مشاور اتاق بازرگانی ایران در امور بیمه ای با بیان اینکه اطلاع رسانی به کارفرمایان در خصوص اجرای طرح بخشودگی کارفرمایان خوش حساب بسیار مهم است، گفت: آگاه سازی و در جریان قرار گرفتن تمامی کارفرمایان از اجرا ی این طرح مورد توجه باشد تا با اطلاعات لازم به شعب مراجعه و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سیدمحمد جعفری با بیان اینکه قانون قبلی بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب از خرداد تا شهریور ماه گذشته اجرا شد، افزود: این قانون شامل گروه خاصی از کارفرمایان می شد.
وی ادامه داد: حوادث و بلایای طبیعی، تحریم ها و نوسانات ارز موجب مشکلاتی برای تولیدکنندگان ومانع انجام تعهدات آنها شد.
جعفری تصریح کرد: لازم بود سازمان تامین اجتماعی شرایط این قانون را تسهیل کند تا کارفرمایان بیشتری را در برگیرد که قانون ابلاغ شده تکمیل شد.
مشاور امور بیمه ای اتاق بازرگانی ایران با اشاره به منفعت تولیدکنندگان و سازمان تامین اجتماعی از مزایای این طرح گفت: اجرای قانون بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب به نفع سازمان تامین اجتماعی است که منابع را تامین کند. همچنین تولیدکنندگان از بدهی های خود باخبر شوند تا از این تسهیلات استفاده کنند.
جعفری اجرای قانون بخشودگی جرائم کارفرمایان را حرکت خوب و مناسبی از سوی سازمان تامین اجتماعی عنوان و خاطر نشان کرد: این طرح با همکاری تولیدکنندگان و شعب این سازمان انجام می شود.


http://www.tamin.ir/News/Item/36128/2/36128.html