای، به سوالات مطروحه پاسخ لازم و راهکار اساسی ارائه شد.


http://www.tamin.ir/News/Item/35772/2/35772.html