معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه همدلی و وحدت رویه بین سازمان تأمین اجتماعی و دیوان عدالت اداری وجود دارد، گفت: ماحصل این همراهی خدمت رسانی آسان و سریعتر به جامعه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی تاج الدین در مراسم اختتامیه همایش روسا و کارشناسان حقوقی سازمان تأمین اجتماعی، افزود: ایفای تعهدات قانونی توسط سازمان تأمین اجتماعی مورد توجه است و اجرای دقیق قوانین و مقررات زمینه ساز افزایش رضایتمندی مردم است. وی اظهار داشت: یکی از دستاوردها و افتخارات سازمان تأمین اجتماعی کاهش مراجعات بیمه شدگان و ذی نفعان این سازمان به دیوان عدالت اداری است که این وضعیت حاصل بهبود خدمات، رعایت دقیق قانون و افزایش رضایتمندی جامعه تحت پوشش است. تاج الدین ادامه داد: همه تصمیم گیری ها و سیاست گذری ها در سازمان تأمین اجتماعی با تعامل با دیوان عدالت اداری و مجلس شورای اسلامی انجام می شود و رعایت کامل قانون در همه امور سازمان در اولویت قرار دارد. محمدحسن زدا، معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی نیز در این همایش گفت: برقراری تعامل سازنده با دیوان عدالت اداری نشان دهنده وجود روحیه قانون گرایی در سازمان تأمین اجتماعی است. وی با بیان اینکه بخش مراجعات مردم به دیوان عدالت اداری برای مسائل مرتبط با سازمان تأمین اجتماعی دسته بندی شده است، افزود: بر اساس بررسی های صورت گرفته بخش عمده این مراجعات مربوط به ادعای سابقه کار و درخواست احتساب سابقه بیمه از سوی افراد مختلف است. زدا با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با دیوان عدالت اداری برای اجرای قوانین مربوط به ادعای سابقه تأمین اجتماعی، گفت: امیدواریم با هماهنگی های صورت گرفته شاهد رسیدگی سریعتر به درخواستهای مطرح شده از سوی سازمان تأمین اجتماعی باشیم و بیمه شدگان نیازمند مراجعه به دیوان عدالت اداری نباشند.

http://www.tamin.ir/News/Item/36485/2/36485.html