شما می‌توانید با دعوت از دوستانتان به استفاده از اسنپ ، به آنها ۸،۰۰۰توماناعتباراسنپی هدیه دهید و خود شما نیز یک سفر رایگان (تا سقف ۱۵۰۰۰ تومان) هدیه بگیرید. برای معرفی می‌توانید از دو روش «کدمعرفی،ولینکدعوتشخصی» استفاده کنید. دقت داشته باشید که باید ابتدا نرم افزار اسنپ خود را بروز رسانی کنید.
روش کدمعرفی

ساده‌ترین روش برای دعوت دوستانتان استفاده ازکدمعرفی است. در صورتی که دوست دعوت شده شمادر اولین سفر خود کد معرفی شما را به عنوان کد تخفیف ثبت کند، در همان سفر۸،۰۰۰ تومان اعتبار اسنپیهدیه می‌گیرد و پس از اتمام اولین سفرش با اسنپ، شما هم سفر بعدی را رایگان مهمان اسنپ خواهیدبود.
پس از انتخاب گزینه سفر رایگان داخل منو، می توانید کد معرفی را در بالای صفحه مشاهده کنید که همان نام ایمیلی است که با آن ثبت نام کردید.
برای دیدن کد معرفی، مسیر زیر را دنبال کنید:
ورودبهاپلیکیشناسنپ –> منویسمتراست -> سفررایگان -> مشاهدهکدمعرفیدرقسمتبالایصفحه


دوست شما برای ثبت نام و دریافت اعتبار هدیه در سفر اول با اسنپ باید مسیر زیر را دنبال کند:
دریافت اپلیکیشن اسنپ -> ایجاد حساب کاربری -> ثبت شماره همراه و تایید – > ورود به اپلیکیشن -> تعیین مبدا و مقصد -> ثبت کد معرفی در قسمت «کد تخفیف؟» -> ارسال درخواست خودرو

روش لینک دعوت شخصی

برای ارسال لینک دعوت‌نامه شخصی به دوستتان، باید مسیر زیر را دنبال کنید:
ورود به اپلیکیشن اسنپ -> منو سمت راست -> سفر رایگان -> انتخاب یکی از اپلیکیشن‌های ارتباطی -> ارسال لینک دعوت‌نامه

در لینک ارسالی نام، تصویر و محل ثبت شماره همراه وجود دارد. فرد دعوت شده باید شماره همراه خود را در این صفحه ثبت کند، سپس اپلیکیشن را نص کرده و با همان شماره‌ی ثبت شده، ثبت نام کند.
مانند روش قبل، فرد دعوت شده توسط شما، پس از ثبت نام در اسنپ و تایید شماره تلفن، هدیه ۸،۰۰۰ تومانی دریافت می‌کند و شما نیز بعد از پایان اولین سفرِ او با اسنپ، یک سفر رایگان ۱۵٫۰۰۰ تومانی از اسنپ هدیه می‌گیرید.

در صورت تمایل این پست را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

کد تخفیف 8000 تومانی اسنپ - ایران استارتاپ اولین سایت اخبار استارتاپهای ایرانی و خارجی