نماینده مردم ماهشهر، بندرامام خمینی، هندیجان و امیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین اجتماعی حاصل ضرورت های تاریخی و پاسخی به نیازهای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ایران اسلامی است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی گلمرادی با مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد.
وی افزود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به این مهم آگاهی دارند که مصلحت بالغ بر ٤٢ میلیون نفر از آحاد کشور که تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قراردارند در گرو آن است که تصمیمات خوبی برای حمایت کارشناسانه آنان از این قشر از جامعه و صیانت از منابع این سازمان اتخاذ شود.
گلمرادی با تقدیر از خدمات ارائه شده در استان خوزستان از سوی سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: امیدواریم شرایطی فراهم شود تا با رشد اشتغال شاهد افزایش بیمه شدگان و شکوفایی هر چه بیشتر تامین اجتماعی در کشور باشیم.
مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه تامین اجتماعی بعنوان یک سازمان درآمد هزینه ای توانسته است در سریعترین زمان ممکن و در نزدیک ترین مکان خدمات خود را به افراد تحت پوشش ارائه دهد، گفت: تامین اجتماعی بعنوان بزرگترین سازمان بیمه گر کشور هیچگونه بودجه ای از سهم نفت و مالیات دریافت نمی کند و آنچه که سازمان دریافت می دارد حق بیمه سهم کارگران و سهم کارفرمایان بعنوان ورودی به صندوق تامین اجتماعی است.
محمود یارعلیزاده همچنین از حمایت های نمایندگان در تصویب قوانینی که به نفع افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند تقدیر کرد.


http://www.tamin.ir/News/Item/36467/2/36467.html