مدیر کل تامین اجتماعی استان یزد با امام جمعه، فرماندار و همکاران شعبه تامین اجتماعی ابرکوه دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان ابرکوه در این دیدارفعالیت در این سازمان خدماتی و بیمه ای را نوعی عبادت دانست. وی سازمان تامین اجتماعی را مهمترین زمینه دلگرمی مردم در بخش حمایت های درمانی وبیمه ای دانست و افزود: خوشحالیم در سطح این شهرستان اخلاق حسنه کارکنان باعث ابراز رضایت حداکثری مخاطبان آن شده است.
مدیر کل تامین اجتماعی استان یزد نیز دراین دیدارها ضمن ارائه گزارش اجمالی عملکرد تامین اجتماعی در سطح استان و شهرستان ابرکوه در خصوص اجرای طرح بخشودگی جرایم نیز توضیحاتی ارائه کرد.
محمد صابری گفت: در شعبه تامین اجتماعی شهرستان ابرکوه، شاهد ارائه تعهدات وخدمات به شرکای اجتماعی سازمان در سریعترین زمان ممکن هستیم.
وی خاطر نشان کرد : تعامل خوب مسئولان شهرستان ها نشان از درک واقعی و بالای نمایندگان دولت تدبیر وامید از سازمان تامین اجتماعی است که شهرستان ابرکوه نیز از این قاعده مستثنی نیست.
مدیر کل تامین اجتماعی استان یزد با اشاره به طرح تمدید قانون بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان اظهار داشت: فرصت پیش آمده طبرای کارفرمایان بسیار حائز اهمیت است که می توان از شرایط بسیار مطلوب آن که در قانون پیش بینی شده است، بهره مند شد.
رسولی فرماندار شهرستان ابرکوه نیز با تقدیر وتشکر از سازمان تامین اجتماعی، در رابطه با اجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان این طرح را احترام به جامعه کارفرمایی و حمایت از تولید واشتغال دانست وافزود : با اجرای این طرح زمینه های امیدواری در جامعه کارفرمایی پدید خواهد آمد که عواید آن علاوه بر کارفرمایان، نصیب بیمه شدگان ومستمری بگیران این سازمان نیز می شود.
گفتنی است، شهرستان ابرکوه در فاصله ١٤٠کیلومتری منتهی الیه جنوب غربی استان یزد است که شعبه تامین اجتماعی آن در حال حاضر با احتساب بیمه شدگان ومستمری بگیران اصلی وتبعی ٣٢ هزار نفر از جمعیت این شهرستان را تحت پوشش خدمات دارد که عمدتاً در قالب کارگاههای کشاورزی فعالیت دارند.



http://www.tamin.ir/News/Item/36345/2/36345.html