مراکز مشاوره علاوه بر اینکه محل راهنمایی مخاطبان است، نهادی است که بخش‌های مختلف سازمان را به یکدیگر پیوند می‌دهد و از این جهت دارای ساختار و ماهیت ارتباطی است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، ناهید حیدری، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ این مطلب را در نشست هم‌اندیشی منابع و مصارف اداره کل غرب تهران بزرگ بیان کرد و ادامه داد: مشاوران؛ بازوی روسای شعب هستند و در برابر مخاطبان سازمان تامین اجتماعی تلاش مضاعفی از خود نشان می‌دهند و با ارائه اطلاعات صحیح و به‌روز نقش مهمی در رضایتمندی بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران ایفا می‌نمایند.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به راهبرد فعلی سازمان تامین اجتماعی مبنی بر افزایش بیمه‌شدگان گفت: همه ما متعهدیم و وظیفه داریم در حفظ و بقای آن برای نسل‌های آینده تلاش نماییم.
حیدری بازاریابی بیمه‌ای را یکی از مهمترین و حساس‌ترین کارها جهت افزایش بیمه‌شدگان در سطح تامین اجتماعی برشمرد و افزود: ما ظرفیت‌های بسیار خوبی در سطح استان و شعب داریم و می‌توانیم با بهره‌گیری از دانش، تجربه کارکنان و تبدیل نیروی بالفعل به نیروهای توانمند، انرژی مضاعفی تولید کنیم و در راستای اهداف سازمانی سوق دهیم.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ، اطلاع‌رسانی به مخاطبان سازمان تامین اجتماعی را خوب، اما ناکافی دانست و افزود: به رغم اطلاع‌رسانی به‌روز و به‌موقع از سوی سازمان تامین اجتماعی شاهد آن هستیم که بسیاری از مردم هنوز سازمان را به خوبی نمی‌شناسند و متاسفانه سطح شناخت اکثر بیمه‌شدگان عزیز از سازمان در حد شناخت دفترچه بیمه درمانی است و این نیاز وجود دارد که همه به رسالت خویش عمل کنند و در معرفی سازمان از هیچ کوششی دریغ ننمایند.
حیدری استفاده از آی. تی را یکی از نکات مهم در ارتقاء سطح رضایتمندی و افزایش سرعت ارائه خدمات بیمه‌شدگان دانست و تصریح کرد: نباید به بهانه مشکلات پرونده الکترونیکی، ارباب رجوع را در انتظار گذاشت. ارائه خدمت در سریع‌ترین زمان ممکن از اهداف سازمان است و هرگونه بهانه که موجبات سرگردانی بیمه‌شدگان را فراهم نماید، پذیرفتنی نیست.
وی با اشاره به تحولات عصر ارتباطات گفت: بسیاری از کشورها و سازمان‌های پیشرفته از دهکده جهانی نیز عبور کردند و ماهیتا با توجه به نقش و تاثیرگذاری ارتباطات، دهکده جهانی به یک ساختمان شیشه‌ای تبدیل شده اند که همه دنیا در آن زندگی می‌کنند و اگر شیشه‌ای ترک بردارد، حوادث و اتفاقات هر کشوری در کوتاه‌ترین زمان ممکن در کل جهان انعکاس می‌یابد.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ توسعه آی. تی را یکی از نیازهای اجتناب‌ناپذیر در سازمان تامین اجتماعی برشمرد و تاکید کرد: روش‌های سنتی عملیات خدمت‌رسانی دیگر پاسخگوی نیاز بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران نیست و با گسترش آن علاوه بر توانمندی کارکنان، در تحقق این امر مخاطبان سازمان تامین اجتماعی نیز با این تحول خود را تجهیز و آگاه می‌نمایند.



http://www.tamin.ir/News/Item/52386/2/52386.html