انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از تی نیوز :

تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر مشتری مداری و حمایت از طرح های دانش بنیان، تشریح زوایای جدیدی از طرح مدیر خدمات ویژه، برپایی مسابقه اینستاگرامی بانک ملی ایران با عنوان «حدس بزن، جایزه ببر» و اعلام اسامی برندگان سی و هشتمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران از مهمترین اخبار این هفته بانک بود. مشتری، محور خدمات بانک ملی ایران است مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: در بانکداری نوین، بانکدار باید به دنبال مشتری باشد. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در جریان بازدید از اداره امور شعب شرق تهران و شعبه میدان امام حسین (ع) با تاکید بر اینکه نظام جدید بانکداری در دنیا، مشتری محور طراحی شده است، افزود: دیگر دوره این که بانکدار در شعبه بنشیند و مشتری به آن مراجعه کند، تمام شده است. وی اظهار کرد: بانک ملی ایران نیز در استراتژی خود مشتری مداری را سرلوحه قرار داده و به دنبال معرفی محصولات و خدمات نوین خود به مشتریان است. حسین زاده با تاکید بر اینکه خدمات ارزی، اعتبارات اسنادی و ضمانتنامه ها باید به درستی برای مشتریان بزرگ تشریح شود، افزود: رونق ...
______________________________
ادامه در منبع : https://tnews.ir/news/9fe497426805.h...8%d8%a7%d8%b1/