سیزدهمین المپیاد ورزشی بدمینتون کارکنان تامین اجتماعی کشور به میزبانی خوزستان در شهرستان آبادان برگزار شد
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمود یارعلیزاده مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان در مراسم اهدای مدال ها وجام قهرمانی به تیم های اول تا سوم ، با تاکید بر اینکه ورزش موجب گسترش حس یکرنگی و همگرایی در افراد می شود،گفت : متولیان امر ورزش در سازمان تامین اجتماعی به این مهم واقفند که توجه به ورزش کارکنان موجب می شود تا با سلامت و نشاط بیشتری پاسخگوی مراجعین به سازمان باشند .
مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان به آثار روانی ورزش اشاره و گفت : دین مبین اسلام به ورزش و ورزشکار به دیده احترام می نگرد زیرا ورزش می تواند آدمی را در رسیدن به کمال انسانی یاری نماید و اسلام هم هر عملی را که به آدمی در رسیدن به کمال کمک کند ، ارج نهاده و آن را مطلوب می داند.
در ادامه دکتر صادق جلیلی مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان ضمن تشریح رشادت های رزمندگان دفاع مقدس در دوران هشت سال جنگ تحمیلی به موضوع حصر آبادان اشاره و تاکید کرد: آرامش ، آسایش و امنیت امروز را مرهون کسانی هستیم که علاوه بر قهرمان بودن ،پهلوان نیز بوده اند و ایثار و شهادت را برای نسل جوان ایران اسلامی به ارمغان آورده اند .
دکتر جلیلی همچنین میزبانی خوزستان را فرصتی دانست تا در کنار فرهنگ قهرمانی درامر زیبای ورزش از نزدیک شاهد فرهنگ پهلوانی رزمندگان در خطه خوزستان باشیم.
عبداله ابوالقاسمی معاون اداره کل خدمات عمومی و رفاه تامین اجتماعی نیز با تشریح اهم فعالیت ها ، برنامه ها و اقدامات به عمل آمده در حوزه ورزش کارکنان سازمان به اهمیت ورزش اشاره و تصریح کرد: بی تردید اهمیت ورزش و تلاش بر توسعه کمی و کیفی آن در میان کارکنان واحد های تابعه سازمان بزرگ تامین اجتماعی به دلیل آثار سودمندی همچون افزایش توانایی های جسمی و روحی بر کسی پوشیده نیست وجای تقدیردارد که مدیریت ارشد بزرگترین سازمان بیمه گر کشور اهتمام ویژه ای برای ورزش کارکنان قائل هستند و با اتکا به این پشتوانه توانسته ایم المپیاد های ورزشی کارکنان را در رشته های گوناگون و به میزبانی استان ها در کشور اجرا نمائیم .
ابوالقاسمی همچنین به فعالیت های ورزشی به ویژه ورزشهای همگانی کارکنان بازنشسته و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی اشاره و اظهار داشت: خوشبختانه برای پیشکسوتان عرصه کار وتلاش نیز تمهیدات خوب و ویژه ای لحاظ گردیده و طی سال های اخیر شاهد برگزاری المپیادهای ورزشی و فرهنگی برای این عزیزان نیز بوده ایم.
در این مراسم همچنین علی اشتری ماهینی رئیس تربیت بدنی سازمان تامین اجتماعی با اعلام اینکه بار دیگر شاهد یک رخداد ورزشی و فرهنگی تحت عنوان المپیاد ورزشی بدمینتون کارکنان سازمان به میزبانی اداره کل تامین اجتماعی خوزستان هستیم گفت : بی شک برگزاری المپیاد ها بهانه خوبی است تا درکنار هم شاهد دوستی ، حس همدلی و همراهی کارکنان باشیم که پاسخگوی جامعه بزرگی از آحاد تحت پوشش تامین اجتماعی هستند و قطعا ورزش باعث شده تا با نشاط بیشتری به انجام امور محوله اهتمام ورزند .
اشتری ماهینی به روند برگزاری سیزدهمین المپیاد کارکنان اشاره و گفت: بیش از ١٤٠ نفر از کارکنان مرد ، در قالب ٢٩ تیم از سراسر کشور در این المپیاد حضور داشتند که به نوبه خود از حضور این عزیزان تشکر می کنم.
این دوره از مسابقات که به مدت ٤ روز در سالن ورزشی حضرت ولی عصر (عج) شهرستان های آبادان برگزار شد و در پایان تیم های مدیریت درمان کردستان ، اداره کل گلستان و اداره کل یزد به ترتیب عناوین اول تا سوم را بدست آورند .



http://www.tamin.ir/News/Item/52179/2/52179.html