همزمان با دهه مبارک فجر و سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جمعی از مدیران و کارشناسان اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی اصفهان با آیت الله حسین مظاهری رئیس حوزه علمیه این استان، دیدار کردند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، آیت الله مظاهری در این دیدار با گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب و دهه مبارک فجر گفت: مردم باید از خدمات و برکات نظام مطلع باشند و دستگاههای مختلف باید در برپایی هر چه بهتر جشن پیروزی انقلاب بکوشند.
وی از انقلاب اسلامی به عنوان "شجره طیبه" یاد کرد و گفت: یکی از بزرگترین دستاوردهای این نظام حضور و مشارکت مستقیم مردم در سیاست گذاری های کلان کشور است.
آیت الله حسین مظاهری خطاب به مدیران و مسئولان گفت: از تمام ظرفیت و پتانسیل نهاد های خود برای پاسخگویی و رضایتمندی مردم بهره گیرید چرا که مردم ولی نعمت ما هستند. مدیر درمان تأمین اجتماعی اصفهان با اشاره به گام های توسعه در حوزه درمان بیان کرد: ساختمان بخش آنژیوگرافی بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان به بهره‌برداری رسید و امیدواریم با خرید تجهیزات این بخش که از نیازهای اساسی این استان است، در سال آینده افتتاح و به بهره برداری برسد. دکتر علی اعتصام پور افزود: با همت مجموعه درمان استان، در استقرار هتلینگ بیمارستان شریعتی نیز همانند بیمارستان های دکترغرضی و فاطمه الزهرا(س) نجف آباد ، موفق عمل خواهیم کرد. وی خاطر نشان کرد: با حدود ٣٠٠ مرکز سونوگرافی در شهر اصفهان قرارداد داریم که افراد می توانند با معرفی نامه از سازمان، بدون پرداخت فرانشیز، خدمات درمانی خود را انجام دهند.
گفتنی است؛ در ابتدای این دیدار علی اصغر دادخواه مدیرکل تامین اجتماعی اصفهان و نادعلی رئیس اداره امور شعب بانک رفاه به بیان عملکرد و اقدامات صورت گرفته در حوزه مدیریت خود پرداختند.


http://www.tamin.ir/News/Item/36998/2/36998.html