جلسه هم اندیشی اعضای هیأت مدیره کانون انجمن های صنفی کارگری حرف و صنعت استان آذربایجان شرقی با حضور مدیرکل تأمین اجتماعی استان برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، جعفر سمساری، مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه کارفرمایان و بیمه شدگان شرکای اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی هستند، تصریح کرد: صیانت از منابع و منافع سازمان، وظیفه ای است که باید با همراهی و همدلی یکدیگر در این راستا اهتمام داشته باشیم.
جعفر سمساری، تأمین امنیت و آرامش خاطر نیروی کار را از مهمترین کارکرد سازمان تأمین اجتماعی دانست و افزود: تأمین سلامت و آتیه نیروی کار، افزایش تعلق خاطر و بهره وری منابع انسانی در تولید را به دنبال خواهد داشت.
وی گفتگو و شناسایی مشکلات را گامی در اصلاح فرآیندها و تلاش در جهت رفع آنها دانست و تصریح کرد: اداره کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی، آمادگی دارد با برگزاری جلسات هم اندیشی و بازدید از کارگاه های تحت پوشش، نسبت به رفع دغدغه های فکری جامعه کارگری و کارفرمایی اقدام و ضمن حفظ اشتغال، بستر رونق فضای کسب و کار را فراهم نماید.
ناصر چمنی، رییس کانون انجمن های صنفی کارگری آذربایجان شرقی، ضمن قدردانی از پاسخگو بودن سازمان تأمین اجتماعی در سطح استان و کشور، راه حل رفع تمامی مشکلات را بحث و گفتگو دانست و افزود: اقدامات سازمان تأمین اجتماعی در راستای حمایت از جامعه کارگری و تولید و اشتغال طی سالهای اخیر در سطح استان بسیار مطلوب بود و این سازمان؛ علیرغم تمامی چالشهای پیش روی خود از بابت تأمین نقدینگی، حتی در صورت عدم پرداخت حق بیمه از جانب کارگاه های دارای بحران، ارائه خدمات به بیمه شدگان و کارگران تداوم بخشیده است.
وی با بیان اینکه دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی زمانی این مسئولیت را برعهده گرفت که این سازمان با مشکلات عدیده و بحران مواجه بود، تصریح کرد: ایشان با تدبیر و درایت خود توانست این سازمان را در کوتاهترین زمان به ریل خود بازگرداند و لذا حمایت از مدیریت فعلی را بر خود وظیفه می دانیم.
چمنی خاطر نشان کرد، ما کارگران به عنوان سهامداران سازمان تأمین اجتماعی، از تمامیت آن به صورت قاطع حمایت خواهیم کرد و دوام این صندوق بین النسلی را برای آینده خود و کارگران لازم و ضروری می دانیم.




http://www.tamin.ir/News/Item/51804/2/51804.html