از میز کار خود برخاسته، به سمت دیگر آن حرکت نموده و با هر دو دست خود به آن تکیه داده تا از زاویه ای جدید به ایمیل ها نگریسته، پاسخ ارائه شده توسط بلاگر منجر به بهت و حیرت گردیده :
“اخیرا تغییراتی در سیاست های شرکتی لحاظ گردیده و لینک های ارتبطی بیش از این در دسترس سایرین قرار نگرفته، این مساله تاثیری منفی بر اعتبار شرکت و کاهش رتبه بندی شرکت از دیدگاه گوگل شده”
از آن لحظه به بعد، نگرش مولف نسبت به رویه های انتشار محتوی وب تغییر یافته، پیش از این پاسخ های جالب توجهی در ارتباط با لینک ها از جانب ویراستاران و وبلاگ نویسان دریافت گردیده ، اما هرگز به غیر مترقبگی و تزلزل ناپذیری فوق نبوده، بر اساس ادراکات حاصله می توان چنین نتیجه گیری نموده که توسعه استراتژی ارتباطی برای ایمیل های ارسال شده به شرکای تولید محتوی (در رابطه با لینک ها) یکی از ملزومات اساسی به شمار می رود.
چالش پیش رو
بازاریابی محتوی یکی از ابزارهای موثر جهت ارتقای اعتبار و شفافیت کسب و کار شما بوده، این فرایند شامل استفاده از پیوندهای فرعی بخوبی سازماندهی شده در سایت های معتبر بوده که جایگاه شرکت های ذی ربط در بازار را پوشش می دهد، از نقطه نظر این مقاله ، دریافت لینک های معرفی متقابل از جانب طرفین مبادله کاملا منطقی بوده، تولید محتویات جالب توجه، معتبر و ارزشمند یکی از تخصص های اصلی تیم تولید محتوی این وبسایت (moz) به شمار رفته بنابراین این مساله مهم ترین دغدغه پیش روی این ارزیابی به شمار نرفته، مساله اصلی همکاری با شرکای اینترنتی بوده که از پیش قضاوت های خاصی نسبت به لینک ها برخوردار می باشند.
تولید کنندگان محتوی، وبلاگ نویسان و ویراستاران در فرایند تبادل لینک و نحوه رتبه بندی گوگل از گزینه های متعددی برخوردار بوده، این ویژگی نوعی چالش را پیش روی تولید کنندگان محتوی ایجاد نموده چرا که علیرغم ثبت لینک های همکاران در دریافت لینک های برگشتی (بک لینک) به وبسایت مرجع با مشکل روبرو گردیده، طیف گسترده ای از فعالان عرصه تولید محتوی با این مشکل مواجه بوده که از آن جمله می توان به سئوکارها، متخصصان بازاریابی محتوی، آزادکاران و غیره اشاره نمود.
این واقعیت که افراد از دیدگاه های متفاوتی نسبت به لینک ها برخوردار بوده ، عجیب ترین و غیرمنتظره ترین خبر به شمار نرفته، مدیرعامل شرکت فعلی اینجانب (اریک انگ) به نتیجه گیری های بهینه ای نسبت به نحوه شکل گیری این وضعیت نابسامان دست یافته است. بنابراین این سوال مطرح گردیده که نحوه برقراری ارتباط با منتشرکنندگان محتوی در حین حفظ اعتبار، احترام و تاثیرگذاری چگونه می باشد ؟ پس از انتشار بیش از ۱۵۰ مقاله در طیف گسترده ای از وب سایت ها، این نتیجه گیری بنیادی حاصل گردیده که درک دیدگاه های افراد برای برقراری ارتباطات موثر با آن ها ضروری می باشد. افسانه ها و برداشت های غلط فراوانی نسبت به لینک های برقرار شده و نحوه ارزیابی گوگل از آن ها وجود داشته ، لذا درک دقیق دورنمای مساله هرگز امکان پذیر نخواهد بود.
این مقاله به شما کمک نموده تا به سرعت جنبه های فعلی را درک نموده و ضمن شخصی سازی مقولات و منشا شکل گیری آن ها، ارتباطات استراتژیک را به گونه ای تنظیم نموده که شانس دریافت لینک های اطلاعاتی به حداکثر برسد.

گام ۱ : هماهنگ سازی بهینه
همان طور که رند فیشکین در کنفرانس کارگاه عملیاتی ۲۰۱۲ خود با عنوان “متوقف سازی تولید لینک و آغاز اکتساب لینک” به این نکته اشاره نموده ، چنین ساختار محیطی زیربنای تمامی ارتباطات با شرکای تولید کننده محتوی به شمار رفته، برچسب گذاری صحیح نسبت به رویه های هماهنگ سازی و اجرای کامل تحقیقات انجام پذیرفته در رابطه با وب سایت های مورد اشاره ضروری بوده، منابع زیادی قادر به پوشش این مقولات بوده ، بنابراین در اینجا با جزئیات بیشتری به این مساله اشاره ننموده ، با این حال تمرکز اصلی بر روی استراتژی هماهنگ سازی قرار گرفته چرا که اعتقاد کاملی به اثربخشی آن داشته
پس از تهیه رونویسی از تمامی ایمیل های سازماندهی شده، چهار سوال متوالی پیش روی هر ویراستار پس از دریافت ایمیل های مربوطه را روی برگه ای نوشته و روی مانیتور میز کار خود الحاق نموده، این سوالات به شرح زیر می باشند :
۱- خواسته های این فرد چیست ؟
پاسخ به این سوال در بخش موضوع ایمیل و اولین عبارت بکار رفته در آن نهفته بوده، از دیدگاه انریک انگ این عبارت گزاره ارزشی پیشنهادی توسط مخاطبان بوده
۲- آیا این اطلاعات معتبر بوده ؟


این سوال را از خود پرسیده که چه عواملی منجر به افزایش اعتبار ارتباطات از دیدگاه این فرد شده ؟
برای مثال :

  • افزودن نام یک برند معتبر که بخشی از قرارداد ارتباطی/ مشارکتی به شمار رفته
  • ذکر یکی از افتخارات اکتسابی توسط نویسندگان (کسب عنوان برترین وبلاگنویس جنوبی در سال های متوالی)
  • اشاره به نام سایر منابع منتشر کننده مقالات مولف (مجله ماهیانه forbes، usa today)
  • معرفی اطلاعات خاص نسبت به صرف زمانی چشمگیر در سایت های مربوطه
    • سایت penny pen شامل نکات فراوانی نسبت به مسافرت های جاده ای در بخش های غربی/ میانی کشور آمریکا بوده، ظاهرا این اطلاعات مکمل تقویم ویراستاری سنگین با حجم بالایی از مسافرت ها در ماه جولای بوده، علاوه بر این استفاده از نکات ارائه شده توسط وبسایت (کریستینا زیاد می نویسد) برای انتخاب همسفران نیز عاقلانه می باشد

  • ارزیابی مستقیم استراتژی تولید محتوی : “بر اساس برآوردهای اینجانب راهنمای پیگیری برنامه های آموزشی دانشگاه کالیفرنیا bobby beers از بازدهی بالایی برای ارتقای فروش بلیط های فوتبال آمریکایی در وبسایت مسابقه برخوردار می باشد”

نکته قابل توجه اینکه در صورتی که تمایلی به انجام تحقیقات گسترده دررابطه با اعمال این شیوه پیشنهادی نداشته ، الگوهای ارتباطی پیشنهادی را کاملا انکار ننموده بلکه مسیر دیگری را در پیش گرفته، برای مثال ذکر این دیدگاه که “مقالات جدید شما در رابطه با گیاهان را خوانده و آن ها را بسیار جالب دانسته ” اعتبار چندانی را برای شما فراهم ننموده و حتی در صورت قرارگیری در ادامه مجموعه ای از روابط غیردوستانه غیر موثر تلقی گردیده، چنین ایمیل هایی منجر به شکل گیری روابط خصمانه در نزد ویراستاران گردیده ، در صورتی که از این رویه اطمینان خاطر نداشته می توانید به مقاله مایکل اسمارت با عنوان “چگونه رویکرد تکاملی نسبت به آغاز فرایند هماهنگ سازی را تخریب نموده ایم؟ ” رجوع نمایید.
در واقع طیف گسترده ای از نرم افزارها از قابلیت بازسازی رویکرد بکاررفته توسط بازاریابان به منظور ارتقای نواحی تحت پوشش برخوردار بوده، در این شرایط کاربران به انتخاب نشریات و ویراستار پرداخته و نرم افزار به خلق تمپلیت ایمیلی پرداخته که به شیوه ای خودکار عنوان آخرین مقاله منتشر شده توسط ویراستار را استخراج نموده، این وضعیت گمراه کننده روال غالب حاکم بر ارتباطات ایمیلی به شمار می رود.
۳- آیا این اطلاعات ارزشمند بوده؟

۴- آیا این راهکار موثر واقع شده؟
در ذهن خود این سوال را مطرح نموده که آیا لحاظ نمودن جزئیات در این بخش از بهره وری و بازدهی کافی برخوردار می باشد؟ آیا این جزئیات از اهمیت اساسی در فرایند برقراری ارتباطات برخوردار بوده؟ آیا لحاظ نمودن این جزئیات مانع از برداشت های غلط مخاطب یا رد پیشنهادات مطرح شده گردیده ؟
برای مثال در هنگام مدیریت ویراستارانی که با برندهای ناآشنا همکاری نموده ، گاها به این نکته اشاره نموده که علاقه ای به دریافت یا ارسال مبالغ جبرانی در ازای خدمات پیشنهادی نداشته ، برخی تجارب قبلی مولف شامل شرایطی بوده که در آن ها ویراستاران فهرست مشتریان حاضر در لیست ۱۰۰ شرکت برتر دنیا را مشاهده نموده و به سرعت چنین گمان کرده که بدنبال پیشنهاد دهی مطالب تبلیغاتی بوده، یا ممکن است چنین گمان کرده که ویراستاران نشریه بدنبال کسب درآمد بوده و بنابراین بسرعت پیشنهاد را رد نموده چرا که از بودجه لازم برای استخدام یک نویسنده اضافی در شرایط فعلی برخوردار نمی باشند.
پاسخ به این سوالات در چهارچوب مطرح شده در این مقاله به ویراستاران کمک نموده تا بسرعت از جذابیت فرصت های پیشنهادی مطلع گردیده ، کمک به ویراستاران برای تصمیم گیری سریع و اولویت بندی گزینه ها منجر به افزایش انگیزه کاری آن ها گردیده و در حقیقت بهترین پاداش قابل اعطا به آن ها به شمار رفته، این شرایط نشان دهنده احترام قائل شدن برای زمان بندی آن ها و فعال نگه داشتن پنجره تبادلاتی در فرصت های آتی بوده، بنابراین دریچه ای جهت ایجاد اعتماد در روابط بلندمدت می باشد.
نکته : بحث و بررسی راجع به لینک ها در حین پیچینگ (جلسه مدیریتی)
به طور کلی ، پیش قضاوت ها نسبت به لینک ها و در میان گذاشتن آن با ویراستاران تا زمان تکمیل محتوی در دست انتشار مورد توصیه نبوده، در وهله اول می توان چنین استدلال نموده که لینک های مشخصه ای تنها یکی از مزایای مد نظر به شمار رفته (سایر مزایا شامل اعتبار و رویت پذیری ) بوده ، مطرح سازی این اطلاعات با ویراستاران قبل از ارزیابی مشخصه های اطلاعاتی غیرمنصفانه بوده ، آن ها فاقد هرگونه آشنایی نسبت به شما بوده فلذا بدنبال ارائه اطلاعاتی ارزشمند و غیرترفیعی در وهله نخست می باشند.علاوه بر این ، چنین رویه ای از دید برخی ویراستاران غیرعادی تلقی گردیده ، آیا حاضرید تمامی ایمیل های خود را به ازای یکی از صدها ایمیل اسپمی که دائما وعده ارائه محتوی با کیفیت به ازای یک لینک دنبال نشده به خطر انداخته ؟ متاسفانه مباحثه فوری راجع به لینک ها درپاره ای از اوقات این باور را در نزد ویراستار ایجاد نموده که محتوی پیشنهادی از کیفیت پایینی برخوردار می باشد
گام ۲ : جذب حجم بالایی از لینک ها
پس از ثبت درخواست های گردآوری محتوی توسط ویراستار ، به همکاری با مولف یا تولید کننده محتوی ادامه داده تا جایی که از اطمینان خاطر کافی برای معرفی دیدگاه های خود برخوردار باشید، این سوال را از خود پرسیده که آیا این اطلاعات ارزش برقراری لینک را داشته؟ در صورتی که پاسخ به این سوال به شکل ۱۰۰ % مثبت نباشد ، آنگاه از ابزارهای لازم در آینده برخوردار نبوده و احیانا در شرایط غیرمساعدی قرار گرفته (در صورت عدم دریافت لینک یا دریافت لینک فاقد دنبال ارتباطات)، در این شرایط ثبت درخواست های هدفمند برای سرو سامان دادن به اوضاع ضروری بوده، آیا درخواست های خود را به ازای محتوی تولید شده در سطح تیم اجرایی (بدون از جان مایه گذاشتن ۱۰۰ %) به ثبت رسانیده ؟ این مساله کاملا به شما بازگشته چرا که تعریف محتویات مرتبط با برند تجاری هر شرکت به مدیران همان شرکت بستگی داشته، به طور کلی می توان چنین برداشت نموده که هیچ راه حل میان بری وجود نداشته، جلب احترام ویراستاران معادل با جلب لینک های مورد نیاز می باشد
گام ۳ : یک توصیه نامه معتبر بهینه سازی وب سایت (seo) را تدوین نموده و آن را با همکاران خود به اشتراک گذاشته
برای مثال :

  • این توصیه نامه حداکثر شامل ۲-۳ جمله بوده
  • از متون الزام آور با تطبیق دهی مستقیم اجتناب نمایید
  • لینک های با % ارتباط دهی بالا با سایر محتویات یا مولفان را در کانون توجه قرار داده
  • بیش از یک/ دو لینک را مد نظر قرار نداده

گام ۴ : در حالت مواجهه با لینک های بدون دنباله رو یا لینک های از دست رفته ، تعاملات استراتژیک را در دستور کار قرار دهید
پس از ثبت مقاله و در حالتی که بدنبال پیگیری انتشار مقاله مد نظر بوده ، با تگ عدم دنباله روی یا لینک از دست رفته مواجه می شوید، اقدام غلط در پیش گرفته شده در این حالت ارسال ایمیل پیگیری و توصیف علت شایسته بودن برای دریافت لینک بوده (یا دلیل اهمیت لینک)، به فرضیه پردازی نسبت به علت عدم برخورداری از لینک ها نپرداخته چرا که از روال پیاده سازی شده غیرمطلع بوده، اقدام صحیح در این شرایط ارسال درخواستی ساده بوده که لزوما از سه جمله نیز بیشتر نمی باشد ، برای مثال : “سلام مکس، از اینکه اعتبار و جنبه های ظاهری مقاله منتشر شده را ارتقا داده اید سپاسگذاری نموده ، ظاهرا لینک های مربوطه مورد دنباله رویی قرار نگرفته ، آیا می توانید تگ های غیرفعال (دنبال نشده) را حذف نمایید؟”، پاسخ ویراستار شامل راهنمایی های لازم بوده ، با این حال در ادامه این مبحث برخی از محورهای اساسی قابل دریافت در پاسخ های مبادله شده با منتشرکننده ها را مورد اشاره قرار داده ایم، این اطلاعات به شما کمک نموده تا استراتژی ارتباطی خود را بازسازی و تقویت نمایید.
واکنش های مبتنی بر گمانه زنی (مسئول سایت سالی)
نحوه شناسایی

  • واکنش های بدبینانه به یکی از حالات زیر ختم شده (مثال های واقعی)
    • امکان لحاظ نمودن لینک های دنباله رو در سایت های اسپانسری یا متشکل از محتویات بازدید کنندگان وجود نداشته ، لذا همان طور که قطعا از این مساله آگاه می باشید ، این وضعیت منجر به کاهش چشمگیر رتبه بندی گوگل سایت گردیده، مطالب منتشره توسط آندریا از جذابیت بالایی برخوردار بوده اما نمی توان بخشی از این وب سایت را برای وی به مخاطره انداخته (چرا که شغل مورد علاقه و تمام وقت من به شمار رفته) ، رتبه بندی گوگلی این سایت روی فرصت های تجاری آتی آن تاثیرگذار می باشد
    • لینک های فاقد دنباله روی بیش از این در دسترس نبوده، این تصمیم در چهارچوب توصیه های حرفه ای ترین سئوکاران برای افزایش بازدهی سایت قرار داشته

  • دیدگاه های مبتنی بر گمانه زنی
    • تلقی بیش از حد مخاطره آمیز نسبت به لینک ها، خصوصا لینک های مرتبط با برندهای شناخته شده
    • با توجه به تغییرات صورت پذیرفته در حیطه سیاست گذاری ، برنامه فعلی شامل الحاق لینک فاقد دنباله روی به تمامی پیوندهای خارجی بوده (به عنوان رویکردی احتیاطی)
    • گمانه زنی های اولیه نسبت به درخواست های سایر افراد برای دریافت لینک ها

  • استراتژی ارتباطی
    • تحولات دینامیک : احتمال توافق مدیر مسئول این وبسایت نسبت به جنبه های جدید مطرح شده نسبت به لینک ها ناچیز بوده، در صورت ارائه آموزش های لازم یا برگزاری جلسات علنی ، احتمالا با واکنش های پرخاشگرایانه وی روبرو گردیده، بنابراین تاثیر منفی این اطلاعات بر روابط غالبا قابل اغماض بوده، در واقع راهکارهای دیگری برای عدم مشارکت دهی لینک های شامل محتوی در تعاملات آتی وجود داشته (ترفیعات رسانه های اجتماعی، مصاحبه ها و غیره) بنابراین بهترین واکنش کنار گذاشتن پیشنهادات غیربهینه و ادامه روال اجرایی بوده، در تمامی شرایط اعتبار و رویت پذیری حاصل از مقالات منتشر شده را دریافت نموده اما اکنون به این واقعیت واقف بوده که وب سایت مورد اشاره محل مناسبی برای گسترش تعاملات دوگانه به شمار نمی رود


نگرش هوشمندانه- تصادفی (مسئول سایت استیو)
نحوه شناسایی

  • پاسخ های هوشمندانه- تصادفی استیو در یکی از خوشه های زیر قابل طبقه بندی می باشد (بر اساس مثال های واقعی)
    • لینک برقرار شده بین مشتری x و y در چهارچوب طبقه بندی گوگل اسپم بوده و در محدوده خطوط قرمز قرار گرفته
    • تجزیه و تحلیل سایر زبان های تعاملاتی/ نوشتاری ، اشاره به تصویرپردازی نسبت به رتبه سایت یا بازیابی محتویات لینک

  • دیدگاه این وب سایت (هوشمندانه- تصادفی)
    • دریافت توصیه های سئو از جانب برخی منابع غیرمطمئن و از رده خارج
    • درک اهمیت لینک ها و تلاش حداکثری برای استفاده از آن ها در وبسایت
    • استفاده از استراتژی های تصویرپردازی اینرنتی به منظور پیشگیری از کاهش رتبه بندی صفحات در دامین تعریف شده (این مساله اثبات شده نمی باشد)

  • استراتژی ارتباطی
    • تلاش برای آموزش کارکنان / همکاران ، همکاری و مشارکت کامل با آن ها، در پاره اوقات آن ها در چهارچوب موجود بهترین تلاش خود را ارائه داده و در عین حال از اطلاعات جدید نیز استقبال می نمایند
    • برای مثال ممکن است ویراستار در پاسخ خود استراتژی عدم دنباله روی را ترجیح داده چرا که ماهیت و محتوی لینک ها را به بهترین شکل حفظ نموده، در این شرایط ارسال لینک مرتبط با پیج رنک و عدم توزیع مجدد آن در لینک های دنبال نشده مفید واقع شده (در غیر اینصورت لینک های برقرار شده در عمل بی دلیل مصرف شده اند)
    • یکی دیگر از نکات حائز اهمیت ، عدم توصیف کامل مفاهیم seo به شیوه ای عمیق در چهارچوب ارتباطات ایمیلی بوده ، رویکرد معتبرتر و تاثیرگذارتر بیان اجمالی دیدگاه ها از طریق ۱-۲ عبارت و سپس ارسال لینک به مطلب (منبع مد نظر) با قابلیت پشتیبانی از منابع پیشنهادی بوده (وبلاگ گوگل، لینک های حاوی عبارات گوگلی ، مطالعات معتبر و غیره)، مجهزسازی ویراستاران به اطلاعات مورد نیاز منجر به افزایش بازدهی و اعتبار تصمیمات اتخاذ شده توسط آنان گردیده
    • در ادامه برخی از منابع جدیدا منتشر شده با قابلیت علامت گذاری (بوک مارک کردن) را پیشنهاد نموده ایم
      • مزایای لینک های خارجی، مطالعات در ارتباط با لینک های پیوسته بکار رفته به عنوان سیگنال رتبه بندی
      • احتمال برقراری لینک های دوسویه غیرقطعی و غیرتضمینی بوده، مقاله گری لیس : از عدم برقراری لینک با وب سایت های خبری ناخرسند بوده، این رویه غیرمنطقی می باشد

    • در ادامه به توصیف برخی توصیه ها نسبت به ایمیل های مبادله شده می پردازیم
      • در رابطه با لینک های برقرار شده، قادر به عدم دنباله روی از هیچ کدام از آن ها نبوده (در حالت حدی) با این وجود از آنجایی که لینک ها به صفحات متناظر مرتبط بوده بنابراین فاقد هر گونه ریسک اضافی بوده، علاوه بر این میلیون ها لینک وبسایتی وجود داشته ، بنابراین از این منظر شرایط حاصله فاقد تخطی از خط قرمزهای تعریف شده بوده
      • ویراستار : بسیار خوب، این فرایند از بازدهی کافی برخوردار بوده ، لینک های فاقد دنباله روی مساله جدی به شمار نرفته ، با این وجود از اظهار نظر و بازخوردهای شما قدردانی نموده



وب سایت شلبی (پرخاشگر )
نحوه شناسایی

  • شامل دیدگاه هایی نسبت به نحوه مرتبط سازی موضوعات با تجربیات کاربران، مشارکت ها، رویت پذیری یا سایر حوزه های ویراستاری بوده

دیدگاه شلبی

  • مطلع بودن از اطلاعات مورد نیاز در ارتباط با لینک ها ، دلیل اهمیت آن ها از دیدگاه مخاطبان، موتورهای جستجوی بکار رفته و تعریف واحد مبادلاتی در تعاملات صورت پذیرفته نسبت به نویسندگان و آزادکاران (فریلنسرها)
  • مطلع بودن از این واقعیت که برخی اطلاعات مرتبط با لینک ها فراتر از حوزه تخصصی وی قرار داشته ، بازاریابان فنی و موتورهای جستجو از اطلاعات بیشتری نسبت به نحوه عملکرد لینک ها برخوردار بوده (در مقایسه با وی)
  • تاکید بر این واقعیت که تجربه مخاطبان مهم ترین عامل تصمیم گیری بوده، در صورت عدم ارزشمند بودن لینک از جانب کاربر ، فاقد هرگونه دستاورد اضافی بر پایه اطلاعات اصولی بوده و احیانا حیطه های مورد تاکید وی را شامل نشده (اطمینان به همکاران از منظر عدم بهینه بودن اطلاعات ارسالی )

استراتژی ارتباطی

  • در صورتی که لینک به شکل کامل حذف شده باشد، به توصیف علت تاثیرگذاری مثبت لینک مد نظر بر تجربیات کاربران پرداخته
    • آیا این اطلاعات اعتبار لازم را در اختیار محققان قرار می دهد؟
    • کمک به کاربران برای کسب حجم بیشتری از محتویات تحت وب در مقایسه با مطالب منتشر شده توسط محققان
    • توسعه موضوع مد نظر

  • در صورتی که لینک دارای تگ عدم دنباله روی بوده ، به ویراستار این مطلب را انتقال داده که در آزادی بیشتر در لینک های مبادله شده را ترجیح داده، از این منظر جلب لینک حاصله و ارائه محتویات ارزشمند برای مخاطبان ضروری تلقی گردیده ، برخورداری از اعتماد دوجانبه در این مرحله از تحقیقات ضروری می باشد
  • نکته : ویراستار را بهترین دوست خود تلقی نموده، آن ها بهترین شرکای انتشار محتویات اینترنتی به شمار می روند

اولیور بی ملاحظه
نحوه شناسایی

  • در این شرایط زبان قراردادی خاصی در دسترس نبوده، علاوه بر این داده های مرتبط با یکدلی کامل یا فقدان ساختاری ویراستاری (روال مدیریتی) نیز قابل مشاهده بوده، در این وضعیت بدنبال محتویات خارج از موضوع اصلی یا خطاهای گرامری در شروع تحقیقات بوده ، علاوه بر این فعالیت ها و ارتباطات انجام پذیرفته در این حوزه چندان گسترده نبوده بلکه شامل عدم جستجو در حیطه آثار ارائه شده توسط بازدیدکنندگان وبسایتی بوده

دیدگاه های مدیر وب سایت بی ملاحظه (اولیور)

  • فاقد هر گونه اطلاعات نسبت به لینک ها و ارتباطات یا پیوند بین لینک ها و موتورهای جستجو بوده
  • وی هر آزمایشی را روی لینک ها انجام داده ، مگر در شرایطی که ظاهر صفحه را غیرمناسب نموده
  • بحدی روی محتوی اصلی تاکید نموده که کیفیت آن را نیز فدای کمیت اطلاعات نموده

استراتژی ارتباطی

  • در صورتی که با توجه به شواهد در چنین طبقه ای قرار گرفته ، این بدان معناست که فاقد جزئیات عملکردی/ تحقیقاتی کافی نسبت به محتویات وبسایت بوده ، علاوه بر این احتمال استخراج محتویات از اطلاعات قبلی موجود در وب سایت نیز وجود خواهد داشت
  • فارغ از تمامی شرایط، روال اجرایی خود را دنبال نموده و ارائه محتویات با کیفیت را در دستور کار قرار داده تا زمانی که فرصت های مناسب دیگری پیش روی شما قرار گیرد.

بهینه ترین راهکارهای پیشنهادی در این حوزه ساده ترین راهکارها بوده، برقراری ارتباطات ایمیلی در ارتباط با موضوعات فاقد ادراکات صحیح و مناقشه برانگیز(همچون لینک ها) دشوار بوده ، بنابراین محدودسازی ارتباطات به ویراستاران شناخته شده تا زمانی که اعتبار اجرایی تان در این حوزه افزایش یافته بهترین و موثرترین راهکار بوده (توانایی ارائه اطلاعات ارزشمند)، در حالتی که در وضعیت پرخاشگری قرار گرفته ، تمرکز خود را روی بهبود روابط قرار داده و در سایر حالت ها بدنبال افزایش بهره وری و کیفیت نتایج حاصله بر اساس دستورالعمل های این مقاله باشید.

افزایش تعداد لینک ها، نحوه مدیریت (فرایند پیچینگ) و مشارکت (برقراری تعاملات) با 5 تولید کننده محتوی - ایران استارتاپ اولین سایت اخبار استارتاپهای ایرانی و خارجی