کتاب هنر تامین سرمایه با ترجمه مهندس فرزاد پریدار برای استارتاپ ها با نگاهی ژرف و دقیق به علم دنیای استارتاپ ها و به زبانی ساده و امروزی قواعد و راهکارهای جمع آوری سرمایه برای یک استارتاپ را شرح می دهد. جذب سرمایه در تمام کشورها برای اهالی استارتاپ یک مشکل بزرگ محسوب شده و این مشکل در ایران دو چندان به چشم آمده و چه بسا بر طبق عنوان این کتاب تامین سرمایه برای یک استارتاپ به راستی یک هنر محسوب می شود .

جهت خرید آنلاین به سایت انتشارات پندار پارس مراجعه نمایید

مشاهده دموی کتاب



قدردانی از کتاب «هنر تأمین سرمایه برای استارتاپ‌ها »
«کتاب “هنر تأمین سرمایه برای استارتاپ‌ها ” نوشته‌ی «آلخاندرو کریمادس» کتابی است که همه کارآفرینان باید آن را بخوانند. وی به روشنی و به اختصار مراحل تأمین سرمایه را برای تأسیس استارتاپ‌های امروزی ترسیم می‌کند. این کتاب سرآغاز عصری طلایی برای کارآفرینان است و ایده‌های خوبی برای تأمین سرمایه به آنها ارائه می‌دهد. هدف خود را مشخص کنید». – فرشتهو جی. رابلز، مؤسس و مدیرعامل شرکت «فامیلی آفی اسوسیشن»
«یکی از بزرگترین خیانت‌ها در حق استارتاپ‌ها مشاهده‌ی ایده‌ها و کارآفرینان خوبی است که بدون سرمایه مانده‌اند، زیرا فرآیند تأمین سرمایه نسبت به کارآفرینان تازه‌کار بی مهر است. کتاب «هنر تأمین سرمایه برای استارتاپ‌ها » کمک بزرگ آلخاندرو است که با مهارت فراوان، خلاء دانش در این زمینه را برطرف ساخته و بهترین فرصت‌های تأمین سرمایه را در اختیار کارآفرینان قرار می‌دهد.» – فرانک راتمن، بنیان‌گذار شرکت سرمایه‌گذار
«کتاب هنر تأمین سرمایه برای استارتاپ‌ها » جاده‌ی پر فراز و نشیب تأمین سرمایه و تأسیس کسب‌وکارهای جدید را هموار می‌سازد. آلخاندرو کریمادس جزئیات و اطلاعات جدید و دیدگاه روشنی را ارائه می‌دهد، در واقع این کتاب راهنمای ارزشمندی برای کارآفرینانی که امروز به دنبال تأسیس یک کسب‌وکار جدید هستند می‌باشد.» -جین ام. سالیوان، مؤسس شرکت «استار وست».
«تأمین سرمایه می‌تواند برای کارآفرینان و بینان‌گذاران استارتاپ‌ها تجربه‌ای ناامیدکننده‌ باشد، زیرا آن‌ها را در شرایط بسیار نامساعدی قرار می‌دهد: آنها از روند کار اطلاعات کمی دارند، در حالی‌که سرمایه‌گذاران اطلاعات بی‌شماری دارند. خوشبختانه، آلخاندرو با صرف وقت، اسناد دقیق و کاملی از نحوه‌ی فعالیت‌های پشت صحنه و پنهانی این فرآیند ارائه داده که به کارآفرینان کمک می‌کند؛ همانند فردی حرفه‌ای وارد این بازی شوند و جنبه‌های منفی آن را هموار سازند. اگر درحال تأمین سرمایه برای تأسیس استارتاپ‌ها خود هستید، بدون خواندن این کتاب وارد میدان نشوید.» – پدرو تورس، مؤسس و مدیرعامل شرکت «کوتیدیان».
کتاب «هنر تأمین سرمایه برای استارتاپ‌ها » هنر را با زبان علمی بیان می‌کند. آلخاندرو کریمادس با ارائه‌ی فرمول‌ها، استراتژی‌ها و بررسی‌های موردی اثبات شده، اطلاعات مورد نیاز کارآفرینان را فراهم می‌سازد. – جان کوهن، مدیر
خواندن این کتاب برای تمامی کارآفرینانی که به دنبال تأسیس یک کسب‌وکار و تأمین سرمایه‌ی آغازین هستند، واجب است. این کتاب بسیار خوب و آموزنده نوشته‌ی مردی است که در مواجهه با چالش‌ها و دشواری‌های دنیای کارآفرینی و تأمین سرمایه، نمونه‌ی ایثار و خلاقیت و از خودگذشتگی است. – کارتر کالدول، کارآفرین و مدیر شرکت «کراس آتلانتیک کاپیتال»
«آلخاندرو در حال حاضر بر روی لبه‌ی تیغ خرید سهام جمعی قرار دارد. وقتی درباره‌ی‌ تأمین سرمایه استارتاپ‌ها صحبت می‌کند، گوش دهید.» اندرو آکرمن، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری «رویا».
«تأسیس شرکت برای یک کارآفرین مملوء از فراز و نشیب‌ است و از این میان تأمین سرمایه از همه‌ی آن‌ها دشوارتر است. هیچ راه معجزه‌آسایی برای هموار ساختن این فرآیند وجود ندارد، اما «کریمادس» در کتاب هنر تأمین سرمایه استارتاپ‌ها دست کم توانسته آن را دست یافتنی کند.» – وستون گادی، مدیر شرکت و سرمایه‌گذار «بین کاپیتال».
«تأمین سرمایه می‌تواند دشوار باشد. آلخاندرو یک راهنمای گام‌به‌گام برای کارآفرینان فراهم آورده تا به جای فکر کردن به نحوه‌ی تأمین سرمایه به تغییر جهان بیاندیشند.» – توبیاس پی. شیرمر، مدیر شرکت «جوینت کاپیتال».
«کتابی خارق العاده درباره‌ی تأمین سرمایه. کتاب راهنمای آلخاندرو ابزارهای ضروری را در اختیار کارآفرینان قرار می‌دهد تا با موفقیت به تأمین مالی معناداری دست یابند.» اِلن وبر، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذار «رابین هود»
«تأمین سرمایه دشوار است. اما مؤسسان استارتاپ‌ها در سرتاسر جهان با کسب دانش درباره‌ی فرآیند تأمین سرمایه از طریق فروش سهام، پیش از اقدام به هر کاری می‌توانند به سادگی سرمایه‌ی مورد نیاز خود را تأمین کنند. توصیه‌های کاربردی آلخاندرو کریمادس، خودآموز بسیار مفیدی در این روند است. کتاب «هنر تأمین سرمایه برای استارتاپ‌ها » با ارائه‌ی قالبی روان، درس‌هایی اساسی را ارائه می‌دهد که خواندن آن برای تمامی کارآفرینان در هر جای دنیا امری ضروری‌ست.» – آلن تیلور، مدیرعامل شرکت «اِندیور»
«امروزه منابع اندکی وجود دارند که نحوه‌ی مدیریت و تأمین سرمایه آغازین را به طور کامل به کارآفرینان آموزش دهند. آلخاندرو کریمادس با توضیحی قابل فهم و ساده، فرآیند تأمین سرمایه را تشریح می‌کند. «هنر تأمین سرمایه استارتاپ‌ها » بدون شک نقطه‌ی عطفی برای تمامی کارآفرینان خواهد بود.» – سید پاکویت، مدیرعامل شرکت «اومِرس».


این کتاب برای تمامی کارآفرینان ، مدیران ، شرکتها ، سرمایه گذاران ، شتابدهنده ها و تمامی دانشجویان و علاقه مندان به حوزه های سرمایه گذاری نیز توصیه می شود .

ایران استارتاپ منتشر می کند، کتاب هنر تامین سرمایه برای استارتاپها - ایران استارتاپ اولین سایت اخبار استارتاپهای ایرانی و خارجی