مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان با معاون استاندار و فرماندار میناب دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان در این دیدار اظهار داشت: تامین اجتماعی در حال حاضر حدود ٩٠٠هزار نفر معادل ٥٧ درصد از جمعیت استان هرمزگان را زیر چتر خود دارد.
سید فاضل حیدری بلوکی مهم ترین اقدام صورت گرفته از سوی تامین اجتماعی هرمزگان طی سال جاری، را اجرای طرح ساختار نوین ارائه خدمات در شعب دانست و افزود: این طرح با هدف سرعت بخشی به ارائه خدمات، استفاده متوازن از توان نیروی انسانی، افزایش توان پاسخگویی به مراجعان، بهره گیری از بستر الکترونیکی ایجاد شده در سیستم ها به مرحله اجرا گذاشته شده است.
وی به برنامه ریزی اجرای این طرح در قالب سه فاز مجزا اشاره کرد و افزود: شعبه میناب از جمله شعب پایلوت این طرح در استان هرمزگان است که دو فاز مقدماتی آن به پایان رسیده و هم اکنون در حال آماده سازی زیرساخت ها برای اجرای فاز پایانی است که تا پایان سال جاری محقق خواهد شد.
حیدری بلوکی گفت: با تغییرات صورت گرفته در چیدمان این شعبه و اجرای طرح ساختار نوین ارائه خدمات، شاهد ارتقاء قابل توجه سرعت خدمت رسانی به مردم و رفع بسیاری از مشکلات آنها خواهیم بود.
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان تصریح کرد: با اجرای طرح ساختار نوین ارائه خدمات، مراجعه کنندگان به شعب می‌توانند خدمات مورد نیاز را از یک باجه دریافت کنند و نیازی به مراجعه به واحدهای مختلف نخواهند داشت.
وی با بیان اینکه تحول جدی در خدمت رسانی شعب تأمین اجتماعی با همکاری مدیران و کارشناسان این مجموعه بیمه ای و با بهره گیری از فن آوری اطلاعات با جدیت دنبال می‌شود، اظهار امیدواری کرد که در آینده طرح ساختار نوین ارائه خدمات در تمامی شعب استان به اجرا درآید.
حیدری بلوکی گفت: با اجرای این برنامه هر یک از کارکنان می‌توانند خدمات مورد نیاز مراجعه کنندگان را ارائه دهند و امکان ارائه خدمات مناسب به بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان فراهم می‌شود. زیرا روش سنتی باعث زحمت بیشتر همکاران و همچنین ایجاد مشکل و صرف وقت زیاد برای مراجعه کنندگان می‌شود.
مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان طرح ساختار نوین ارائه خدمات را طرحی بسیار اثرگذار ارزیابی کرد و افزود: اجرای این برنامه از اتفاقات بسیار مهم در بزرگترین سازمان بیمه گر اجتماعی کشور محسوب می شود.
ابوذر مهدی نخعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب نیز در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات سازمان تامین اجتماعی برای خدمات رسانی شایسته به مردم، از تلاش و پیگیری های سازمان تامین اجتماع در استان در ارائه بموقع و مطلوب خدمات بیمه ای تقدیر کرد.


http://www.tamin.ir/News/Item/36076/2/36076.html