مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان با حضور در شهرستان آبادان با حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، محمودیارعلیزاده مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان با حضور در شهرستان آبادان با حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه این شهرستان دیدار و
با تشریح اقدامات بعمل آمده در حوزه عملکرد شعب یک و دو آبادان گفت : قریب ٦٧ درصد از مردم آبادان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و این سازمان علیرغم مشکلات موجود در تامین منابع با جدیت و تلاش توانسته است به تعهدات خود عمل نماید .
یارعلیزاده ارتباط و تعامل دو سویه با شرکای اجتماعی سازمان را عاملی دانست که می تواند آگاهی بیشتر را رقم بزند تا صاحبان اصلی تامین اجتماعی مانع از پیشی گرفتن مصارف بر منابع گردند .
یارعلیزاده با تاکید براینکه تامین اجتماعی کارآمد سازمانی است که بتواند تعادل مالی خود را حفظ کرده و نقطه سربه سری را به تعویق اندازد، تصریح کرد : در حال حاضر کارگاههای بسیاری از جمله شهرداری ها به تامین اجتماعی بدهکار هستند که می بایست تلاش و اهتمام بیشتری از سوی شهرداران بعمل آید .
مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان انجام به موقع تعهدات سازمان را منوط به پرداخت حق بیمه از سوی کارفرمایان برشمرد و گفت : در حال حاضر بیش از ١٣٠ هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی و قریب به ده هزار نفر مستمری بگیر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در شهرستان آبادان هستند که این سازمان باید پاسخگوی مطالبات به حق آنان باشد
در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه شهرستان آبادان با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی همواره منشاء خدمات خوبی برای مردم و اتکال مورد وثوقی به ویژه برای کارگران و بازنشستگان و خانواده های تحت پوشش آنان بوده است، گفت: نحوه پاسخگویی به مراجعه کنندگان بخصوص مستمری بگیران که از اقشار کم برخوردار جامعه هستند باید با متانت و صبوری توام باشد که خوشبختانه همواره مردم از عملکرد و نحوه تعامل و پاسخگویی روسا و کارکنان تامین اجتماعی آبادان اظهار رضایت نموده اند .
امام جمعه آبادان بیان داشت : اگر بدنبال ایجاد آرامش خاطر نیروی کار و افزایش کارآمدی در اقتصاد کشور هستیم می بایست در هر جایی که قرار داریم مسئولیت پذیر باشیم . اگر کارفرمایان و صاحبان کارگاهها بتوانند بموقع امور مربوط به تامین اجتماعی را انجام دهند بطور قطع سود آن به کارگران و بیمه شدگان زحمتکش جامعه و به تبع آن به مردم خواهد رسید .
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی، کار در تامین اجتماعی و خدمت به مردم را از مصادیق معروف برشمرد .


http://www.tamin.ir/News/Item/52358/2/52358.html