نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: سازمان تامین اجتماعی منشاء خدمات خوبی درحوزه بیمه و درمان و نقطه اتکال کارگران و بیمه شدگان است و باید تلاش کند که چتر حمایت خود را به نقاط دوردست گسترش دهد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حضرت آیت الله لطفی در دیدار مدیر کل تامین اجتماعی ایلام افزود: فلسفه وجودی نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به مردم است و این نظام مردمی ترین نظام درجهان است که از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون خدمات فراوانی به مردم ارائه داده است.
وی با بیان اینکه ٥٠درصد جمعیت استان ایلام تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند را نشانه عملکرد مطلوب این سازمان دانست و افزود: امنیت و آسایش امروز ما درمنطقه وجهان مرهون فداکاری مردم ایران است که جهت حفظ نظام آماده هر گونه جان فشانی هستند و این باعث اقتدار کشورشده است.
نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه ایلام برای مدیران وکارکنان تامین اجتماعی دربخش های بیمه ای ودرمانی آرزوی موفقیت وتداوم خدمت کرد.
مدیر کل تامین اجتماعی استان ایلام نیز در این دیدار گفت: ماهیانه ١١٧ میلیارد ریال بابت پرداخت تعهدات بلند مدت و ٤٠ میلیارد ریال بابت تعهدات کوتاه مدت به بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی این استان پرداخت می شود.
سهیلا ملکشاهی افزود: سازمان تامین اجتماعی افتخار خدمتگزاری به نیمی از جمعیت استان ، اعم از بیمه شدگان و مستمری بگیران را دارد که در این راستا خدمات متعددی را در بخشهای بیمه ای و درمانی به جامعه مخاطب ارائه می کند.
وی ادامه داد : تعداد بیمه شدگان اصلی و تبعی ٢٤٦هزار و٧٥٣ نفر، تعداد مستمری بگیران اصلی و تبعی ٢٨هزار و٥٧٣ نفر ، تعداد کارگاههای فعال مشمول تامین اجتماعی استان ایلام ٦٢٧٣ کارگاه است.
ملکشاهی اضافه کرد: چشم انداز برنامه های این سازمان تعمیم پوشش بیمه ای حداکثری و ارائه خدمات با کیفیت از طریق چابک سازی سازمان با رویکرد الکترونیکی نمودن خدمات است تا بتواند گامهای اساسی برای رضایت مردم استان و جامعه مخاطب بردارد.
وی گفت: از مسئولین استانی می خواهیم با توجه به نقش تامین اجتماعی در زندگی مردم و تحکیم بنیاد خانواده در راه فرهنگ سازی استفاده از خدمات بیمه ای و درمانی این سازمان را یاری کنند.


http://www.tamin.ir/News/Item/35835/2/35835.html